Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی عملکرد شاگردانش مقابل فولام را تحسین کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پپ گواردیولا که شاگردانش شب گذشته (شنبه) در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر انگلیس در خانه فولام به برتری 3 بر صفر رسید و یک گام دیگر به قهرمانی در این رقابت‌ها نزدیک شد، پس از این دیدار درباره به ثمر رسیدن اولین گل لیگ برتری مهاجم آرژانتینی‌اش پس از ماه ژانویه 2020 گفت: گلزنی سرخیو آگوئرو در این بازی مهم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای او گلزنی همه چیز است و این موضوع در مورد گابریل ژسوس هم صدق می‌کند. آگوئرو پس از مدت‌ها 90 دقیقه کامل بازی کرد و گل او خیلی مهم بود.

وی همچنین در ارزیابی بازی اظهار داشت: فولام حریفی سرسخت و خیلی فیزیکی است.  بازی مقابل این تیم برای بازیکنان ما آسان نبود اما ما صبور و در خط دفاعی فوق‌العاده مستحکم بودیم. در کنار اینها به فولام ضربات شروع مجدد ندادیم. تمامی 11 بازیکن ترکیب اصلی ما به همراه ذخیره‌هایی (فرناندینیو اریک گارسیا) که راهی میدان شدند، فوق‌العاده بودند.

منچسترسیتی پیشتاز در جذب هالندلوکاکو پیشنهاد منچسترسیتی را رد کرد

سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی که شاگردانش بیست‌وسومین برد خود را در 24 بازی اخیر کسب کرد، صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: این بردی مهم و فوق‌العاده بود. در کل بازی خیلی خوبی در یک ورزشگاه (کریون کاتیج) بود. فولام با فرم ایده‌‌آل پا به این بازی گذاشت، آنها در آنفیلد مقابل لیورپول به پیروزی رسیده بودند و خیلی گل نخورده بودند. فولام در این دیدار هم موقعیت‌هایی روی دروازه ما خلق کرد، اما ما بازی را خیلی خوب کنترل کردیم. ما هشت بازی دیگر در لیگ برتر در پیش دایم اما حالا روی لیگ قهرمانان اروپا تمرکز می‌کنیم.

منچسترسیتی سه‌شنبه شب در حالی در دور برگشت از مرحله یک‌‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بوروسیا مونشن‌گلادباخ می‌رود که در بازی رفت با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسیده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس گواردیولا منچسترسیتی لیگ برتر انگلیس گواردیولا منچسترسیتی فوق العاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۹۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچسترسیتی همچنان در تعقیب آرسنال

تیم فوتبال منچستر سیتی مقابل ناتینگهام فارست به برتری رسید.

به گزارش فارس، در چارچوب هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس، منچستر سیتی به مصاف ناتینگهام فارست رفت و به برتری 2 بر صفر رسید.

در این بازی برای سیتی گواردیول و هالند گلزنی کردند.

آرسنال با 80 امتیاز صدرنشین است و سیتی با یک بازی کمتر و 79 امتیاز در رده دوم قرار دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: زمان جدایی غول نروژی از منچسترسیتی مشخص شد!‏ نگاهی به عملکرد دور از انتظار ارلینگ هالند مقابل چلسی (+فیلم)

دیگر خبرها

  • اطمینان توخل: نمی‌دانم چطوری اما گنابری به رئال مادرید گل خواهد زد!
  • گواردیولا: با یک تساوی منچسترسیتی، آرسنال قهرمان لیگ برتر خواهد شد
  • ناتینگهام فارست در نقش رئال مادرید؛ رکورد عجیب پپ گواردیولا در آمار شوت
  • گواردیولا: مقابل ناتینگهام فارست خوش‌شانس بودیم؛ فقط با مالکیت توپ دوام آوردیم
  • تاریخ‌سازی جنگجوی شکست‌ناپذیر؛ 448 روز از آخرین شکست رودری با منچسترسیتی گذشت!
  • منچسترسیتی همچنان در تعقیب آرسنال
  • مصدومیت نگران کننده ستاره سیتی مقابل فارست
  • روز فوق‌العاده شروین بزرگ بعد از یک سال و 8 ماه
  • هری کین: بلینگام فصل فوق‌العاده‌ای داشته است؛ امیدوارم مقابل رئال مادرید گلزنی کنم
  • چراغ سبز گواردیولا به برناردو سیلوا؛ می‌توانی به بارسلونا بروی!