Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک مقام آمریکایی می‎گوید کره شمالی تلاش‎های واشنگتن را برای برقراری رابطه با این کشور بی پاسخ گذاشته است. خبرگزاری میزان – یک مقام دولت آمریکا می‎گوید «پیونگ یانگ تلاش واشنگتن را برای برقراری ارتباط در ماه گذشته بی پاسخ گذاشته است.»   به گزارش «سی ان ان»، این دولت آمریکا گفت «کره شمالی به تلاش‌های یک ماه گذشته دولت آمریکا برای برقراری ارتباط از طریق کانال‌های مختلف پاسخی نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»   به گفته این مقام آمریکایی، «ما از اواسط فوریه با هدف کاهش خطرات تشدید تنش از طریق چند کانال از جمله در نیویورک با دولت کره شمالی تماس گرفتیم، اما تا امروز هیچ پاسخی از پیونگ یانگ دریافت نکردیم؛ این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که یک سال گذشته گفت و گوی فعالی با کره شمالی با وجود تلاش‌های متعدد آمریکا برای برقراری تعامل وجود نداشته است.»  بیشتر بخوانید:  تنش‌ها میان کره شمالی و آمریکا تشدید می‌شود؟  کره شمالی خلع سلاح هسته‌ای را نمی‌پذیرد وی می‎گوید «دولت آمریکا در حال بررسی سیاست آمریکا در قبال کره شمالی از جمله ارزیابی همه گزینه‌های موجود برای مقابله با تهدید‌های رو به رشد کره شمالی برای همسایگان و فراتر از آن برای جامعه بین المللی است.»   این مقام آمریکایی ابراز امیدواری کرد طی هفته‌های آینده بررسی سیاست‌های فشرده واشنگتن درباره پیونگ یانگ به پایان برسد.   پیش بینی می‌شود دولت بایدن در هفته‌های آینده رویکرد دولت خود در قابل کره شمالی را به صورت عمومی اعلام کند.   انتهای پیام/ برچسب ها: کره شمالی کیم جونگ اون

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کره شمالی کره شمالی کیم جونگ اون برای برقراری دولت آمریکا کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۹۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیاری ازکشورهای جهان خواستار ارتباط با جمهوری اسلامی ایران هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر کنعانی ظهر چهارشنبه در دیدار با استاندار البرز اقدامات و دستاوردهای این استان در حوزه‌های مختلف توسعه را بسیار قابل توجه و با اهمیت دانست و گفت: البرز همسو با منویات مقام معظم رهبری و برنامه‌های دولت سیزدهم حرکت می‌کند و استاندار مدیری میدانی است و امور را با جزئیات دنبال و رصد می‌کند که این امر عامل موفقیت در امور به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از معضلاتی که ما را درگیر کرده، حتی در کشورهای توسعه یافته نیز موضوعیت پیدا می‌کند، افزود: گزارش‌های امیدبخشی در البرز وجود دارد و این تجارب می‌توانند به عنوان الگوهای موفق برای سایر استان‌ها و حتی در سطح فرا ملی و روابط خارجی هم مورد بهره برداری قرار گیرد. اکنون دستگاه دیپلماسی برای تقویت مناسبات خارجی به ظرفیت استان‌ها توجه ویژه ای دارد.

سخنگوی وزارت امور خارجه مطرح کرد: دفاتر امور خارجه در ۲۴ استان کشور فعال شده‌اند و در این دولت برای اولین بار این حجم از ارتباط وجود دارد. وجود دفاتر نمایندگی وزارت امور خارجه، علاوه بر ارائه خدمات، ارتباط تنگاتنگی بین دفاتر و نماینده عالی دولت در استان‌ها نیز محسوب می‌شود.

کنعانی تصریح کرد: در سال‌های اخیر در حال تجربه پیچیده‌ترین شرایط منطقه‌ای و بین المللی هستیم اما موفق ترین روابط خارجه را داریم. تلاش سلطه گران این بود که جمهوری اسلامی ایران را به یک موضوع امنیتی تبدیل کنند که فازهای مختلف از هسته‌ای تا توانمندی‌های دفاعی و موشک‌های بالستیک و … را زیر سوال ببرند و قصد داشتن ارتباط با این کشور را یک خط قرمز اعلام کنند.

وی بیان کرد: اکنون بسیاری از کشورهای جهان خواستار ارتباط با ایران اسلامی هستند به این دلیل که از مرحله امنیتی سازی جمهوری اسلامی و تنش زدایی عبور کرده‌ایم. توسعه اقتصاد بین المللی منوط به این روابط است که اکنون بهترین گفتگوهای سیاسی را برقرار کرده‌ایم و نتیجه بخش خواهد بود.

سخنگوی وزارت امور خارجه اظهار کرد: با دیپلماسی پویا از بسیاری از سدها و پروتکل‌ها عبور و در حوزه امنیتی ثابت کرده‌ایم که نقطه امنیت ساز هستیم. با پیگیری‌های استاندار البرز دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان البرز به زودی به صورت رسمی افتتاح می‌شود و با توجه به اینکه مدیر آن مشخص و معرفی شده است فعالیت خود را آغاز می‌کند.

کد خبر 6100729

دیگر خبرها

  • برقراری ارتباط معلم و شاگردی به سبک هوشمند
  • بسیاری ازکشورهای جهان خواستار ارتباط با جمهوری اسلامی ایران هستند
  • همه‌چیز برای یک آتش‌بس پایدار در غزه فراهم است/ قبل از عملیات «وعده صادق» هشدار دادیم اگر آمریکا اقدامی کند پاسخ ما فوری و قطعی خواهد بود/ ایران و مصر خواهان برقراری روابط دیپلماتیک هستند
  • ایران و مصر خواهان برقراری روابط دیپلماتیک هستند
  • درگذشت مقام عالیرتبه در کره شمالی + عکس و جزئیات | او به هر ۳رهبر خدمت کرده بود | تمجید کیم جونگ اون از وی
  • آمریکا برای توافق ایران باید ماهی چاق خاورمیانه را به ما بدهد!
  • مسئولان تلاش کنند معلمان دغدغه‌ای به جز آموزش نداشته باشند
  • سازمان تامین اجتماعی در تحقق شعار سال نقش کلیدی دارد
  • تلاش برای افزایش مراودات تجاری با کشور ترکمنستان
  • درخواست ویژه مقام ارشد نظامی از اساتید ارتش