Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@17:08:02 GMT

بازگشت اکبر عبدی به صحنه سریال پس از بهبودی

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۰۹۴۶۰

بازگشت اکبر عبدی به صحنه سریال پس از بهبودی

اکبر عبدی پس از بهبودی، به صحنه ضبط سریال «روزهای آبی» بازگشت.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، با بهبود حال اکبر عبدی و طی کردن دوره نقاهت بعد از بیماری، این هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون مجددا به صحنه ضبط سریال «روزهای آبی» بازگشت.

اکبر عبدی، از مدتی پیش به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان و منزل بستری و تحت درمان بود و حضورش در پروژه تلویزیونی «روزهای آبی» با وقفه مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا و با بهبودی کامل، عوامل این سریال تلویزیونی از چند روز پیش شاهد حضور دوباره این چهره محبوب هنری در صحنه تولید سریال هستند.

«روزهای آبی» به تهیه‌کنندگی پرویز امیری و کارگردانی محمدرضا حاجی غلامی، عنوان سریال جدیدی است که در ۲۶ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای برای پخش از شبکه ۵ سیما در بهار ۱۴۰۰ در حال ساخت است.

موضوع این سریال، به داستان زندگی خانواده‌ای اختصاص دارد که به دلیل قرار گرفتن در شرایط سخت مالی و اقتصادی، مجبور می‌شوند تا در روستای مادری‌شان در شمال کشور ساکن شوند و این سرآغار یک داستان جذاب و شیرین می شود.

این سریال با بازیگری ویدا جوان، سامان صفاری، نادر سلیمانی، امیر غفارمنش، علی سلیمانی، مهران رجبی، رامین ناصر نصیر، علیرضا جلالی تبار، افشین سنگ‌چاپ، کیوان ساکت‌اف، مجید پتکی، مهسا غفوری، مرتضی زارع، عاطفه چوپانی، مجید شهریاری، پرهام موحدی، پریا مهدوی، امین علی شهسواری و با هنرمندی اکبر عبدی، فریبا متخصص و ایرج نوذری در حال آماده‌سازی است.

دیگر عوامل این سریال عبارتند از:

علی عبدی دهسرخ مجری طرح، هاشم علی‌اکبری مدیر تولید، رامین راست‌جو مدیر تصویربرداری، بهروز عابدینی مدیر صدابرداری، وحید کاشی مدیر برنامه‌ریزی، افشین سنگ‌چاپ دستیار اول کارگردان، حمید شهیری طراح صحنه، محسن ملکی طراح گریم، عاطفه غلامپور طراح لباس، ویدا صادقی منشی صحنه، زهره صباغیان تدوینگر، محسن گوهرشناس مدیر تدارکات، امیر رضایی شریفی عکاس و نسیم اسدپور مشاور رسانه‌ای.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اكبر عبدي همه باهم علیه کرونا سریال روز های آبی روزهای آبی اکبر عبدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۹۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی اکبر صالحی با سفیر عربستان دیدار کرد

علی اکبر صالحی، رییس پیشین سازمان انرژی اتمی با عبدالله بن سعود العنزی سفیر عربستان سعودی در ایران در حاشیه اولین کنفرانس بین المللی علوم و فنون هسته ای دیدار کرد. 

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • «۸۷ متر» دوباره به تلویزیون بازگشت/خبر جدید کیانوش عیاری از سریال
  • رابرت دنیرو حمایتش از صهیونیست‌ها را تکذیب کرد
  • «سامپو» فینالیست جشنواره اسپانیا‎یی شد/ «آمرغ» به کانادا می‌رود
  • علی اکبر صالحی با سفیر عربستان دیدار کرد
  • اسپانیا میزبان فیلم ژاو با حضور هنرمندان قمی شد
  • «نمایش» به اکران آنلاین رسید/ «تیر خلاص» به فرانسه
  • عبدی به دنبال دو رقمی شدن در تراکتور برای بازگشت
  • دروغ پردازی صهیونیست‌ها/ نتفلیکس و رابرت دنیرو تکذیب کردند
  • عکس‌| تمرینات انفجاری «پادشاه» برای بازگشت!
  • تمرینات انفجاری«پادشاه» برای بازگشت!