Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهاد رئیسی گفت: پروژه زیرگذر و روگذر میدان معلم براساس مصوبه اعضای شورای اسلامی پیگیری کرده‌اند بنابراین حذف و یا کاهش میزان اعتبار پیش‌بینی شده برای این پروژه کار درستی نیست و می‌طلبد در این راستا شهرداری دفاعیات خود را در صحن علنی شورا ارائه کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ فرهاد رئیسی در سیصد و سی و پنجمین شورای علنی با اشاره به فرارسیدن نوروز اظهار کرد: با توجه به اینکه مردم در یک سال گذشته تنش‌ها و فشارهای زیادی را متحمل شده‌اند، بنابراین زیباسازی شهر در ایام نوروز می‌تواند در روحیه و ایجاد انگیزه برای شهروندان موثر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: می‌طلبد شهرداری در راستای جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی در مسیر ناحیه غرب، جاده دانشگاه آزاد و پمپ بنزین اهتمام ویژه داشته باشد و باتوجه به وضعیت کرونا و افزایش میزان تولید زباله شهروندان در ایام پایانی سال نسبت به جمع‌آوری سریع زباله‌ها اقدامات لازم صورت پذیرد. 

رئیس شورای اسلامی شهرکرد با بیان اینکه رنگ‌آمیزی جداول، برپایی کارناوال شادی و گل‌کاری سطح شهر ازجمله اقداماتی است که شهرداری در ایام نوروز انجام می‌دهد، بیان کرد: نظافت پارک‌ها باید در دستور کار قرار گیرد و بازدید میدانی شهردار از فضاسازی شهری انجام شود.

رئیسی ادامه داد: برپایی کارناوال شادی با رعایت کامل مسائل بهداشتی ضروری است چراکه با خاطرات قدیم مردم عجین شده و می‌تواند در ایجاد روحیه شاد تاثیرگذار باشد.  

وی با اشاره به بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری شهرکرد گفت: کلیات بودجه ۴۱۰ میلیارد تومانی شهرداری مورد تایید شورای اسلامی است اما در هزینه‌کرد آن مباحثی از سوی برخی اعضا وجود دارد.  

رئیس شورای اسلامی شهرکرد خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه شهرداری شهرکرد پروژه زیرگذر و روگذر میدان معلم را براساس مصوبه اعضای شورای اسلامی پیگیری کرده‌ است بنابراین حذف و یا کاهش میزان اعتبار پیش‌بینی شده برای این پروژه کار درستی نیست و می‌طلبد در این راستا شهرداری دفاعیات خود را در صحن علنی شورا ارائه کند.  

طیبه شریفی نایب رئیس شورای اسلامی شهرکرد با اشاره به برنامه‌های شهرداری در ایام پایانی سال با بیان اینکه ایجاد طراوت و شادابی در شهر باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: همیشه نباید برای اجرای طرح‌های نشاط‌آور و نوروزی از هزینه‌های گزاف بهره‌مند شد چراکه با هزینه کمتر و با اعمال سلیقه خوب، طرح‌های مطلوبی را در مبلمان شهری می‌توان اجرا کرد. 
  علیرضا توکلی رئیس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهرکرد در ادامه جلسه بیان داشت: اجرای طرح‌های ضروری نظیر اجرای طرح پساب بهرام‌آباد و ادامه کمربندی ۱۵ خرداد در بودجه پیش‌بینی  و اجرای طرح‌هایی همچون زیرگذر و روگذر میدان معلم در دستور کارهای بعدی قرار گیرد. 
  بهادر عبدالغنی شهردار شهرکرد در ادامه جلسه گفت: با توجه به اینکه در میدان معلم یک ترافیک سنگین ایجاد می‌شود بنابراین اجرای پروژه زیرگذر و روگذر امری ضروری است و می‌طلبد اعضای شورای اسلامی با کارشناسان تخصصی در حوزه ترافیک در این خصوص مناظره، گفتگو و مشاوره کنند.


انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: پروژه زیرگذر و روگذر شورای اسلامی شهرکرد اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۹۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه احداث کمربندی شهرک فجر به شهرک کارمندان مهاباد آغاز شد

مراسم کلنگ‌زنی آغاز احداث پروژه عمرانی کمربندی فجر به میدان نور (پیام نور) و شهرک کارمندان، توسط شهرداری مهاباد به طول سه کیلومتر و ۲۰۰ متر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، به مناسبت گرامیداشت سالروز تشکیل شوراهای اسلامی، امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ مراسم کلنگ‌زنی احداث پروژه عمرانی کمربندی فجر به میدان نور (پیام نور) و شهرک کارمندان، توسط شهرداری مهاباد امروز صبح با حضور مسئولان شهری و شهرستانی شروع و کلنگ‌زنی شد.

اجرای این پروژەی مهم عمرانی و ترافیکی در راستای تسهیل در تردد شهروندان با هدایت به مسیرهای احداثی توسط شهرداری مهاباد حائز اهمیت است که یکی از شیوه های موثر برای حل مشکل ترافیک در شهر مهاباد ایجاد رینگ ارتباطی در دسترسی به مناطق مختلف شهر است که با اقدامات اخیر مدیریت شهری در احداث چندین کمربندی دسترسی این مشکل حل خواهد شد.

احداث این کمربندی از آپارتمانهای ٤٨٠ واحدی فجر آغاز و تا میدان جدیدالاحداث در بالادست شهرک فجر به طول ۷۰۰ متر ادامه خواهد داشت و از محل میدان احداثی به طرف میدان نور (پیام نور) به طول هزار متر خواهد بود که شهرک فجر و سیدآباد را به منطقه بهارستان وصل می کند.

همچنین از محل میدان احداثی بالادست شهرک فجر بە طرف شهرک کارمندان به طول هزار و ۵۰۰ متر خواهد بود که مناطق شرقی شهر از جمله بهارستان، شهرک فجر، سیدآباد و زمین‌های شهرداری را به کوی دانش در شهرک کارمندان متصل خواهد کرد.

کد خبر 749492

دیگر خبرها

  • پروژه احداث کمربندی شهرک فجر به شهرک کارمندان مهاباد آغاز شد
  • حضور مردم در امر اقتصاد راهگشا است + فیلم
  • میدان جی مسدود خواهد شد
  • سرانجام ساخت فاز تکمیلی بزرگراه یادگار امام
  • بررسی انسداد «میدان جی» در شورای تأمین تهران
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • حل گره‌های ترافیکی شهرکرد، دغدغه شورای ششم است
  • تصویب قانون مدیریت واحد شهری بزرگ‌ترین خدمت به مردم و شورا/ قطار شهری، پروژه ملی است
  • فاز دوم خط ۲ مترو ؛ چهارمین بازدید شبانه مدیریت شهری شیراز
  • اجرای طرح هویتی در خیابان معلم