Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@21:36:34 GMT

انجام عملیات نمک‌پاشی و برف‌روبی در معابر کرج

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۰۷۴۷۲

انجام عملیات نمک‌پاشی و برف‌روبی در معابر کرج

معاون خدمات شهری شهردار کرج با اشاره به بارش برف در شب گذشته، گفت: نیروهای عملیاتی آماده‌باش و عملیات نمک پاشی انجام شده است.

به گزارش ایمنا، علی‌اصغر همتی در این باره گفت: باتوجه به بارندگی‌های اخیر عملیات نمک‌پاشی در معابر شهر انجام شده است و آب‌گرفتگی‌ها به قید فوریت برطرف شد.

وی با اشاره به آب‌گرفتگی های مقطعی در برخی مناطق شهر، تصریح کرد: در میدان بهارستان عظیمیه شاهد آب‌گرفتگی بوده‌ایم که قید فوریت برطرف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون خدمات شهری شهردار کرج با اشاره به آماده‌باش معاونان خدمات شهری، جانشینان و ناظران عالی مناطق دهگانه، گفت: اکیپ‌های پاکبان نیز از شب گذشته در سطح شهر حضور داشته و عملیات برف‌روبی را انجام داده‌اند.

وی با اشاره به انجام عملیات عمرانی در برخی از مناطق شهر گفت: این قبیل عملیات‌ها ممکن است باعث بروز آب‌گرفتگی شود که با تلاش اکیپ‌های خدمات شهری به قید فوریت برطرف شده است.

به گزارش ایمنا، شهرداری کرج در حوزه خدمات شهری ۱۰۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین دارد که در ایام برفی و بارانی به صورت آماده‌باش بوده و عملیات برف‌روبی و رفع آب‌گرفتگی‌ها با لین تعداد ماشین انجام می‌شود.

کد خبر 481140

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهر نمک پاشی معابر شهرداری کرج کرج شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق خدمات شهری آب گرفتگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۷۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش و توزیع ۱۱۰ تن آسفالت درمنطقه۲ اراک

سرپرست منطقه۲ شهرداری اراک ازپخش و توزیع ۱۱۰ تن آسفالت در سطح منطقه دو اراک در یک هفته اخیر خبر داد.

ناصر عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از مرکزی اظهارکرد: عملیات مکانیزه و پخش دستی روکش آسفالت معابر اصلی و فرعی منطقه برای بهبود و ارتقا سطح کیفی وضعیت معابر در دستور کار قرار دارد.

وی بااشاره به اینکه با مناسب شدن وضعیت آب و هوا توزیع آسفالت در سطح منطقه در حال انجام است افزود: عملیات مکانیزه و پخش دستی روکش آسفالت معابر اصلی و فرعی منطقه برای بهبود و ارتقا سطح کیفی وضعیت معابر در دستور کار قرار دارد.

سرپرست منطقه۲ شهرداری اراک تصریح کرد: در همین راستا روکش کامل آسفالت کوچه لطیفی در خیابان جنت با توزیع ۵۰ تن و لکه گیری کوچه های شمس و نیک روش صورت گرفت.

عسگری اضافه کرد: همچنین بهسازی و لکه گیری روکش آسفالت ورودی شهرک گردو از سمت کمربندی جنوبی با هدف بهبود وضعیت معابر، ایمن سازی و جلب رضایتمندی شهروندان انجام شد.

وی در خصوص سایر فعالیت های اخیر صورت گرفته در سطح منطقه دو اراک گفت: تسطیح، شن ریزی و اجرای ۶۰ تن آسفالت در پیاده رو جنب رستوران شمس العماره همچنین بن بست آفتاب در کوچه نهضت یک واقع در خیابان دکتر شریعتی، عملیاتی شد.

سرپرست منطقه۲ شهرداری اراک ادامه داد: در راستای تعریض خروجی شهرک گردو به سمت کمربندی جنوبی، ۸۰ متر طول جدول گذاری مجدد، برش آسفالت، پاکسازی و جمع آوری نخاله های آن برای اجرای آسفالت انجام شد.

عسگری اظهارکرد: به درخواست شهروندان، برای تسهیل تردد خودروها تعریض کانال عرضی ورودی کوچه مهری واقع در خیابان شهید شیرودی آن انجام شد.

وی افزود: همچنین تعمیر جداول و تعویض دال های بتنی شکسته میدان دارایی تکمیل شده است.

کد خبر 749447

دیگر خبرها

  • تداوم عملیات خط‌کشی محوری معابر مناطق ۵گانه ارومیه
  • ۱۷۰۰ نیروی شهرداری برای رفع آب‌گرفتگی معابر کرمانشاه پای کار هستند
  • اجرای بیش از ۵ هزار تن آسفالت در معابر منطقه ۷ اصفهان
  • چهار هزار میلیارد ریال صرف احداث طرح های جمع آوری آبهای سطحی و ساماندهی آبگرفتگی معابر کرج شده است.
  • عملیات سم‌پاشی علیه حشره ناقل مالاریا در سیب و سوران آغاز شد
  • آسفالت معابر از اولویت‌های شهرداری است
  • پخش و توزیع ۱۱۰ تن آسفالت درمنطقه۲ اراک
  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر شهری تبریز
  • کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد
  • ضرورت اصلاح نقاط حادثه خیز شهر مراغه