Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان گفت: ۱۵۰ پُرس غذای گرم بین افراد بی سرپناه و نیازمند این شهرستان توزیع شد.

«مرتضی صفی پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارداشت: 150 پُرس غذای گرم بین افراد بی سرپناه و خانواده های نیازمند تحت پوشش مرکز نیکوکاری محسنین توزیع شد.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان بیان کرد: هر فرد که می خواهد در این کار خیر سهیم باشد می تواند با پرداخت حداقل 50 هزار ریال در طرح توزیع غذای گرم بین نیازمندان و افراد بی سرپناه به شماره حساب 6037997950260274 به نام مرکز نیکوکاری محسنین شیروان مشارکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

صفی پور عنوان کرد: حمایت از ایتام، رفع مشکلات معیشتی محرومان، تامین جهیزیه نوعروسان، ارائه خدمات درمانی، فرهنگی و مسکن به نیازمندان و اهداء لوازم ضروری منزل و غیره از جمله اهداف مرکز نیکوکاری این شهرستان است.

 

وی بیان کرد: نیکوکاران این شهرستان امسال ۳۹ میلیارد و ۶۶۵ میلیون ریال به مراکز نیکوکاری کمک کردند که این کمک‌ها در اختیار افراد نیازمند و ایتام قرار گرفت.

 

وی تصریح کرد: این میزان کمک جمع آوری شده در ۲۰ سرفصل از جمله جشن عاطفه ها، بهداشت و درمان، اکرام حسینی، زکات و تامین معیشت نیازمندان بوده است.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان گفت: اینک هشت هزار و ۴۲ نیازمند زیر پوشش این مراکز هستند که شامل مددجویان کمیته امداد، اقشار ضعیف جامعه و افراد بدسرپرست هستند که کمک های انجام شده بیشتر در زمینه توزیع بسته های معیشتی و نقدی است.

 

صفی پور با بیان اینکه ۱۴ مرکز نیکوکاری در شهر و چهار مرکز در روستا است، افزود: ۱۴۰ نفر عضو ثابت این مراکز هستند که از این تعداد چهار مرکز تخصصی در زمینه اکرام و ایتام، اشتغال، اصناف و خدمات دانش آموزی فعالیت دارند.

 

هم اکنون ۱۷ هزار و ۲۹۲ نفر مشتمل  بر ۹ هزار و ۳۰۷ خانوار در شهرستان ۱۵۷ هزار نفری شیروان زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند.

 

 

 

 
 

 

پایان پیام/641

منبع: شبستان

کلیدواژه: توزیع غذای گرم نیازمندان مرکز نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی ره افراد بی سرپناه مرکز نیکوکاری غذای گرم بین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۰۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی حجتی صبح سه‌شنبه در نشست مشترک با کمیته امداد اظهار کرد: گام سوم طرح یاس با محوریت یاران آسیب ستیز در اردبیل با همکاری کمیته و هلال‌احمر استان به منظور ارایه آموزش مواجهه با بحران و افزایش تاب‌آوری اجرا می شود.

وی به بررسی مفاد تفاهمنامه بین این دو نهاد و اجرای فاز سوم طرح یاس اشاره و خاطرنشان کرد: طرح یاس براساس تفاهمنامه منعقد شده میان هلال احمر و کمیته امداد در این استان با هدف جذب، ساماندهی و آموزش، ارتقای سطح دانش و مهارت‌های مخاطبین در خصوص پذیرش مسئولیت اجتماعی و ترویج فرهنگ خودامدادی و دگرامدادی در بین مدد جویان دختر ۳۰ الی ۴۰ سال مجرد زیر حمایت کمیته امداد اجرا می شود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: این طرح آموزش‌های مورد نیاز در خصوص شیوه‌های مواجهه با بحران و بلایای طبیعی توسط حوزه جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان به شرکت کنندگان ارایه می‌شود.

حجتی تصریح کرد: در این طرح افراد در خانه‌های هلال وارد چرخه و فرآیندی می‌شوند که در بروز بحران احتمالی می‌توانند در مرحله نخست خود، سپس خانواده و در مرحله سوم اعضای محله را از بحران نجات دهند.

کد خبر 6092921

دیگر خبرها

  • بهره برداری از مرکز نیکوکاری امام رئوف (ع) شهر سین برخوار
  • حضور ۸۰ دندان پزشک از سراسر کشور در اردوی جهادی شیراز
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • توزیع ۳۶۲۷ دستگاه لوازم سرمایشی وگرمایشی میان مددجویان کمیته امداد
  • ۸۵۰ هزار دانش‌آموز دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هستند
  • کمک مرکز نیکوکاری در یزد به آزادی زندانیان
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان