Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@22:08:05 GMT

بستری بیماران کرونایی در کاشان بعد از ۸۰ روز ۳ رقمی شد

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۰۹۶۲۰

بستری بیماران کرونایی در کاشان بعد از ۸۰ روز ۳ رقمی شد

گروه استان‌ها- معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کاشان ضمن ابراز نگرانی شیوع کرونا در سایه عادی‌انگاری گفت: بستری بیماران کرونایی در کاشان بعد از ۸۰ روز سه رقمی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، مهدی دلاوری صبح امروز در جمع خبرنگاران ضمن ابراز نگرانی از افزایش تعداد بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان شهید بهشتی کاشان اظهار داشت: امروز تعداد بیماران بستری شده پس از گذشته 80 روز از مرز 100 نفر گذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تعداد بیماران بستری شده در بیمارستان شهید بهشتی کاشان در شرایط فعلی 109 بیمار است، افزود: با وجود افزایش تعداد بیماران بستری شده در بیمارستان لازم است شهروندان بیش از پیش رعایت شیوه‌نامه‌ها به ویژه زدن ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی اهتمام ورزند.

روند صعودی کرونای جهش یافته انگلیسی در هرمزگان ادامه دارد/22 مورد جدید شناسایی شدآمار بیماران کرونا در گیلان کاهش یافت‌طلاب جهادی خوزستان در مقابله با کرونا همدوش مدافعان سلامت قرار گیرند

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه عادی‌انگاری و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی سرعت ابتلای بیماران بستری و سرپایی را افزایش می‌دهد، ابراز داشت: شهروندان لازم است تا در راستای جلوگیری از گرفتار شدن در موج جدید بیماری نسبت به رعایت پروتکل‌ها اهتمام ویژه داشته باشند.

وی با بیان اینکه در این شرایط احتمال شروع پیک جدید ویروس کرونا متصور است گفت: از تمامی شهروندان تقاضا داریم تا به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال در نوروز پیش رو مسافرت‌های غیرضروری را لغو و از هموطنان درخواست داریم تا به کاشان سفر نکنند.

انتهای پیام/801/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیماران کرونا بیماران بستری تعداد بیماران بستری شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۹۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار پلیس فتا نسبت به افزایش فعالیت مجرمان سایبری در تعطیلات

معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتای فراجا نسبت به سوء‌استفاده مجرمان سایبری از ایام تعطیلات چند روزه در کشور با افزایش ارسال لینک‌های آلوده و اقداماتی نظیر فیشینگ و کلاهبرداری آنلاین و ... هشدار داد.

سرهنگ رامین پاشایی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به فرارسیدن تعطیلات سه روزه در کشور گفت: تجزیه و تحلیل پرونده‌های قضایی و تجربیات ادوار گذشته نشان می‌دهد که مجرمان سایبری با توجه به ایام پایانی هفته یا منتهی به تعطیلات چند روزه در کشور، اقدامات مجرمانه خود در فضای مجازی را افزایش داده و اقدام به  کلاهبرداری از کاربران با روش‌های مختلف می‌کنند.  

معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا با اشاره به شگرد این مجرمان ادامه داد: برخی افراد سودجو با ارسال پیامک حاوی پیوندهای آلوده با عناوینی نظیر «دریافت کالابرگ»، «ابلاغیات قضایی»، و ... مترصد کلاهبرداری از طریق دسترسی غیر مجاز به گوشی تلفن فریب خوردگان و برداشت غیر مجاز پول از حساب های مالی آنان هستند. گاهی این افراد با لینک‌های آلوده به اطلاعات خصوصی شهروندان نیز دسترسی پیدا کرده و از این طریق دست به اخاذی از آنان می‌زنند.

وی با بیان اینکه ارسال و دریافت این پیامک‌ها در تمامی پیام رسان‌ها اعم از بومی و غیر بومی و گروه‌ها و کانال‌هایی که شهروندان در آن عضویت دارند ممکن است، گفت:‌حتی گاهی ممکن است ارسال این پیامک‌ها از طریق دوستان و آشنایان باشد و آنان خواسته یا ناخواسته در چنین دام سایبری افتاده باشند.

پاشایی اضافه کرد: علاوه بر لینک‌های آلوده، شیوه دیگر مجرمان سایبری، کلاهبرداری و دریافت وجه نقد و ...از کاربران است که لازم است در این خصوص نیز شهروندان هوشیاری لازم را داشته باشند.

معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتای فراجا در همین راستا به مردم و به خصوص کاربران فضای مجازی وتلفن‌های همراه هوشمند هشدار داد که در صورت مواجه با این‌گونه پیامک‌های مشکوک که مشخصه اصلی تمامی آنها ارسال از طریق سرشماره‌های تلفن شخصی است، به آن توجهی نکرده و از باز کردن لینک موجود در آن خودداری کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هشدار پلیس فتا نسبت به افزایش فعالیت مجرمان سایبری در تعطیلات
  • ظرفیت تولید آب شهرستان فردیس افزایش می‌یابد
  • شکست ناپذیری نویدکیا در دربی کرمان دو رقمی شد
  • زنگ خطر جمعیت در کاشان به صدا درآمد
  • ◄ افزایش 15 درصدی تلفات رانندگی + سند
  • یافته‌های پژوهشگران برای افزایش ظرفیت دیالیز برای بیماران
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری باید تک رقمی شود
  • اختصاص ۶۵ میلیارد ریال جایزه کم‌مصرفی به مشترکان کاشانی
  • پویشی برای مبارزه با گرانی افسار گسیخته