Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ احسان جهانبخش امروز یکشنبه در گفت و گو با رسانه با اشاره به برگزاری مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه با عنوان «عید تا عید» اظهار داشت: در این راستا به زوج‌های جوان اقلام مورد نیاز زندگی اعطا می‌شود.

وی با بیان اینکه این اقلام شامل یخچال، تلویزیون، جارو برقی، لباسشویی و اجاق گاز است افزود: این طرح از مبعث تا ولادت امام حسین (ع) اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول سازمان بسیج سازندگی لرستان گفت: در این مرحله بین زوج‌های نیازمند ۷۰ سری جهیزیه توزیع می‌شود و در مجموع تا کنون ۶۵۰ سری جهیزیه بین زوج‌های نیازمند توزیع شده است.

سرهنگ جهانبخش با تاکید بر اینکه از ابتدای رزمایش کمک مومنانه تا کنون، ۱۸۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا توزیع شده است افزود: همچنین در این مرحله تعداد ۳۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع می‌شود و البته امکان افزایش این بسته‌های معیشتی نیز در این مدت وجود دارد.

کد خبر 5169186

منبع: مهر

کلیدواژه: بسیج سازندگی کمک مومنانه ویروس کرونا کرمانشاه انتخابات شورای شهر و روستا انتخابات 1400 آمار کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه شیراز شیوع کرونا بارش برف عکس استانها برف و کولاک اردبیل شهرستان کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۰۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در بستان آباد

 مولایی گفت: هفت سری جهیزیه شامل یخچال، فرش، ماشین لباسشویی، لوازم آشپزخانه، گاز و جاروبرقی به ارزش ۴۲۰ میلیون تومان بود که با کمک خیران شهرستان بستان آباد جمع آوری و بین نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد در این شهرستان اهدا شد.

وی افزود: شهرستان بستان آباد پیشرو در کار‌های خیر در استان آذربایجان شرقی است به طوری که در ماه مبارک رمضان امسال بسته‌های معیشتی به ارزش یک میلیارد تومان بین نیازمندان و خانواده‌های تحت پوشش توزیع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • منتخبان مسابقات ملی «سدید»‌ در لرستان معرفی شدند
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • اهدا جهیزیه به نوعروسان کهگیلویه
  • بسته شدن پرونده مرحله نخست کنکور در گیلان
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • اهدا ۶۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان کهگیلویه
  • اهدای ۱۴ سری جهیزیه به ۱۴ زوج زیر پوشش بهزیستی در اصفهان
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در بستان آباد
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان