Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: خرید رای، میزان و جمع تعرفه‌ها، تخریب کاندیدها و ... از جمله تخلفاتی است که احتمالا در زمان انتخابات و تبلیغات با آن برخورد داشته باشیم که مجازات آن در قانون پیش‌بینی شده است. - اخبار استانها -

ابوالفضل ابوترابی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در  اصفهان با اشاره به پیش‌بینی تخلفات در انتخابات شوراها اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به انتخابات شوراها و ثبت‌نام نامزدها باید متذکر شد که برای تخلفات و برخورد با آنها در قانون، مجازاتی دیده شده که در صورت مشاهده مُر قانون اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خرید رای، میزان و جمع تعرفه‌ها، تخریب کاندیدها و ... از جمله تخلفاتی است که ممکن است در زمان انتخابات و تبلیغات با آن برخورد داشته باشیم که البته دستگاه‌های اجرایی باید این تخلفات را رصد کرده و به نمایندگان مجلس به عنوان ناظر گزارش دهند.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس بیان کرد: بسته به عمل ارتکابی و تناسبی که بین عمل ارتکابی و مجازات دیده شده، برخورد خواهد شد.

رحمانی فضلی: سال 99 سال سختی بود/ آخرین تمهیدات انتخابات 1400انتخابات شوراهای شهر| ثبت‌نام 9061 نفر تا پایان چهارمین روز نام‌نویسی‌ها21داوطلب در روز سوم انتخابات شوراهای شهر اصفهان ثبت‌نام کردند

وی با بیان اینکه طرح جامع شهری و روستایی ستون فقرات انتخاب اعضای شورای شهر و شهردار است، تصریح کرد: بنده به عنوان طراح این طرح، مدل انتخاب شهردار و اعضای شورای شهر را در طرح مدیریت جامع شهری در دستور کار قرار دادم و این طرح در کمیسیون شوراها رای آورد و بعد از عید وارد صحن علنی مجلس خواهد شد.

ابوترابی ادامه داد: در این طرح در واقع گفته شده که شهردارها مستقیم توسط مردم انتخاب شوند و در عین حال مردم بتوانند در طول چهار سال مدیریت شهردار، نظارت بر عملکرد او داشته باشند و حتی قادر به عزل هم باشند.

وی با بیان اینکه با این طرح بسیاری از مشکلات مدیریت شهری رفع خواهد شد، گفت: در این طرح مردم نیز در تایید و یا رد مصوبات شورا نقش دارند که اگر 51 درصد از مردم شهر و روستا با مصوبات مخالفت کردند، شورا مکلف به اجرایی نشدن آن مصوبه می‌شود.

انتهای پیام/169/ش

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۸۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: غافلگیری ایران در زمان عملیات نبود، در راهبرد و تاکتیک بود

وحید جلال زاده، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: برخی به دنبال تقلیل و بی‌اهمیت جلوه دادن عملیات " وعده صادق" هستند، اما غافل از این هستند که غافلگیری در زمان عملیات نبود، بلکه در راهبرد و تاکتیک بود.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، وی افزود: هدف از عملیات "وعده صادق" تنبیه رژیم صهیونیستی و بازنگری در ارزیابی آن‌ها از ایران بود.

جلال زاده اظهار داشت: این عملیات دوستان جمهوری اسلامی را در منطقه تجدید قوا و دشمنان را متوجه قدرت ایران کرد.

وی در پایانن تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی عملیات "وعده صادق" را عملیاتی موفق ارزیابی کرد.

دیگر خبرها

  • اعلام زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب
  • زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب اعلام شد
  • زمان تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: غافلگیری ایران در زمان عملیات نبود، در راهبرد و تاکتیک بود
  • اعلام زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس مشخص شد
  • قیمت خرید تضمینی گندم را اصلاح کنید
  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • صیانت از شوراهای اسلامی شهر از وظایف اصلی است