Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس اتاق بازرگانی تبریز بر نقش آفرینی اتاق بازرگانی تبریز در توسعه تجارت با جمهوری آذربایجان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،ابوالفتح ابراهیمی در هفتادمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی آذربایجان شرقی با تبریک انتصاب استاندار آذربایجان شرقی به عنوان «رئیس ستاد توسعه تجارت با جمهوری آذربایجان» گفت: در این راستا نقش‌هایی بر عهده اتاق بازرگانی تبریز گذاشته شده که برخی از آنها همچون تهیه تیزر از توانمندی واحدهای تولیدی استان، ترجمه مدارک واحدها، تهیه لیست شرکت‌های فعال و ارتباط گیری بیشتر با طرف آذربایجانی انجام شده و به دنبال طی قدم‌ها بعدی در این زمینه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره ‌ای به برگزاری مرتب جلسات شورای گفتگو در طول سال جاری گفت: در سال ۹۶، ۱۱ جلسه، در سال ۹۷، ۱۰، در سال ۹۸، ۹ و در سال ۹۹، ۱۲ جلسه شورای گفتگو برگزار شده که نشان دهنده برگزاری مرتب جلسات شورای گفتگو طی سال جاری است.

ابراهیمی ادامه داد: برای هر یک از موضوعات مطرح شده در جلسه شورای گفتگو، چندین جلسه کارشناسی با حضور کارشناسان بخش خصوصی و بخش‌های دولتی برگزار شده و موضوعات به طور کامل، بررسی شده‌اند.

گفتنی است هفتادمین نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان با دستور جلسات " بررسی مراتب اعتراض فعالان بخش معدن به بخشنامه وزارت صمت با موضوع تعیین قیمت پایه مواد معدنی سال ۹۹، بررسی مشکلات سیستمی سامانه کارا در خصوص اخذ تسهیلات بانکی تعیین شده به حوزه گردشگری، درخواست تمدید بخشنامه امهال حق بیمه کارفرمایان کسب و کارهای آسیب دیده از ویروس کرونا، توسعه مشارکت عمومی- خصوصی و بررسی دلایل عدم اجرای ماده ۱۶ قانون بهبود محیط کسب و کار با موضوع ایجاد مکان‌های مناسب توسط شهرداری تبریز برای فروشندگان کم سرمایه جهت عرضه کالاهای تولید داخل " برگزار شد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اقتصاد تبریز اتاق بازرگانی شورای گفتگو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۸۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند جذب اعتبارات عمراني در آب و فاضلاب آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در این جلسه که با حضور مدير عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی برگزار شد، معاون برنامه‌ريزي و توسعه سرمایه گذاری به ارائه گزارش وضعيت اعتبارات و تشريح الزامات قانوني و محدوديت‌هاي پيش رو پرداخت.

در ادامه این جلسه مديرعامل شركت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با تاكيد بر اهميت موضوع، بر ضرورت توجه به الزامات قانوني و تمركز بر انجام اقدامات مورد نياز جهت جذب بهينه و به موقع اعتبارات با رويكرد معطوف به اهداف در نظر گرفته شده، تاكيد کرد.

این جلسه با تشريح و بررسي تخصصي موضوع و بيان ديدگاهها و پاسخ به سوالات حاضرین، ادامه يافت.

 

دیگر خبرها

  • ذاکر : از نظر شرعی، هیچ منع قانونی یا مذهبی برای تعطیلی شنبه وجود ندارد/ اتاق بازرگانی و بخش خصوصی از تعطیلی شنبه حمایت می‌کنند + فیلم
  • کارآفرینان با مشارکت اتاق بازرگانی مشارکت فعالانه مردم در اقتصاد را زمینه سازی کنند
  • تلاش برای ایجاد، احیاء، انسجام‌بخشی و توانمندسازی واحدهای روابط عمومی بخش خصوصی
  • ایجاد خط کشتیرانی منظم به غرب آفریقا/ افزایش رایزنان بازرگانی در آفریقا 
  • اعزام ۱۱ رایزن بازرگانی به آفریقا/ خط منظم هوایی باید ایجاد شود
  • طرح انتقال تعطیلات پایان هفته اقدام منفی برای تجارت؛ شعار سال محقق می‌شود؟
  • پیامد‌های تعطیل شدن روز پنجشنبه از دید نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران
  • جلسه شورای گفتگوی بخش خصوصی با دولت و بانک‌های گیلان
  • بررسی روند جذب اعتبارات عمراني در آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • بررسی طرحهای اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر های تکاب و سلماس