Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@19:42:23 GMT

شمار بستری‌شدگان کرونایی در مازندران به ۵۷۸ نفر رسید

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۰۸۵۹۰

شمار بستری‌شدگان کرونایی در مازندران به ۵۷۸ نفر رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، روزهای کرونایی در استان مازندران با نگرانی و استرس سپری می‌شود و دردسرها کماکان تداوم دارد.

نگرانی‌های کرونایی باتوجه به در پیش بودن نوروز ادامه دارد و تایید خبر کرونای انگلیسی نیز بر نگرانی‌ها افزوده که لازم است بیشتر به رعایت پروتکل‌های بهداشتی توجه شود.

دکتر سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این‌باره اظهار کرد:  طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۵۶ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: طی همین مدت تعداد  ۶۰ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: هم اکنون ۴۱۹ نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد ۹۲ بیمار با علائم حاد تنفسی بستری هستند.

این مسؤول مسافرت در تعطیلات نوروز را ریسک جانی اعلام کرد و از مردم خواست با مسافرت جان خود و خانواده خود را به خطر نیندازند.

موسوی با انتقاد از حضور مردم در مراکز خرید، افزود: عادی انگاری خطر کرونا در مراکز خرید موجب شیوه گسترده کرونا و ورود به پیک چهارم خواهد شد.

وی بیان کرد: فاصله‌گذاری اجتماعی در مراکز خرید رعایت نمی‌شود و مردم باید تلاش کنند برای ایمنی خود در فضای بسته قرار نگیرند و اگر قصد حضور در تجمع یا مکان‌های پرخطر دراند حتما از ماسک دولایه استفاده کنند.

دکتر سیدفرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۵۹ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى هستند، تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۳ بیمار جدید بستری و دو بیمار هم  ترخیص شدند.

وی گفت: ۳۴ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

به گزارش فارس، با بستری شدن تعداد ۷۹ بیمار کرونایی جدید طی ۲۴ ساعت گذشته  تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی و بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل به ۵۷۸ نفر رسید.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

 

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران کرونا در مازندران علوم پزشکی مازندران دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۸۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ مشکوک قاضی دادگستری در مازندران | ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری

به گزارش همشهری آنلاین، به نقل از روابط عمومی پزشکی قانونی مازندران، خبری مبنی بر کشف پیکر قاضی سابق شهرستان بابل در شهرستان آمل مازندران منتشر شده‌ که گفته می‌شود به قتل رسیده است.

علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران در همین خصوص اظهار کرد: این موضوع به‌ عنوان مرگ مشکوک کالبدشکافی شده است. بررسی‌های لازم در این زمینه در حال انجام است که در صورت رسیدن به نتیجه اطلاع‌رسانی می‌شود.

خواهرکشی ناموسی در مشهد | قتل زن ۲۳ ساله به دست برادر ۱۷ ساله سلاخی مرد جوان در چاقوکشی زن و شوهری | زن اردبیلی شوهر سابقش را کشت

مرحوم مهران رحیمی قاضی سابق دادگستری، ۵۲ ساله، اهل روستای دونه‌سر بابل، وکیل پایه یک دادگستری استان تهران و بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری دادگاه ولنجک تهران بوده که سال گذشته بازنشسته شده است.

کد خبر 847345 منبع: ایران برچسب‌ها استان مازندران پزشکی قانونی خبر مهم وکیل قتل - قاتل حوادث ایران

دیگر خبرها

  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در آمل
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند
  • افزایش شمار شهدا و بازداشت شدگان در کرانه باختری
  • پدیده جدید و مشکوک « پاکدم » در مراکز تفریحی شهر
  • پدیده جدید و مشکوک «پاکدم» در مراکز تفریحی شهر
  • تاثیر افزایش دستمزدها در رشد تعداد بیمه‌شدگان
  • ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین خواری
  • پدیده جدید و مشکوک در مراکز تفریحی شهر
  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در مازندران | ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • افزایش تعداد بازداشت‌شدگان مدعی فروش سئوالات کنکور سراسری