Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوالقاسم‌پور پیشکسوت فوتبال ایران می‌گوید از دست دادن میزبانی در بازی‌های مختلف موضوع جدیدی نیست و از ضعف مدیریتی فوتبال ایران نشات می‌گیرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بهنام ابوالقاسم‌پور ، پیشکسوت فوتبال در خصوص گرفتن میزبانی از تیم های ایرانی چه در رده باشگاهی و چه در رده ملی گفت:

این مشکل همیشه وجود داشته و چیز جدیدی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه ما ضعف در لابی و استفاده از کرسی های موجود در کنفدراسیون فوتبال آسیا داریم. اصلا اتفاق جالی نیست که کشورهایی مثل بحرین و هند بتوانند میزبانی بگیرند اما ما که مدعی این هستیم که حرف اول را در فوتبال آسیا می زنیم، نتوانیم یک میزبانی ساده را بگیریم.

بهنام ابوالقاسم‌پور ادامه داد:

قطعا امکانات ما بهتر از هند و بحرین است و حتی جمعیت بالای هند، شرایط ابتلا به بیماری کرونا را افزایش می دهد اما قدرت مدیریتی در این کشور و ضعف ما باعث شده تا نتوانیم حتی در چنین مسابقات ساده ای نیز میزبان باشیم. البته هیات رییسه جدید فدراسیون باید فکری به حال این مشکل قدیمی بکند و با گرفتن کرسی های مختلف و افزایش قدرت لابی در AFC، این قضیه را حل کنند تا ایران بتواند حتی در نبود هوادارانش، در خاک خود از رقبایش میزبانی کند.

بهنام ابوالقاسم‌پور بازیکن سابق پرسپولیس درباره شرایط تیم ملی در مقدماتی جام جهانی گفت:

به هر حال اکنون اسکوچیچ مربی تیم ملی است و وظیفه‌ای جز حمایت نداریم. باشگاه‌ها، مردم و مسئولین باید پشت این تیم باشند زیرا ما در دور رفت نتایج مطلوبی نگرفتیم و اکنون به برد در بازی‌های برگشت نیاز داریم. اگر اسکوچیچ نتواند این کار را انجام دهد، در بازی‌های بزرگ‌تر هم نمی تواند موفقیتی برای تیم ملی کسب کند و جایگاهش را از دست خواهد داد.

بهنام ابوالقاسم‌پور درباره حضور پرسپولیس در فصل بعد لیگ قهرمانان آسیا هم گفت:

رفته رفته شرایط پرسپولیس بهتر می‌شود. ترابی و مغانلو اضافه شده‌اند، آل‌کثیر و فرجی به زودی به لیست تیم اضافه می‌شوند و مصدومانی مانند کنعانی زادگان هم برگشته‌اند و این‌ها همه نشان می دهد روز به روز شرایط تیم بهتر می‌شود و بازیکنان می توانند حتی در یک کشور دیگر هم نتایج درخشانی را برای هواداران کسب کنند. البته این که گروه پرسپولیس نسبت به سایر تیم‌های ایرانی راحت‌تر است دلیل نمی شود که بخواهند حریفانشان را دست کم بگیرند و خود را از پیش برنده بدانند. موفقیت، تلاش می خواهد و بازیکنان پرسپولیس هم موظف به این کار هستند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ابوالقاسم پور پرسپولیس ابوالقاسم پور پرسپولیس لیگ برتر بهنام ابوالقاسم پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۹۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رضا جباری بابت شکایت باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس امروز از رضا جباری و سپهر حیدری به علت اظهاراتش علیه رضا درویش مدیرعامل باشگاه شکایت کرد و به همین دلیل جباری نسبت به این موضوع واکنش نشان داد. 

جباری در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد که هواداران بدانند باشگاه پرسپولیس از من شکایت نکرده بلکه رضا درویش شکایت کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • واکنش رضا جباری بابت شکایت باشگاه پرسپولیس
  • روایتگری عملیات وعده صادق به سبک پرده خوانی
  • شکایت پرسپولیس از دو پرسپولیسی | تبعات اقدام علیه درویش
  • درخواست پیشکسوت پرسپولیس از مدیران باشگاه
  • شکایت باشگاه پرسپولیس از ۲ پرسپولیسی!
  • پیشکسوت ارزنده فوتبال خوزستان درگذشت
  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • اولین کنسرت در خانه رئال مادرید؛ برنابئو، میزبان فستیوال «دیوانه موسیقی» / عکس
  • (ویدئو) واکنش فریدون زندی پس از شنیدن نام علی پروین