Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@11:15:18 GMT

انسداد محورهاي کوهستاني استان مازندران

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۰۹۷۴۱

انسداد محورهاي کوهستاني استان مازندران

خبرگزاری اریا- رئیس پلیس راه استان مازندران مازندران ازبسته شدن تمامی محورهای کوهستانی استان به دلیل بارش شدید برف و کولاک خبر داد.       
به گزارش خبرنگار اریادفترمازندران درساری، سرهنگ علیرضا قدمی در تشریح این خبر، اظهار داشت: بارش شدید برف و کولاک منجر به بسته شدن تمامی محورهای کوهستانی استان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  
وی افزود: با بارش برف و کولاک در محدوده تونل ابتهاج و همچنین سقوط بهمن در دو نقطه از محور هراز، این محور تا اطلاع بعدی مسدود است.    
رئیس پلیس راه مازندران، همچنین تصریح کرد: با سقوط بهمن در محور "کندوان و هراز" و بارش شدید برف طی روز گذشته در این محورها، شاهد کندی تردد و حتی تعطیلی این محورها بوده ایم.     
این مقام انتظامی با بیان این که بازگشایی محورهای استان با حضور عوامل راهداری و پلیس راه همچنان ادامه دارد به رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان را دارند، توصیه کرد ضمن خودداری از ترددهای غیر ضروری حتما زنجیر چرخ و سایر تجهیزات زمستانی را به همراه خود داشته باشند.     
سرهنگ قدمی در خاتمه از رانندگان، خواست ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و توجه به توصیه های پلیس و نیروهای امدادی، در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند. 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: انسداد محورهای کوهستانی استان مازندران پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۹۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاری شدن سیل در شهر مدینه عربستان

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از تارنمای الخلیج الآن، در پی بارش شدید باران در شهر مدینه منوره، سیل در برخی از نقاط این شهر جاری شده است.

تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی حاکی از آبگرفتگی شدید معابر و زیرآب رفتن خودروها است.

سازمان هواشناسی عربستان سعودی عصر دوشنبه برای شهر مدینه منوره بارش شدید باران پیش بینی و هشدار قرمز هواشناسی صادر کرده بود.

طی روزهای گذشته نیز در برخی از مناطق عربستان سعودی و کشورهای امارات متحده عربی و عمان طوفان‌های موسمی همراه با بارش شدید باران و تگرگ به وقوع پیوست که منجر به جاری شدن سیل شده بود.

دیگر خبرها

  • لغزنده بودن محورهای مواصلاتی استان ایلام به دلیل بارش باران
  • کنترل ۲۱۵۰ دستگاه ناوگان عمومی در محور‌های مازندران
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت / بارش باران در محورهای استان خوزستان
  • فیلم/ بارش شدید باران در مسجدالنبی
  • جاری شدن سیل در شهر مدینه + فیلم
  • جاری شدن سیل در شهر مدینه عربستان
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری برای آسمان لرستان
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • انسداد محور کرج – چالوس
  • آیت الله کوهستانی، ستاره آسمان فقاهت ایران