Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به پرسشی درباره پیش ثبت نام برخی مدارس غیردولتی، اخذ وجه و آزمون ورودی گفت: هم در شرایط کرونا این امر مطلوب نیست و هم در شرایط غیرکرونا ما این رویه را توصیه نمی کنیم و قطعا مورد تایید نیست. پیش ثبت نام و آزمون ورودی غیرقانونی است و نباید انجام شود.

به گزارش ایسنا، محسن حاجی میرزایی در حاشیه نشست گفت وگوی هفته که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد با بیان اینکه هرروز برای ما یک روز خاص است که باید به مجموعه ماموریت ها و وظایفی که داریم عمل کنیم افزود: در باب همکاریهای وزارت آموزش و پرورش و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از گذشته هم تفاهم نامه هایی داشته ایم و در این جلسه عرصه های متنوع تری برای ادامه همکاری بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این حوزه ها کار می کنیم و همه اصرار ما این است که در همین ماه‌های پایانی دولت پایه این همکاری ها مستحکم شود و در دولت های بعدی استمرار یابد.


وزیر آموزش و پرورش درباره وضعیت کتابخانه های مدارس گفت: توسعه کتاب و کتابخوانی قطعا جزو اولویت های ما هست و باید در این زمینه کارو تلاش کنیم. مدارسی که جدید ساخته می شوند حتما امکاناتی چون کتابخانه برایشان پیش بینی می شود و مدارسی که از قبل ساخته شده اند و امکان دایر کردن کتابخانه دارند حتما مورد توجه قرار می گیرند.

حاجی میرزایی ادامه داد: هفته گذشته برای افتتاح مدرسه جدیدی رفته بودیم که کتابخانه اش دو در داشت، یک در به داخل مدرسه و یک در به بیرون که برای افراد خارج از مدرسه هم قابل استفاده باشد. توسعه کتاب و کتابخوانی و کتابخانه ها جزو اولویت های ماست و اگر جایی با کاستی هایی روبه‌رو هستیم به علت کاستی هایی است که این روزها گریبانگیر مجموعه دستگاه‌های اجرایی است و به محض اینکه گشایش شود قطعا این اولویت را در دستورکار قرار خواهیم داد.

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به پرسشی درباره پیش ثبت نام برخی مدارس غیردولتی، اخذ وجه و آزمون ورودی گفت: هم در شرایط کرونا این امر مطلوب نیست و هم در شرایط غیرکرونا ما این رویه را توصیه نمی کنیم.

وی ادامه داد: این رویه نوعی اضطراب را در میان خانواده ها و دانش آموزان ایجاد می کند که مخل جریان تربیت است و قطعا مورد تایید نیست و پیش ثبت نام و آزمون ورودی غیرقانونی است و نباید انجام شود.

ادامه دارد

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مدارس غیردولتی آموزش و پرورش محسن حاجی میرزایی آموزش و پرورش آزمون ورودی پیش ثبت نام هم در شرایط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۹۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییرات دفترچه‌ راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری اعلام شد

پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته (دفترچه شماره ۲) آزمون ورودی مقطع دکتری (Ph.D.) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ در تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ و اطلاعیه‌های تاریخ ۲ و ۵ و ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، ضمن اعلام رشته‌محل‌های جدید، تغییر ظرفیت و یا حذف برخی رشته‌محل‌ها به شرح فایل پیوست مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته و اطلاعیه‌های اصلاحی آن، به اطلاع داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌رساند به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ (۱۴۰۳/۰۲/۱۰) برای انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است که بتوانند تا پایان روز چهارشنبه به تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ نسبت به ویرایش و ثبت رشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

 داوطلبان، ضرورت دارد پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته، اطلاعیه‌های مذکور و این اطلاعیه، در صورت نیاز در مهلت در نظر گرفته شده مذکور به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به بروزرسانی فهرست رشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

در ضمن آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۲، نسبت به ویرایش فهرست رشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند. 

برای مشاهده سری چهارم اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری ۱۴۰۳ اینجا را کلیک کنید.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون مهارت سنجی گلیم بافی در البرز
  • مبلغ شهریه مدارس غیردولتی را آموزش و پرورش تعیین نمی‌کند
  • راه‌اندازی سامانه نظارت و شفافیت مدارس غیردولتی تا مهر
  • کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند
  • نگاهی به نقاط ضعف نسخه ترمیم‌یافته سند تحول بنیادین
  • اعلام نتایج آزمون ورودی جامعه الزهرا (س)
  • اعلام رشته‌محل‌های جدید آزمون ورودی دکتری (Ph.D.) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳
  • ۱۱ اردیبهشت؛ برگزاری مرحله دوم آزمون پایش عملکرد یادگیری دبیرستانی‌ها
  • ‌بری: طرح پیشنهادی فرانسه را دریافت نکرده‌ایم/ نبرد ما تا توقف جنگ در غزه ادامه می‌یابد
  • تغییرات دفترچه‌ راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری اعلام شد