Web Analytics Made Easy - Statcounter

چوکا با ۵ بازیکن جدید به دنبال فرار از خطر سقوط در لیگ دسته یک است.

خبرگزاری میزان - تیم چوکا تالش یکی از تیم‌های پرهوادار لیگ دسته یک است که با هدایت علی لطیفی سعی می‌کند امتیازش را در این لیگ حفظ کند. این تیم در حال حاضر با ۱۸ امتیاز در رده پانزدهم قرار دارد. با اینکه شاگردان علی لطیفی در حال حاضر در منطقه سقوط قرار دارند، اما فاصله‌شان با شهرداری آستارا تیم صدرنشین تنها ۱۳ امتیاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا لطیفی بعد از پایان نیم فصل اول به دنبال تقویت تیمش است. چوکا تا این لحظه با ۵ بازیکن به توافق رسیده است که سرآمد آنها محمدحسین پاپی کاپیتان سابق سپاهان است. یکی دیگر از این خرید‌ها محمد شیخ الاسلامی است که در زمان علی منصوریان به تراکتور پیوست؛ اما در نیم فصل از این تیم جدا شد.

آیدین قویدل گلر سابق آلومینیوم یکی دیگر از بازیکنانی است که با چوکا توافق کرده و امیررضا میرزایی بازیکن سابق نساجی که در نیم فصل از گل ریحان جدا شد و سعید خردمند که سابقه حضور در آلومینیوم اراک را دارد، دیگر نفرات مد نظر لطیفی برای تقویت تیمش هستند.

بیشتر بخوانید: ۵۰ درصد از سهام باشگاه چوکا واگذار شد

انتهای پیام/

برچسب ها: چوکا تالش علی لطیفی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: چوکا تالش چوکا تالش علی لطیفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۸۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عالیشاه به بازی مقابل سپاهان رسید

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس شرایط همراهی این تیم در دیدار مقابل سپاهان را پیدا کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، امید عالیشاه کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس می‌تواند تیمش را در بازی حساس با سپاهان همراهی کند. این بازیکن در بازی مقابل صنعت نفت آبادان دچار مصدومیت شد، ولی بعد از انجام مراحل درمانی، حالا به شرایط بازی رسیده است.

تشریح وضعیت علیرضا بیرانوند از زبان پزشک معالجش

 

بر اساس این گزارش، عالیشاه از لحاظ پزشکی مشکلی برای بازی فردا با سپاهان ندارد، ولی اینکه او برای این بازی در لیست پرسپولیس قرار بگیرد یا نه، به تصمیم اوسمار لوس ویرا سرمربی برزیلی پرسپولیس مربوط می‌شود.

دیدار پرسپولیس - سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 19:30 فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پوستر پرسپولیس با حضور ۳ سپاهانی سابق
  • کاپیتان یونایتد: باید بخواهند تا اینجا بمانم!
  • عالیشاه به بازی سپاهان رسید
  • امید عالیشاه به بازی با سپاهان رسید
  • عالیشاه به بازی مقابل سپاهان رسید
  • محمود فکری به استقلال بازگشت! + عکس  
  • سرمربی سابق پرسپولیس: اوسمار نباید به این بازیکن پنالتی می داد | نبردن سپاهان یعنی خداحافظی با جام
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس
  • جدایی کاپیتان تیم ملی عراق از تیم لیگ برترمس رفسنجان