Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-07@10:31:10 GMT

روند کاهشی قیمت‌ها در میادین میوه و تره‌بار یزد

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۰۹۶۲۲

روند کاهشی قیمت‌ها در میادین میوه و تره‌بار یزد

یزد-رئیس اتحادیه میوه و تره بار یزد از روند کاهشی قیمت‌ اکثر اقلام میوه و صیفی در هفته جاری خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین،«محمدحسین مشرف»با بیان این که قیمت برخی اقلام میوه در هفته‌های اخیر کاهش یافته و همچنان رو به کاهش است، گفت: انواع موز ۱۰ تا ۱۵ هزار تومان کاهش قیمت داشته است و اکنون هر کیلو از این میوه در میادین یزد بین ۴۰ تا ۵۰ هزار تومان در دو نوع وارداتی و هندی به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با این بیان که قیمت خیار سبز نیز رو به کاهش است، ادامه داد: هر کیلو خیار سبز مینی ۱۰ هزار تومان، هر کیلو خیار سبز گلخانه‌ای ۹ تا ۱۱ هزار تومان و همچنین خیار سبز سردخانه‌ای با قیمت ۸ تا ۹ هزار تومان به فروش می‌رسد.

وی از افزایش موقت قیمت گوجه فرنگی خبر داد و افزود: جابجایی منطقه برداشت گوجه فرنگی از گرمسیر به سردسیر و همچنین صادرات باعث شده است که شاهد این افزایش قیمت باشیم به نحوی که در حال حاضر هر کیلوگرم گوجه به قیمت چهار هزار و ۵۰۰ تومان در میادین عرضه می‌شود.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کاهش قیمت میادین میوه و تره بار یزد هزار تومان خیار سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۹۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ جمعیت در قزوین بحرانی است/ روند کاهشی در مرکز استان

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا مهرعلیان ظهر یکشنبه در نشست قرارگاه جوانی جمعیت که در فرمانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: متأسفانه نرخ جمعیت در قزوین بحرانی است و شاهد کاهش جمعیت در شهرستان قزوین هستیم.

رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان قزوین با تاکید بر اینکه باید بحران جمعیت در قزوین را جدی گرفت، افزود: تشویق جوانان به ازدواج در افزایش موالید و رشد جمعیت مؤثر است.

وی با بیان اینکه سیاست‌های اشتباه پیشین تفکراتی مانند «فرزند کمتر، زندگی بهتر» در بین جامعه نهادینه شده و باعث کاهش جمعیت در استان و کشور شده است.

مهرعلیان با بیان اینکه باید از فرصت باقیمانده برای پنجره جمعیت به بهترین شکل استفاده کرد، تصریح کرد: تغییر باورهای فرهنگی مردم و تشویق به ازدواج جوانان و فرزندآوری برای خلق یک زندگی با نشاط می‌تواند رشد جمعیت را در استان باعث شود.

وی بیان کرد: ترغیب جوانان به ازدواج و فرزندآوری نیازمند همراهی همه دستگاه‌ها و استفاده از همه ظرفیت‌های موجود در شهرستان قزوین است و همه باید خود را در این حوزه مسؤول بدانند.

رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان قزوین تاکید کرد: یکی از ابزارهای ازدواج موفق و فرزندآوری آموزش مهارت‌های صحیح زندگی به نوجوانان و جوانان است.

وی در پایان یادآور شد: باید از همه ظرفیت‌ها برای جبران سال‌های از دست رفته در حوزه جمعیت استفاده کرد.

کد خبر 6097442

دیگر خبرها

  • افتتاح ۴۰ بازار جدید میوه و تره‌بار تا پایان سال
  • قیمت تخم مرغ در میادین تره‌بار
  • قیمت تخم مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد
  • سرک دلار به کانال ۶۰
  • بارندگی قیمت محصولات جالیزی در مشهد را افزایش داد
  • نرخ جمعیت در قزوین بحرانی است/ روند کاهشی در مرکز استان
  • قیمت قند و شکر در میادین تره بار
  • نرخ قند و شکر در میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار
  • نرخ قند و شکر در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد
  • منتظر کاهش قیمت دلار باشیم؟