Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه جواد الائمه علیه السلام خراسان شمالی گفت: ناحیه مقاومت بسیج مانه و سملقان در سال جاری یک میلیارد و پنج میلیون تومان پروژه عمرانی انجام داده است.

سردار «ابوالقاسم چمن» در حاشیه بازدید از طرح های عمرانی که توسط گروه جهادی انجام شده، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهارداشت: این پروژه ها در زمینه مسکن، آب شرب، نقاشی ساختمان و راه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده سپاه جواد الائمه علیه السلام خراسان شمالی بیان کرد:حصار کشی اتاق به طول 24 متر، ساخت 20 واحد مناسب سازی، تکمیل پروژه طرح همبستگی ملی برای 55 واحد از جمله این اقدامات است.

 

سردار چمن اظهارکرد: ساخت چهار واحد مسکونی و ساخت منبع آب نیز برای مردم در این شهرستان از فعالیت های گروه های جهادی در این شهرستان است.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان بازدید از ساخت منزل محرومین در روستاهای قره مصلی، ملاحسن و بازدید از گلخانه از برنامه های سفر یک‌روزه فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی به مانه و سملقان بود.

 

پایان پیام/638

منبع: شبستان

کلیدواژه: خراسان شمالی سپاه گروه جهادی مانه و سملقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۹۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات کشتی باچوخه در شهرستان مانه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، خراسان شمالی مهد کشتی با چوخه است و پهلوانان زیادی از این خطه برای کشور در میادین ملی و بین‌المللی افتخارآفرینی کرده اند.
چوخه واژه‌ای کردی و نام لباسی است که کشتی گیران این رشته به تن می‌کنند که از شنل کوتاهی که کشتی گیران آن را با شال سفیدرنگی محکم می‌کنند تشکیل شده و از آنجا که این کشتی از قدیم در بین عشایر کرد شمال خراسان مرسوم بوده به نام کشتی باچوخه معروف شده است.
کشتی سنتی باچوخه خراسان شمالی سال ۸۷ به‌عنوان میراث معنوی به شماره ۳۰ در فهرست آثار ملی میراث ناملموس ثبت شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات کشتی باچوخه در شهرستان مانه
  • مهلت ۳ ماهه استاندار لرستان جهت تکمیل برج امید
  • اجرای طرح هادی و پروژه‌های عمرانی در روستا‌های سروآباد
  • بازدید سرپرست مدیریت و برنامه‌ریزی فارس از طرح‌های عمرانی خرامه
  • بازدید وزیر کشور از پروژه‌های سازمان نوسازی شهر تهران
  • ساخت هزار و ۵۰۰ مسکن برای خانواده های کم درآمد مشهدی
  • ساخت خانه بهداشت در روستای «کاشک» با کمک خیرین و گروه‌های جهادی
  • ساخت ۱۵۰۰ واحد مسکن محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است
  • ساخت مسجد در روستای دره بید در بخش ممبی توسط گروه جهادی