Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازی با ماشین سازی برای استقلالی‌ها یک بازی خاص و ویژه است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فصل گذشته ماشین سازی در حالی در هر دو بازی رفت و برگشت استقلال را شکست داد که دیدار رفت در هفته اول انجام شد و استراماچونی تازه به ایران آمده بود. در بازی برگشت هم خبری از این مربی ایتالیایی نبود و استقلال بدون سرمربی در تهران مغلوب ماشین سازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته آبی‌پوشان امسال در دور رفت لیگ و با مربیگری محمود فکری روی تک گل دیدنی میلیچ از روی یک ضربه کاشته بازی را بردند اما حالا فرهاد مجیدی فرصت دارد تا با غلبه بر ماشین سازی در تبریز، هم تیمی را ببرد که پارسال دو بار استقلال را برده بود و حتی استقلال استراماچونی را شکست داد و هم خودش را به صدر جدول نزدیک کند. البته پرسپولیس هم این هفته با نفت مسجد سلیمان در تهران بازی دارد اما به هر حال بازی استقلال حداقل روی کاغذ ساده تر است.

ماشین سازی در هفته‌های اخیر چه با پاشازاده و چه بدون این مربی به هیچ حریفی نه نگفته و تقریباً در اکثر بازی های خود امتیاز از دست داده است. با این حال هیچ حریفی را نباید دست کم گرفت به خصوص در سرمای تبریز که برای بازیکنان ماشین سازی تحمل آن سرما راحت تر از استقلالی هاست.

فرهاد مجیدی در دور جدید سرمربیگری خود هر دو بازی لیگ و جام حذفی را برده و حالا می‌خواهد سال ۱۳۹۹ را هم با پیروزی تمام کند تا خودش و تیمش با روحیه خوب به تعطیلات نوروز بروند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال فرهاد مجیدی استقلال فرهاد مجیدی لیگ برتر ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۷۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارنامه جواد نکونام در تبریز صادر می‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم‌های استقلال و تراکتور در تبریز می‌تواند کارنامه نهایی جواد نکونام در اولین فصل سرمربیگری اش در تیم استقلال را به عنوان یک سرمربی موفق و برنده و یا برعکس یک سرمربی ناموفق تحویل او و هواداران استقلال بدهد.

بدون شک جواد نکونام تا اینجای فصل توانسته نتایج خیلی خوبی با استقلال بگیرد و اگر لیگ برتر را به یک کلاس درس با حضور ۱۶ محصل در نظر بگیریم همواره جزو نفرات ممتاز کلاس به شمار رفته و در اغلب اوقات با نمراتی بهتر از دیگران در بالای کلاس قرار گرفته است، اما قطعاً نتیجه تلاش همه ماه‌های گذشته جواد نکونام و شاگردانش می‌تواند ظرف همین چند بازی باقیمانده به ویژه دیدار ۶ امتیازی تبریز تعیین شود.

همچنین نتیجه نگرفتن استقلال در تبریز توأم با پیروزی احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان ممکن است نتیجه همه زحمات و تلاش‌های بازیکنان و کادر فنی استقلال را ظرف همین هفته زیر و رو کرده و جایگاه تیم‌های بالای جدولی را با هم تغییر بدهد.

جواد نکونام که در بازی‌های اخیر به ویژه بازی قبل با انجام برخی تعویض‌ها صدای هواداران استقلال را درآورده بود باید مراقب این موضوع باشد که مبادا در دقایق حساس و اوج لحظات دیدار یادگار امام مقابل تراکتور تمرکزش را از دست داده و تصمیمی اشتباه بگیرد که در این صورت ممکن است همه زحماتش در طول ماه‌های قبل از بین برود و بالعکس، او اگر با تمرکز کافی و انجام تعویض‌های صحیح و اتخاذ یک تاکتیک درست در غیاب کاپیتان و دروازه‌بان اصلی‌اش بتواند این بازی را با موفقیت پشت سر بگذارد قطعاً می‌تواند در شرایط خوبی که تا اینجا برای خود و استقلال ایجاد کرده مهر تاییدی برای رسیدن به قهرمانی این فصل زودتر از پایان فصل یعنی آخرین مسابقه استقلال در خرداد ماه پایین نام خودش ببیند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • حضور آندرانیک تیموریان در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • کارنامه جواد نکونام در تبریز صادر می‌شود
  • استقلال باید در تبریز مانند یک قهرمان بازی کند
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • نکونام: به نتایج تیم‌های دیگر کاری نداریم
  • استقلالی‌ها چشم انتظار نخستین واریزی مالک جدید
  • پرسپولیسی‌ها به شیری در این بازی نگاه ویژه دارند
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • برادران حیدری داوران حساس ترین بازی های هفته بیست و پنجم لیگ برتر
  • استقلال با چند غایب به مصاف تراکتور می‌رود؟