Web Analytics Made Easy - Statcounter

هنرمندان پارس آباد از فقدان نگارخانه دائمی در این شهرستان انتقاد کرده و خواستار توجه اصحاب رسانه به مطالبات هنرمندان منطقه مغان شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان ما ، امروز ارزش هنر و هنرمند در رشد و تعالی جامعه بر کسی پوشیده نیست، در دنیایی که دشمنان اسلام با زبان هنر به ذهن جوانان ما حمله می کنند باید با این زبان بین المللی که نیاز به مترجم هم ندارد به مبارزه با آنها رفت و از کیان و مرزهای ذهنی مردم دفاع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشف استعداد و پرورش هنرمند در تراز انقلاب  نیازمند  حداقل ترین امکانات است که در این زمینه باید مسئولان فرهنگی و هنری کشور در توزیع امکانات نهایت توجه و دقت را به کار بندند و به دور افتاده ترین مناطق کشور نیز توجه کنند.

شهرام مهدوی مربی پیشکسوت هنری منطقه مغان  از نبود نگار خانه دایمی و ثابت در  منطقه به ویژه شهرستان پارس آباد انتقاد کرد و گفت: نگارخانه مکانی است که هنرمند آثارش را برای دیده شدن به مردم ارائه می کند در حالیکه در منطقه مغان مکانی که بتوان از آن بعنوان نگارخانه استفاده کرد وجود ندارد.

وی به ویژگی مرزی بودن شهرستان پارس آیاد نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه اغلب مناطق مغان مرزی است، می توان از این ویژگی در جهت صدور فرهنگ ناب ایرانی و اسلامی به کشورهای همسایه بهره برد

مهدوی در ادامه سخنان خود با انتقاد از اصحاب رسانه نیز گفت: اصحاب رسانه در کنار انعکاس فعالیت های هنری هنرمندان منطقه می توانند با انعکاس مشکلات هنرمندان شهرستان ها، در این زمینه روشنگری کرده و فریاد مطالبات هنرمندان مغان را به گوش مسئولان کشوری و استانی برسانند.

وی از اصحاب رسانه خواست تا با معرفی هنرمندان پارس آبادی،آنها از گمنامی درآورده و جاودانه کنند.

مریم مصطفی پور هنرمند نقاش پارس آبادی نیز با بیان اینکه خانواده ها نقش‌های مهمی در تربیت فرزندان دارند گفت: خانواده ها به فرزندان خود قدرت شکوفایی استعدادهای هنری را بدهند تا آنها نیز بتوانند در مسیر فرهنگ و هنر گام های موثری را ایجاد کنند.

 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: اصحاب رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۷۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مشروط رسانه برای بازی نساجی و پرسپولیس

ایسنا/مازندران مدیر روابط عمومی هیات فوتبال مازندران، شرط حضور اصحاب رسانه برای بازی مهم تیم‌های نساجی مازندران و پرسپولیس تهران درهفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را منوط به همراه داشتن کارت مکمل اعلام کرد.

رضا وریجی‌ درگفت‌وگو با خبرنگار ایسنا گفت: حضور اصحاب رسانه در پوشش رسانه‌ای دیدار نساجی مازندران و پرسپولیس تهران تنها با همراه داشتن ID کارت رسمی فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ و کارت‌های مکمل با هماهنگی روابط عمومی سازمان لیگ برای این دیدار امکان پذیر خواهد بود.

وی افزود: با توجه به حساسیت ویژه این دیدار برای هر دو تیم و حضور پررنگ اصحاب رسانه، به منظور کیفی سازی و نظم بیشتر، کارت‌های مکمل با هماهنگی روابط عمومی سازمان لیگ برای این دیدار صادر خواهد شد.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال مازندران تصریح کرد: کارت‌های مکمل این دیدار به تنهایی اعتبار نخواهد داشت و خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران گرامی فقط در صورت در اختیار داشتن ID کارت رسمی فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ سازمان لیگ، مجاز به حضور در ورزشگاه و استفاده از کارت‌های مکمل خواهند بود.

وریجی اضافه کرد: عکاسان، خبرنگاران و تصویربرداران جهت دریافت کارت مکمل باید روز دوشنبه از ساعت ۱۳ الی ۱۶ به ساختمان شهرداری منطقه یک قائمشهر (واقع در جلوی درب ورودی ورزشگاه شهید وطنی) مراجعه و در صورت بروز هرگونه مشکل با شماره تلفن ۰۹۱۱۵۶۵۰۹۱۵ تماس بگیرند.

وی‌ با قدردانی از همراهی خبرنگاران و عکاسان گرامی و اصحاب رسانه درزمان برگزاری بازی‌های لیگ برتر فوتبال کشور، مجددا تاکید کرد: با توجه به قوانین و مقررات موجود، همکاران محترم که ID کارت رسمی و کارت‌های مکمل این دیدار را در اختیار ندارند، از حضور در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر جداً خودداری کنند.

تیم نساجی مازندران در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۸:۱۵ روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر میزبان تیم رده دومی پرسپولیس تهران است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تأیید بیمه تأمین اجتماعی ۱۰۹ هنرمند صنایع دستی در مشهد مقدس
  • ۱۳۰۰ هنرمند صنایع دستی مشهد بیمه شدند‌
  • گشایش نمایشگاه نقاشی در نگارخانه حوزه هنری
  • تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه آغاز شد
  • مراسم یادبود «خبرنگاران آسمانی» در قزوین برگزار می‌شود
  • حضور مشروط رسانه برای بازی نساجی و پرسپولیس
  • نمایش 600 اثر هنرمندان ایرانی در دبی
  • ۶۰۰ اثر از هنرمندان ایرانی در نمایشگاه هنر جهانی دبی به نمایش درآمد
  • ساخت 55 کلاس درس در شهرستان اشنویه
  • «عیسی بخشی» در خانه ابدی آرام گرفت