Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از وبدا، دکتر علی‌اصغر حسنی با بیان اینکه ۴۰ درصد شکایات مردمی ناشی از عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی در دوران کرونا مربوط به نانوایی ها است از همین رو بازدید از نانوایی توسط کارشناسان بهداشت با شدت بیشتری انجام می شود، گفت: ۶۰ درصد شکایات مردمی نیز مربوط به سایر موضوعاتی است که اماکن باید در شرایط کرونایی آنها را رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس اداره سلامت و محیط کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد عنوان کرد: میزان رعایت بهداشت فردی براساس آمار مربوط به گزارشات کارشناسان بهداشتی ۸۱ درصد، میزان استفاده از ماسک ۷۹ درصد، رعایت ماسک از سوی مشتری ۶۱ درصد و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی ۷۳ درصد است.

وی بیان کرد: بر اساس دستورالعمل‌های بهداشتی افرادی که در نانوایی در قسمت پخت نان فعالیت می‌کنند نیاز به استفاده از ماسک ندارند ولی افرادی که در خمیر گیری کار می کنند موظف به استفاده از ماسک هستند.

حسنی با بیان اینکه پیگیری برای بررسی شکایت مردمی از نانوایی ها با همکاری اتاق اصناف و سازمان صنعت ومعدن با شدت بیشتری نسبت به گذشته در حال انجام است، عنوان کرد: تیم های نظارتی ، بازدیدهای خود را بر روی نانوایی ها افزایش می دهند تا به تخلفات رسیدگی و با متخلفین برخورد شود.

رییس اداره سلامت و محیط کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه از ابتدای آذرماه ۹۵۱ نانوایی در محدوده تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی برای بررسی تخلفات به مراجع قانونی معرفی شدند، اظهار کرد: ۳۷ نانوایی متخلف نیز به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و به خطر انداختن سلامت عمومی پلمب شدند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

منبع: فارس

کلیدواژه: مشهد دانشگاه علوم پزشکی عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۸۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد

حبیب‌الله آسوده اظهار کرد: طی ۱۲ ماه سال گذشته در مجموع ۲۰ هزار و ۹۲۵ میلیارد تومان در حوزه مشارکت‌های مردمی جمع‌آوری شده که از این میزان، ۲۶۹۹ میلیارد تومان آن مربوط به زکوات، ۴۵۷۲ میلیارد آن مربوط به اکرام و ایتام و ۹۳۱ میلیارد تومان آن مربوط به صدقات است.

وی با بیان اینکه ۱۲۰ درصد برنامه عملیاتی طی سال گذشته در معاونت کمیته امداد محقق شده است.

به گفته آسوده، میزان مشارکت‌های مردمی در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته با رشد ۲۶ درصدی همراه بوده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خاطرنشان کرد: صدقات جمع‌آوری شده در کمیته امداد در امور معیشتی، تامین جهیزیه و لوازم ضروری زندگی، امور تحصیلی و درمان خانواده‌های تحت حمایت هزینه می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل تغییر کرد
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • جلسه هم اندیشی ساماندهی خدمات بهداشتی و درمانی اتباع خارجی در سیستان و بلوچستان
  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • انتقاد از دستورالعمل صادر شده توسط یک مسئول در قوه قضاییه:طبق قانون اساسی نمی‌توانید ثبت شکایت و دادخواست از دولت را ممنوع کنید
  • دستورالعمل فواصل بین کسب و کار‌های کشاورزی اصلاح می‌شود