Web Analytics Made Easy - Statcounter

خسرو کیانی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این اعتبار به استان ابلاغ شده است و در شرف تعیین مشاوره واجد صلاحیت برای مطالعه منطقه هستیم.

وی ادامه داد: تاکنون اقداماتی در خصوص جداسازی منطقه خطر از روستا و جابه‌جایی اهالی در معرض خطر انجام شده است و امید است با انجام دست کم چهار ماه مطالعه بتوان وضعیت روستای افسرآباد را مشخص کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیانی از پرداخت کمک هزینه اسکان و اجاره مسکن به اهالی روستای افسرآباد خبر داد و گفت: این مبلغ از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به حساب خانوارها واریز شده تا این افراد در شهرهای اطراف از جمله دشتک و اردل به صورت موقت ساکن شوند.

سرپرست اداره‌کل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری ادامه داد: همچنین زمین معوض به ۱۸ خانواری که به شدت در معرض رانش زمین بودند در قسمت شمالی روستا واگذار شد.

کیانی با اشاره به وقوع چندین رانش زمین در روستای افسرآباد بر ضرورت جابه‌جایی خانوارهای در معرض خطر تاکید کرد و گفت: امید است با انجام مطالعات لازم در کوتاه‌ترین زمان و دریافت اعتبار لازم بتوان این مشکل را مدیریت و مکان امنی برای سکونت مردم این روستا آماده کرد.

به گزارش ایرنا، تغییر مسیر رودخانه فصلی این منطقه سبب شده است که در برخی فصول سال با شُسته شدن شن‌های مسیر این رودخانه که در بالادست روستا قرار دارد، رانش زمین گزارش شود.

شهرستان اردل در ۸۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

برچسب‌ها چهارمحال وبختیاری مدیریت بحران توسعه روستایی اردل کارآمدی دولت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چهارمحال وبختیاری مدیریت بحران توسعه روستایی چهارمحال وبختیاری مدیریت بحران توسعه روستایی اردل کارآمدی دولت اخبار کنکور روستای افسرآباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۸۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز آبرسانی به زمین‌های کشاورزی فلارد

کریمی مدیرعامل آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: ایستگاه پمپاژ طرح آبرسانی به ۶۰۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی از ۱۰ سال قبل شروع شد که بخش از آن اجرا و بخش دیگر آن در سه سال اخیر انجام شد.

بیشتر بخوانید

آبیاری ۴۰۰ هکتار از اراضی و باغات در بخش ناغان

وی افزود: هم اکنون این ایستگاه پمپاژ به ۳۰۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی شهرستان فلارد آبرسانی می‌کند.

وی گفت: در قرارداد با بخش خصوصی آین آمادگی وجود دارد تا طرح آبرسانی به ۶۰۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی این شهرستان اجرا شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • بیشترین بارش چهارمحال و بختیاری در اردل با ۱۸ میلیمتر به ثبت رسید
  • جوانه زدن ۷۵ درصد محصول باغات دیم زمین‌های شیب دار شهرستان اردل
  • بهره برداری از طرح های محرومیت زدایی در دهدلی شهرستان اردل
  • آغاز آبرسانی به زمین‌های کشاورزی فلارد
  • خرید ماشین‌آلات برای شهرداری‌، نیازمند تخصیص اعتبار است
  • طرح جهاد آبرسانی برای ۱۹۸ روستای استان مرکزی
  • زندگی لک‌لک‌ها در کنار مردم روستا +عکس
  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • توسعه خط انتقال آب روستای آبخورده شهرستان پیرانشهر