Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@19:10:37 GMT

فیلم پیاده روی فضایی فضانوردان

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۰۹۵۸۳

فیلم پیاده روی فضایی فضانوردان

‍‍‍‍‍‍

روز گذشته ساعت ۷:۳۰ صبح به وقت منطقه زمانی شرقی(ساعت۱۶ به وقت تهران) دو تن از فضانوردان ساکن ایستگاه فضایی بین المللی پیاده روی فضایی دیگری را انجام دادند.

به گزارش ایسنا، دیروز "ویکتور گلاور" و "مایکل هاپکینز" سومین پیاده روی مشترک خود را انجام دادند و طی آن حدود شش ساعت و ۴۷ دقیقه به سرویس و تعمیر کردن سیستم خنک کننده و تجهیزات ارتباطی ایستگاه پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو فضانورد دیگر به نام‌های "کیت روبینز" و "سوئیچی نوگوچی" نیز در ابتدا به پوشیدن لباس این دو فضانورد پیش از آغاز پیاده روی و خارج شدن از ایستگاه فضایی بین المللی کمک کردند و سپس به نظارت بر پیاده فضایی آنها پرداختند.

این پیاده روی ۲۳۷ امین پیاده روی فضایی بود که به منظور تعمیر و ارتقا و نگهداری از ایستگاه فضایی انجام شد و از طرفی پنجمین پیاده روی فضایی سال ۲۰۲۱ و ششمین پیاده روی فضانوردان ماموریت اکسپدیشن ۶۴ بود.  بعد از این پیاده روی می‌توان گفت تاکنون ویکتور گلاور در کل ۲۶ ساعت و ۷ دقیقه و هاپکینز ۳۲ ساعت و ۱ دقیقه پیاده روی فضایی انجام داده‌اند.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پیاده روی فضایی ايستگاه فضايي بين المللي پیاده روی فضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۹۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد

حسن جعفری گفت: این پرواز به شماره ۸۷۵۹ قرار بود ساعت ۲۱ و ۳۵ دقیقه دیشب انجام شود که به دلیل نقص فنی هواپیما با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای مواجه شد.

وی اضافه کرد: پذیرایی از مسافران در ۲ نوبت انجام شد و مسوولان شرکت هواپیمایی هماهنگی لازم برای انتقال مسافران به سی آی پی را انجام دادند اما مسافران در سالن حضور داشتند و به سالن سی آی پی نرفتند.

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه های خراسان رضوی ادامه داد: پس از رفع نقص، این پرواز در ساعت پنج و ۵۵ دقیقه صبح امروز انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ایستگاه فضایی چین آسیب دیده است
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد
  • فضانوردان چینی به ایستگاه فضایی رسیدند
  • پرواز مشهد به تهران با ۵۰۰ دقیقه تاخیر انجام شد
  • آسیب ریزسیارک ها به آزمایشگاه فضایی چین در مدار زمین
  • فضانوردان چینی به اقامتگاهشان در فضا رسیدند
  • ۳ فضانورد چینی به سمت ایستگاه فضایی چین رفتند
  • ۳ فضانورد چینی به ایستگاه فضایی می‌روند
  • ۳ فضانورد چینی امروز راهی ایستگاه فضایی شان می شوند
  • ۳ فضانورد چینی امروز راهی ایستگاه فضایی‌شان می‌شوند