Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-30@10:19:51 GMT

اولویت ما خدمت به خانواده شهداست

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۰۹۸۳۵

رییس پلیس تهران بزرگ در مراسم نکوداشت ۱۵۰۰شهید نیروی انتطامی پایتخت گفت: اولویت ما خدمت به خانواده شهدا و جانبازان است و دستور داده ام این عزیزان به هر کدام از مراکز ما که مراجعه کردند، همه برای حل مشکشلاتشان تمام قد بایستند. خبرگزاری میزان_ صبح امروز  آیین نکوداشت ۱۵۰۰شهید فرماندهی نیروی انتظامی تهران بزرگ در سالت همایش‌های هتل اسپیناس پالاس با حضور سعید اوحدی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، سردار حسین اشتری فرمانده کل نیروی انتظامی، سردار حسین رحیمی رییس پلیس پایتخت و خانواده‌های معزز شهدای فاتب برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سردار حسین رحیمی ضمن عرض خیرمقدم گفت: شما خانواده شهدا، ولی نعمتان ما هستید و من از حضور همگی شما تشکر میکنم.

وی افزود: ما به تاسی از فرمانده خود که توصیه میکنند اولویت اولمان خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران باشند، بنده نیز اولویت خودم را خانواده شهدا قرار داده ام.
رییس پلیس تهران بزرگ ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون، بار‌ها جلسات مختلفی برای خانواده شهدا برگزار کردیم و از آن‌ها قدردانی کرده ایم. خانواده‌های شهدا بر گردن همه ما حق دارند و با صبر و مقاومت خود مسئولیت بزرگی دارند و سهم بزرگی از انقلاب دارند.

این مقام انتظامی اظهار کرد: پلیس در گذشته به عنوان شهربانی،   مجموعه‌ای است که اولین شهدای انقلاب را تقدیم کشور کرد و حالا پس از ۴۳ سال نیز، هفته‌ای نیست که ما چندین شهید نداشته باشیم.

سردار حسین رحیمی گفت:درسال جاری، تنها در پایتخت شهدای بسیاری تقدیم کردیم که بیشتر آن‌ها حافظ قرآن و هیئت دار بودند.

وی افزود: ما با افتخار برای پاسداری از آرمان‌های شهدا و انقلاب، یک لحظه‌ای درنگ نمیکنیم و خانواده شهدا بدانند اگر عزیزانتان رفتند، این نیست که رهروان آن‌ها در مسیر آن‌ها لحظه‌ای درنگ کنند.

رییس پلیس تهران بزرگ ادامه داد: ما در راستای فرمان فرمانده ناجا، خادم خانواده‌های شهدا و جانبازان هستیم.

این مقام انتظامی اظهار کرد: من ابلاع کردم اگر یک خانواده ایثارگر به مراکز پلیس مراجعه کند، همه باید تمام قد در اختیار آن‌ها باشند و نماینده این افراد در مراک حضور دارند تا خدمت ویژه کنند که البته افتخار ماست.

سردار حسین رحیمی گفت: ما نه زیر سلطه ظلم می‌رویم و نه ظلم میکنیم و پای انقلاب خود ایستاده ایم.

وی افزود: به دستور فرماندهی، بهترین سالن شهر را انتخاب کردیم و تا حد توان بهترین برنامه‌ای که می‌شد، را اجرا کردیم تا در خدمت ایثارگران باشیم.

بیشتر بخوانید:
وضعیت ترافیکی بهشت‌زهرا (س) مناسب است
انتهای پیام/ برچسب ها: پلیس خانواده شهدا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس خانواده شهدا سردار حسین رحیمی خانواده شهدا تهران بزرگ رییس پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۹۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند

محمدسبحان حسنی  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام در دیدار با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام، اظهار کرد: هر مسئولیت یک امانت است و تکالیفی را برای هر مدیر به همراه دارد.

وی تصریح کرد: خدمت در بنیاد شهید هم علاوه بر مسئولیت و موهبت خدمتگذاری به مردم به مثابه فعالیت در میدان جهاد و ایثار است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام بیان کرد: بخش اصلی فلسفه بنیاد شهید و امور ایثارگران، علاوه بر خدمات معیشتی، درمانی و ... به جامعه هدف، نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت است.

حسنی تصریح کرد: گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی و یک سند تاریخی برای نسل‌های آینده است و هر کس به گلزار شهدا وارد می‌شود احساس معنوی پیدا خواهد کرد که ضرورت دارد برای آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت، یکی از مکان‌های مورد بازدید در اردو‌های دانش‌آموزی، گلزار و یادمان شهدا باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام گفت: برگزاری یادواره‌ها و تجلیل از خانواده شهدا یک کار بسیار ارزشمند و ارتباط با خانواده شهدا و جامعه ایثارگران یک موهبت الهی است.

حسنی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام و انقلاب هستند، افزود: هدف دشمن، ایجاد فاصله بین فرزندان شهدا با آرمان‌های انقلاب و نظام است که ما وظیفه داریم با اقدامات فرهنگی، ارزشی و جهادی این خلا‌ها را برطرف کنیم.

وی همچنین بر استفاده از ظرفیت نهادها، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی در خدمات‌دهی به خانواده شهدا تاکید کرد.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام نیز در این دیدار با اشاره به اینکه ۱۰۲ هزار نفر در استان ایلام جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هستند، گفت: خدمات دهی مطلوب به جامعه هدف ایثارگران در استان نیازمند تعامل و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی است.

محمد رحیمی با اشاره به اینکه برنامه‌های فرهنگی ماندگار از جمله یادواره‌های شهدا، سه شنبه‌های شهدایی، پنجشنبه‌های شهدایی در سال جاری تقویت می‌شود، عنوان کرد: دستگاه‌های اجرایی استان ایلام باید به تکالیف قانونی خود برای افزایش سطح معیشت جامعه ایثارگران در استان عمل کنند.

وی بیان کرد: احداث خانه‌های ایثار از مهمترین اولویت‌های اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران است که این مهم نیازمند حمایت مسئولان ارشد استان است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • آغاز تدریس 710 آموزگار جدید از ماه مهردر مدارس آذربایجان‌غربی
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد
  • شهردار و رییس شورای زرند در لباس پاکبانی (عکس)
  • دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی
  • دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی
  • مبارزه با فساد و تأمین امنیت روانی جامعه اولویت دستگاه عدلیه است
  • توجه به حفظ حرمت خانواده اولویت اصلی پلیس در طرح نور است
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • دیداری از جنس تکریم خانواده شهدا
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا