Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@10:12:57 GMT

تذکر محسن هاشمی به حناچی/ تهران برای نوروز آماده شود

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۰۸۶۴۴

تذکر محسن هاشمی به حناچی/ تهران برای نوروز آماده شود

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران درصحن شورای شهر در تذکری به حناچی گفت: به ایام پایانی سال نزدیک می‌شویم و نظافت شهر و آراستگی پایتخت باید مدنظر مسؤولان مربوطه در شهرداری باشد.

وی افزود: مبلمان شهری نیز باید کاملا ضدعفونی شود و از آنجایی که ستاد مقابله با کرونا اعلام کرده مردم در نوروز به سفر نروند پایتخت باید هر چه بهتر برای نوروز آماده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: بوستان‌ها و فضاهای سبز باید به صورتی آماده شود که شهروندان با رعایت پروتکل‌ها بتوانند از آن استفاده کنند.

هاشمی در ادامه ضمن تشکر از شهردار و مدیران مترو تهران به دلیل رونمایی از قطار ملی و فرآیند انتقال تکنولوژی در این حوزه گفت: نباید بگذاریم که سیاست تحقیق فقط به روی طاقچه رود بلکه تحقیق باید به کارخانه رفته و منجر به تولید انبوه شود.

وی بیان داشت: در روزهای پایانی سال افتتاح پی در پی ایستگاه‌های مترو را خواهیم داشت و دولت باید به وظیفه و وعده‌های خود عمل کند تا تجهیزات مورد نیاز برای توسعه هر چه بیشتر مترو فراهم و استفاده از مترو هر چه بیشتر افزایش یابد وگرنه عدم نفع استفاده از مترو بالا خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس شورای شهر تهران نظافت پایتخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۸۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کندی سرویس‌دهی در خط ۵ مترو تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران اعلام کرد: ضمن عذر خواهی از شهروندان و مسافران به اطلاع می‌رساند؛ با توجه به اختلال پیش آمده در خط ۵، سرویس دهی در این مسیر به کندی انجام می‌شود.

به منظور رفاه حال شهروندان با شرکت واحد اتوبوسرانی برای جابه‌جایی شهروندان هماهنگی‌های لازم انجام شده است. از شکیبایی و همراهی مسافران سپاسگزاریم.

کد خبر 6091893

دیگر خبرها

  • دوچرخه‌هایی که در تهران محو شدند/ شانس گرفته شده از مردم را به آن‌ها بازگردانیم
  • ۴۶۰ روز به پایان مدیریت شهری ششم باقی مانده است
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها
  • کندی سرویس‌دهی در خط ۵ مترو تهران
  • ون‌های تاکسی تهران در اختیار یک شرکت شهرداری/ قرارداد‌های اتوبوسرانی خارجی به کجا رسید؟ 
  • عزم ملی برای حل مشکلات پایتخت شکل بگیرد/ضرورت استفاده از ظرفیت معتمدین محلات در سایر کلانشهرها
  • فاز دوم خط ۲ مترو ؛ چهارمین بازدید شبانه مدیریت شهری شیراز
  • تلاش برای اتمام خط ۲ مترو شیراز تا ۲ سال آینده / مشکل اصلی، کمبود واگن است
  • نمایشگاه شهدا سمنان برای بازدید رهبر معظم انقلاب آماده می‌شود