Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@19:53:00 GMT

محور شاهرود به آزاد شهر بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۰۸۴۵۸

محور شاهرود به آزاد شهر بازگشایی شد

امیر عمیدی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: جاده شاهرود به آزادشهر محور خوش ییلاق که از شب گذشته برای دومین بار به دلیل کولاک و کاهش میدان دید رانندگان بسته شده بود با تلاش همکاران در راهداری این شهرستان بازگشایی شد.

وی با بیان اینکه بارش برف در مسیرهای ارتباطی استان سمنان و گلستان از ۲ شب گذشته آغاز شده بود، تصریح کرد: کارکنان راهداری شاهرود برف‌روبی و نمک‌پاشی این مسیر را برای عبور و مرور امن مردم انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عمیدی از رانندگان خواست در طول مسیرهای تردد با پلیس راهور و راهداران مستقر در محورها برای جلوگیری و کاهش  بروز حوادث و سوانح  همکاری کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان با بیان اینکه مسافران پیش از حرکت اطلاعات مربوط به مسیر مورد نظر خود را با شماره گیری ۱۴۱ جویا شوند، اظهار داشت: رانندگان قبل از حرکت از سلامت خودرو و همراه داشتن وسایل گرمایشی ، لباس مناسب و خوراکی کافی  اطمینان حاصل کنند.

جاده شاهرود به آزادشهر حدود ۱۲۰ کیلومتر است که از گردنه خوش ییلاق می گذرد.

همچنین راه شاهرود - گرگان نیز که از مسیر توسکستان عبور می کند ،۱۱۰ کیلومتر است.

شهرستان شاهرود از سه مسیر خوش ییلاق، توسکستان و اولنگ به استان گلستان راه دارد.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای شاهرود بارش برف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای شاهرود بارش برف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای شاهرود بارش برف اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۸۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارندگی در لرستان/ ریزش کوه در محور «پای آستان»

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان از بارش باران در تمام محورهای این استان خبر داد. - اخبار استانها -

مرتضی شیروانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد با اشاره به آخرین وضعیت محورهای لرستان در پی ورود سامانه بارشی اخیر گفت: تمام محورهای این استان هم‌اکنون باز است.

او با بیان اینکه 400راهدار لرستانی با 280 دستگاه ماشین‌آلات سبک، نیمه‎سنگین و سنگین در آماده‌باش هستند، اضافه کرد: گزارشی از انسداد محورهای این استان تاکنون دریافت نکرده‌ایم.

هشدار نارنجی هواشناسی لرستان؛ در حاشیۀ رودخانه‌ها توقف نکنید

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان با اعلام ریزش کوه در محور پای آستان کوهدشت، یادآور شد: این محور هم‌اکنون باز و مسدود نشده‌است.

شیروانی با بیان رصد محورهای مواصلاتی لرستان با دوربین نظارتی به‌صورت آنلاین خاطرنشان کرد: رانندگان قبل از سفر برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها با سامانۀ 141 تماس بگیرند.

فعالیت سامانۀ بارشی از بعدازظهر چهارشنبه آسمان لرستان را با شدت و ضعف تحت‌تأثیر قرار داده‌است و رگبار باران، رعدوبرق، رگبار تگرگ و تندبادهای لحظه‌ای پیش‌بینی شده‌است.

سامانۀ بارشی اخیر در نواحی غربی و جنوبی لرستان از نمود بیشتری برخوردار است و شامگاه جمعه از جو این استان خارج می‌شود.

انتهای پیام/ 644

دیگر خبرها

  • محور سر بندر به آبادان مسدود شد/ دکل‌های برق فشارقوی سقوط کردند
  • مسدود شدن محور سربندر به آبادان
  • انسداد برخی مسیر‌های ارتباطی عشایری و تلفات احشام در خوزستان
  • همه محور‌های مواصلاتی لرستان باز هستند
  • تداوم بارندگی در لرستان/ ریزش کوه در محور «پای آستان»
  • حذف نقطه حادثه خیز در حوزه شهرستان بشرویه
  • اجرای ۱۸ طرح ابنیه فنی و پل در محور‌های مواصلاتی
  • رفع و آشکارسازی ۹ نقطه حادثه خیز در محور‌های مواصلاتی شهرستان ارومیه
  • جاده‌های استان کرمانشاه لغزنده اند رانندگان احتیاط کنند
  • عملیات انفجار محور دولت‌آباد - بحرآسمان را مسدود کرد