Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: متأسفانه شفاف عمل کردن کارکنان شهرداری‌ها و شوراهای شهر در استان کم‌رنگ شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج‌، محمود الله‌مرادی صبح امروز در جلسه هم‌اندیشی و هماهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر با اعضای شورای شهر و شهرداری سنندج، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: قرآن کریم پاکدامنی و حرکت در راه درست را برای انسان قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در مکتب اسلام رنگ و موست و جناح و گروه ملاک برتری نیست چرا که برتری ازآن آنهایی است که حق را رعایت می‌کنند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان تصریح کرد: کسی که مدعی خدمت به خلق است با هر نگرش و فکری باید رضایت خداوند را در راه خدمت کردن به مردم، مورد توجه قرار دهد.

وی گفت: مهمترین خدمت امروز خدمت به مردمی است که فقیر و بی‌بضاعت هستند و به حمایت همه‌جانبه نیاز دارند.

الله‌مرادی با بیان اینکه کارگران شهرداری افراد ضعیف و بی‌بضاعت هستند که مستلزم کمک‌های مالی هستند، عنوان کرد: اگر کارگران شهرداری نباشند نظافت شهر به هم می‌ریزد، بنابراین  نکته حائز اهمیت خدمت به مردم است.

وی با ذکر اینکه اگر خدمات انجام شده دولت به درستی برای مردم تشریح شوند مردم بسیار از آن استقبال می‌کنند، اظهار کرد: یکی از اشکالاتی که به نظام ضربه می‌زند اختلاف سلیقه بین جناح‌ها و تفکرات سیاسی است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان با ذکر اینکه خوشبختانه در چند سال گذشته فعالیت‌های بسیار خوبی در شهر سنندج انجام گرفته است، عنوان کرد: حضور در بین مردم توسط شوراها متأسفانه بسیار ضعیف است.

متمم بودجه 99 شهرداری "سنندج" مبهم استمطالبات دستفروشان مقابل استانداری کردستان از رئیس مجلس شورای اسلامی چه بود؟+تصاویر

وی افزود: بعضی وقت‌ها ما به کارهایی که انجام شده و دیده نمی‌شود منتقد هستیم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان با تأکید بر اینکه افردی که در انجام کارها سیستم اداری همراهی نمی‌کنند باید از مجموعه حذف و کنار گذاشته شوند، خاطرنشان کرد: متأسفانه شفاف عمل کردن کارکنان شهرداری‌ها و شوراهای شهر در استان کم‌رنگ شده است.

وی ابراز داشت: متأسفانه خیلی از گزارشات که در سطح جامعه مخابره می‌شود خلاف واقعیت است و همین باعث انحراف اذهان عمومی می‌شود. 

الله‌مرادی با تأکید بر اینکه تجربیات این دوره اعضای شورای شهر برای دوره بعد به کار گرفته شود، بیان کرد: باید منافذی که باعث تخریب دستگاه و افراد می‌شوند را بست.

وی بیان کرد: شائبه‌های نادرست دریافت رشوه، هزینه‌های فراوان در انجام طرح‌های عمرانی سطح شهر، اختصاص پرداخت هزینه‌های زیاد به تیم‌های ورزشی، تأخیر در پرداخت حقوق کارکنان و بسیاری دیگر از شائبه‌ها نسبت به شهرداری‌ها و شوراهای شهر وجود دارد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان گفت:  برای عید امسال تا جایی که ممکن است باید فضا سازی معنوی و شادی در سطح شهر ایجاد شود چرا که جامعه از نظر روانی به شادی نیاز دارد.

وی تأکید کرد: تاجایی که امکان دارد به ویژه در محله‌های حاشیه‌نشین یک فضای شاد و با موازین اسلامی ایجاد شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان تصریح کرد: رسیدگی به وضعیت معیشتی کارگران شهرداری باید مورد توجه قرار گیرد.

الله‌مرادی یادآور شد: در ایام عید به سرویس پارک‌ها ، نمازخانه و... بیشتر توجه شود.

انتهای پیام/487/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان شوراهای شهر الله مرادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۹۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۳۷ عضو شوراهای استان تهران در سال گذشته

معاون استاندار تهران با بیان اینکه سال گذشته ۱۲ جلسه شورای حل اختلاف برای شوراها در استانداری تشکیل شده است گفت: ۳۷ نفر از اعضای شوراها در استان تهران سال گذشته بازداشت و شش نفر از اعضای شورای شهرها و ۱۲ نفر از اعضای شورای روستاها سلب عضویت شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، میرمحمد غراوی در همایش روز شوراها که پیش از ظهر امروز در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) برگزار شد، اظهار کرد: در استان تهران ۸ شهر داریم که ترکیب اعضای شورای اسلامی شهر آن‌ها بیش از ۹ نفر است و هفت شهر شورای هفت نفره و ۲۶ شهر نیز شورای شهر پنج نفره دارند.

وی با بیان اینکه تعداد شهرهایی که شورا ندارند و توسط قائم مقامی اداره می‌شوند پنج شهر هستند، افزود: در سطح استان تهران تعداد زنان عضو شورا ۲۰ نفر و تعداد مردان اعضای شورا ۲۳۱ نفر هستند.

معاون استاندار تهران خاطرنشان کرد: از تعداد ۲۵۱ نفر عضو شورا ۴ نفر دارای مدرک دکتری، ۸۲ نفر داری مدرک کارشناسی ارشد، ۱۴۱ نفر دارای مدرک کارشناسی، ۱۵ دارای مدرک کاردانی و مدرک ۹ نفر نیز دیپلم است.

غراوی با بیان اینکه سال گذشته ۱۲ جلسه شورای حل اختلاف برای شوراها در استانداری تشکیل شده است، تصریح کرد: برخی موارد در هیأت تطبیق تأیید و برخی رد شدند که در کل ۱۴۲ مصوبه داشتیم و ۱۰۲ مورد از آنها تأیید نظر شوراها بوده است همچنین ۳۷ نفر از اعضای شوراها در استان تهران سال گذشته به دلیل برخی تخلفات با دستور قضائی بازداشت شدند و ۶ نفر از اعضای شورای شهرها و ۱۲ نفر از اعضای شورای روستاها سلب عضویت شدند.

واریز ۱۱ هزار میلیارد تومان مالیات بر ارزش افزوده به حساب شهرداری‌ها

وی با بیان اینکه انتخاب شهرداران و تعیین اولویت‌های توسعه‌ای از وظایف اصلی شوراها است، اضافه کرد: در سال گذشته ۱۱ هزار میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده به حساب شهرداری‌های استان تهران واریز شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران عنوان کرد: سال گذشته ۲۶ هزار میلیارد تومان بودجه در شهرداری‌های استان تهران محقق شده که رشد ۵۷ درصدی بودجه و اعتبارات را نسبت به سال پیش از آن نشان می‌دهد.

غراوی با اشاره به اینکه سهم هزینه‌های جاری شهرداری‌ها ۶۰ درصد و سهم اعتبارات عمرانی ۴۰ درصد تعیین شده است، گفت: طی سال گذشته در شهرداری‌های استان تهران ۳۹ درصد اعتبارات صرف هزینه‌های جاری و ۶۱ درصد صرف پروژه‌های عمرانی شده است.

منبع: فارس

کد خبر 748843

دیگر خبرها

  • مردم کردستان برای حل اختلاف به صلح‌یاران مراجعه می‌کنند
  • ثبت عملکرد دستگاهها برای برگزاری کنگره شهدا در سامانه دولت
  • بازداشت ۳۷ عضو شوراهای استان تهران در سال گذشته
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل‌واوباش
  • علت اصلی ساخت‌وساز غیرمجاز در مازندران چیست؟
  • علت اصلی ساخت و ساز غیرمجاز در مازندران چیست؟
  • عملکرد شوراها قابل دفاع است
  • ضرورت شفافیت عملکرد قضات
  • ضربه چاقو به جوان کاشمری به دلیل حمایت از چند دختر در برابر ۳ مزاحم
  • اولین گفت و گو با پاکبانی که بابت حمله ایران به اسرائیل معروف شد | آرزوی چند ساله ام بود که ... + فیلم