Web Analytics Made Easy - Statcounter

غیاثی گفت: از زمان ثبت فعالیت های کانون های مساجد در سامانه «بچه های مسجد» تاکنون ۱۷ هزار و ۵۱۴ امتیاز توسط کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) بروجن از ثبت فعالیت ها و برنامه های مختلف به دست آمده است.

«طاهره غیاثی» در گفت و گو با خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: از زمان ثبت فعالیت های کانون های مساجد در سامانه «بچه های مسجد» تاکنون ۱۷ هزار و ۵۱۴ امتیاز توسط کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) بروجن از ثبت فعالیت ها و برنامه های مختلف به دست آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) مسجد امام علی (ع) گندمان ادامه داد: این کانون تا امروز توانسته است ۷۴۱ نفر از نوجوانان و جوانان فعال را جذب مسجد و ساماندهی کند.

 

وی ابراز کرد: کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) مسجد امام علی (ع) شهر گندمان، از کانون های پیشتاز در امر ثبت برنامه ها و فعالیت های خود در سامانه «بچه های مسجد» است.

 

غیاثی گفت: راه اندازی صندوق قرض الحسنه در مسجد به منظور اعطای تسهیلات به افراد نیازمند مسجد و اعضای کانون، همکاری مستمر با شورای فرهنگی مسجد، پایگاه بسیج خواهران و برادران و شرکت دادن جوانان و نوجوانان در مسئولیت ها با هدف جذب اعضا را از جمله فعالیت های کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) مسجد امام علی (ع) گندمان عنوان کرد.

 

وی تصریح کرد: برپایی نمایشگاه های کتاب و محصولات فرهنگی در هفته کتاب، غذاهای محلی به سبک زندگی اسلامی ویژه دهه مبارک فجر، برپایی نمایشگاه عکس و پوستر شهدا در هفته دفاع مقدس، برپایی نمایشگاه دستاوردهای اعضای شرکت کننده در کلاس های طرح اوقات فراغت بچه های مسجد، از دیگر فعالیت های این کانون است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) مسجد امام علی (ع) گندمان ادامه داد: اجرای طرح شناسایی، آموزش و کمک به ترک معتادین شهر با همکاری سایر نهادها و ارگان های مربوطه، اجرای طرح پیوند جوانان و نوجوانان با مساجد و اجرای برنامه های مشترک با مدارس در جهت تقویت روحیه مذهبی و جذب حداکثری جوانان و نوجوانان به مسجد از دیگر فعالیت های این کانون است.

 

خاطرنشان می شود: کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) مسجد امام علی (ع) گندمان سال ۱۳۸۲ تاسيس شد که با رويکرد جوان محوری فعاليت می کند، اين کانون با همکاری پايگاه بسيج هر ساله با برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی هنری و ورزشی ميزبان جوانان و نوجوانان است.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون فرهنگی هنری امام علی ع گندمان سامانه بچه های مسجد جذب جوانان کانون فرهنگی هنری امام علی جوانان و نوجوانان ثبت فعالیت ها مسجد امام علی بچه های مسجد برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۸۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • نوشتن کتابی درباره امام قلی‌خان برای بچه‌ها
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • مرقد هانی بن عروه از یاران خاص امام علی(ع) مسجد کوفه
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی