Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون بین‌المللی شمشیربازی جدیدترین رنکینگ سابریست‌ها را اعلام کرد که کاپیتان تیم ملی ایران کماکان بهترین سابریست ایران محسوب می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسابقات جام جهانی شمشیربازی در اسلحه سابر در بخش انفرادی روز گذشته به پایان رسید و مجتبی عابدینی، علی پاکدامن و نیما زاهدی در مرحله یک شانزدهم نهایی جدول اصلی حذف شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها محمد رهبری توانست به جمع ۱۶ نفر برتر صعود کند.

این سمابقات  با معرفی نفرات برتر در مجارستان به پایان رسید و بعد از آن نیز جدیدترین رنکینگ سابریست‌های برتر جهان اعلام شد.

براساس جدول اعلام شده از سوی فدراسیون بین‌المللی شمشیربازی مجتبی عابدینی با قرار گرفتن در رده چهاردهم این جدول همچنان برترین سابریست ایرانی است. او پس از حذف در دور یک شانزدهم نهایی رقابت‌های مجارستان ۲ پله سقوط کرد.

در این جدول محمد رهبری که توانسته بود نفر سوم جهان را شکست دهد با سه پله صعود در جایگاه ۳۹ جهان قرار گرفت و علی پاکدامن نیز بدون تغییر رنکینگ در جایگاه ۲۴ جدول فدراسیون جهانی شمشیربازی قرار دارد. محمد فتوحی نیز به جایگاه ۳۹ جهان رفت. 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۸۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد محبی نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ روسیه

محمد محبی در روستوف خوش درخشیده است.

طرفداری | محمد محبی نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ برتر روسیه شد

سازمان لیگ برتر فوتبال روسیه پس از قرار دادن نام محمد محبی، مهاجم تیم روستوف در فهرست نهایی نامزدهای کسب جایزه بهترین بازیکن فصل 2024 - 2023 اکنون او را نامزد دریافت یک جایزه دیگر نیز کرده است.

محمد محبی که نخستین فصل حضورش را در تیم روستوف سپری می‌کند، از سوی سازمان لیگ برتر روسیه نامزد دریافت جایزه بهترین بازیکن تازه‌وارد این فصل شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل رنکینگ ۲۹ جهان
  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل رنکینگ ۲۹ جهان در مسابقات عربستان
  • پیروزی نوشاد عالمیان برابر بازیکن ۱۹ ساله با رنکینگ‌ جهانی ۲۹
  • شمشیربازی جایزه بزرگ سئول؛ راهیابی پاکدامن و رهبری به جدول ٦٤ نفره
  • محمد محبی نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ روسیه
  • شمشیربازی جایزه بزرگ سئول| رهبری به جدول اصلی رسید؛ دو سابریست حذف شدند
  • حضور پاکدامن و رهبری در جدول ٦٤ نفره/ حذف دو سابریست
  • حذف فتوحی و باهر از جدول مقدماتی شمشیربازی گرندپری سئول   
  • صعود نوشاد عالمیان به جدول اصلی مسابقات عربستان
  • یک پله سقوط مقصودلو و طباطبایی در رنکینگ جهانی شطرنج