Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت وزنه‌برداری در موقعیت حساسی است و باید پیش از اعزام به مسابقات آسیایی از ملی‌پوشان تست دوپینگ گرفته و نتیجه‌ اعلام شود.

داود باقری، رئیس کمیته پزشکی فدراسیون وزنه‌برداری در مورد اینکه آیا تغییراتی که در مسابقات گزینشی المپیک ایجاد شده، به سود وزنه‌برداری ایران است، توضیحاتی داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری و به نقل از تسینم، باقری در ابتدا اظهار داشت:

این موضوع به سود ماست به جهت اینکه فرصت دیگری هم برای کسب سهمیه غیر از مسابقات آسیایی ازبکستان داریم. در اردیبهشت مسابقات کره یا کلمبیا فرصت دیگری غیر از ازبکستان برای ما خواهد بود و شانس‌مان بیشتر می شود.

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون وزنه‌برداری همچنین در خصوص درخواست این فدراسیون از نادو برای انجام تست، خاطرنشان کرد:

معمولا بعد از اینکه سرمربی تیم ملی اسامی نفرات شرکت کننده در مسابقات بین‌المللی را ارائه می‌دهد، قبل اعزام حتما باید از آنها تست دوپینگ گرفته شود و فدراسیون پزشکی شرایط انجام تست و دریافت نتیجه آن را فراهم می‌کند. ما امروز واقعا در موقعیت حساسی هستیم، وقتی اردو را تشکیل می‌دهیم تقریبا کمتر از یک ماه تا آسیایی فرصت داریم و باید در این مدت تست گرفته شده و جوابش بیاید. آن دفعه که ما گله‌مند شدیم در ارسال نمونه‌ها و نتیجه آن کوتاهی صورت گرفته بود. ظاهرا در موضوع ارسال تست‌ها مشکلاتی وجود داشته که نمونه‌ها دیر به آزمایشگاه رسیده است.

باقری افزود:

خواهش ما از فدراسیون پزشکی ایجاد هماهنگی تیمی بیشتر است. برای ما خیلی مهم است که بدانیم ورزشکاران از نظر مواد ممنوعه در چه وضعیتی هستند چون مکمل‌هایی که اکنون در دسترس است، خیلی مکمل‌های خوبی نیست. البته همه تلاش می‌کنیم منبع مکمل‌ها که از قبل مشخص بود همچنان مورد استفاده قرار گیرد اما تحریم‌ها باعث شد مکمل‌ها کمتر در دسترس باشد. ضمن اینکه کنترل بین‌المللی به خاطر کرونا کم بوده و اینها باعث می‌شود تاکید بیشتری در موضوع انجام نمونه‌گیری داشته باشیم. زمانی که قبل از اعزام نتوانستیم جواب نمونه‌گیری‌ها را دریافت کنیم یا اصلا تست دوپینگی انجام نشد دقیقا از آنجا ضربه خوردیم.

اخبار داغ 

پایان کار محمد دانشگر در استقلال؟ آرمان رمضانی؛ مازاد یحیی محبوب فرهاد! / تعجب نکنید، مجیدی او را قبل از یحیی می خواست حمله بوکسور ایرانی به 3 متجاوز دختر 15 ساله + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت پپ گواردیولا: حالا دو فینال در لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی در پیش داریم فرانچسکو توتی: از پرتاب آب دهان روی پولسن و لگد زدن به بالوتلی پشیمان هستم 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: وزنه برداری مکمل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۸۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش برداری در ۳۸ مقطع از محور‌های ایلام انجام شد

سید زاهدین چشمه خاور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام با بیان اینکه تمام راه‌های اصلی استان باز بوده و مشکلی برای تردد خودرو‌ها وجود ندارد، اظهار داشت: در بارش‌های اخیر نیرو‌های راهداری بیش از ۳۸ مورد ریزش‌برداری را در سطح جاده‌های فرعی و اصلی استان انجام داده‌اند.

وی گفت: براساس رصد دوربین‌های نظارت تصویری مرکز مدیریت راه‌های استان و همچنین طبق گزارشات ارسالی از ادارات تابعه در ۱۲ محور از شهر‌های این استان شبانه روز گذشته بارش باران گزارش شده است.

وی به فعالیت و استقرار ۱۶ راهدارخانه ثابت و سیار در سطح استان اشاره کرد و گفت: در شبانه روز گذشته ۵۶ نیروی راهدار با ۳۱ دستگاه ماشین آلات برای انجام این ریزش‌برداری‌ها به‌کارگیری شد.

چشمه خاور ادامه داد: به هم استانی‌های گرامی توصیه می‌شود پیش از سفر برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌های استان به سامانه اطلاع‌رسانی ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان مراجعه نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • حسن یزدانی پیش از بوداپست به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود؟
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۵ اردیبهشت
  • ریزش برداری در ۳۸ مقطع از محور‌های ایلام انجام شد
  • قهرمانی کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی
  • کشتی گیر مهریزی قهرمان ایران شد
  • توزیع داروی افسردگی ترازدون پس از تایید سلامت محموله‌های وارداتی جهت رفع کمبود
  • سیل دوبی یا تنش ایران - اسرائیل؛ کدام یک میزبانی را از ایران گرفت؟
  • گلر لیگ‌ برتری 1 ماه و 24 روز دور از کلین‌شیت!
  • کرمان زیرساخت‌های برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال را دارد
  • لیفت وزنه 210 کیلویی توسط دختر 13 ساله