Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان روز یکشنبه در مصاحبه با ایرنا اظهار داشت: مسئولان تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با اصغر نصیری مدافع نیم فصل اول تیم لیگ برتری ماشین سازی تبریز به توافق رسیده و با این بازیکن قرارداد امضاء کردند.

علیرضا وهابی افزود: اصغر نصیری ۲۹ ساله در پست مدافع راست بازی می کند که وی سابقه حضور و بازی در تیم های فوتبال پارس جنوبی جم  بوشهر ، نود ارومیه و تیم خوشه طلایی ساوه را در کارنامه ورزشی خود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین آیدین قویدل دروازه بان فصل گذشته تیم آلومینیوم اراک و نیم فصل اول تیم استقلال خوزستان، پس از توافق با مسئولان تیم چوکای تالش، با عقد قراردادی تا پایان رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور به این تیم پیوست.

وی بیان کرد: این دروازبان ٢٧ ساله، سابقه حضور در تیم فوتبال ملوان بندرانزلی را نیز دارد و چند سالی نیز در رقابت های مختلف به عنوان دروازبان در تیم فوتبال ملوان حضور داشت و از دروازه این تیم حفاظت می کرد.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال گیلان بیان کرد: همچنین سعید خردمند هافبک فصل گذشته تیم آلومینیوم اراک و نیم فصل اول تیم فوتبال پارس جنوبی جم بوشهر نیز، با عقد قراردادی تا پایان رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور به تیم چوکای تالش پیوست.

وهابی خاطرنشان کرد: این بازیکن اهل استان فارس سابقه بازی در تیم های فولاد نوین اهواز، پاس همدان، نفت مسجد سلیمان و فجرسپاسی شیراز را هم در کارنامه ورزشی خود دارد که در نیم فصل دوم رقابت های فصل جاری لیگ دسته اول کشور باید با پیراهن تیم چوکا تالش در میادین حضور یابد.

وی تصریح کرد: در پایان دور رفت رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور و در جدول رده بندی ، تیم فوتبال شهرداری بندر آستارا با کسب ۳۱ امتیاز در صدر جدول قرار گرفت و عنوان قهرمانی نیم فصل را کسب کرد، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با ۲۲ امتیاز در رتبه یازدهم و تیم فوتبال چوکا تالش نیز با ۱۸ امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی قرار گرفتند.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال گیلان اظهار کرد: در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، ۱۸ تیم  به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم رقابت می کنند که تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی، چوکا تالش و شهرداری بندر آستارا نمایندگان گیلان در این لیگ هستند. 

برچسب‌ها فوتبال فدراسیون های ورزشی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال فدراسیون های ورزشی گیلان فوتبال فدراسیون های ورزشی گیلان اخبار کنکور فوتبال ملوان بندرانزلی تیم فوتبال لیگ دسته نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۹۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش شمشیربازان اصفهانی برای کسب سهمیه المپیک

علی امینی و ریحانه رضایی دو ملی پوش شمشیربازی اصفهان به رقابت‌های انتخابی المپیک زون آسیا اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، مسابقات زون آسیا آخرین مرحله رقابت‌های انتخابی المپیک در قاره آسیا به حساب می‌آید که با حضور نمایندگان کشورهای مختلف در فجیره امارات برگزار می‌شود. قهرمان مسابقات در هر اسلحه صاحب سهمیه خواهد شد.

علی امینی و ریحانه رضایی ملی‌پوشان استان اصفهان به عنوان تنها نمایندگان ایران در اسلحه فلوره آقایان و اپه بانوان نیز روز گذشته به این رقابت اعزام شدند. رقابت ملی‌پوشان اصفهانی جهت کسب سهمیه المپیک فردا یکشنبه _نهم اردیبهشت_ آغاز خواهد شد.

کد خبر 748361

دیگر خبرها

  • تلاش شمشیربازان اصفهانی برای کسب سهمیه المپیک
  • کتک کاری وحشتناک داور در بازی فوتبال دسته دو جوانان تهران/ دستور موقت برای خاطیان+ فیلم
  • صعود شاگردان شجاعی با شکست تیم دسته اولی
  • احتمال محرومیت نمایندگان لالیگا از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • پایان کار نمایندگان ایران در قطر جونیور با کسب دو مدال نقره و برنز
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت
  • کسب مقام قهرمانی و سومی تیم گیلان در رقابت‌های آب‌های آرام کشور
  • اسکواش قطر جونیور؛‌ شانس کسب ۴ مدال برای نمایندگان ایران
  • تقلای باشگاه پرهوادار آلمانی برای زنده ماندن