Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیدرضا صالحی امیری در خصوص میزبانی تیم ملی فوتبال بحرین در ادامه بازی‌های گروهC مرحله مقدماتی راهیابی به جام جهانی ۲۰۲۲ که ایران نیز در آن حضور دارد گفت: امروز نشستی با مسعود سلطانی فر وزیر ورزش، عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال،، علی نژاد معاون وزیر ورزش و نماینده وزارت امور خارجه داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست در مورد میزبانی بحرین صحبت شد. این تصمیم سیاسی بود و آنها به دنبال انزوای ایران از صحنه‌های بین‌المللی هستند.

رئیس کمیته ملی المپیک درباره پیگیری‌های دیپلماسی راجع به این موضوع نیز تصریح کرد: آقای ظریف رسماً به رئیس فیفا نامه نوشته، و ما هم به توماس باخ نامه نوشتیم،

وی ادامه داد: قرار شد فدراسیون فوتبال با فیفا و AFC نامه نوشته و برای ملاقات‌های دوجانبه تلاش کنند. همه ظرفیت‌های ملی برای حمایت از فوتبال بسیج شده‌اند چون تصمیم گرفته شده ناعادلانه بوده است.

صالحی امیری تاکید کرد: از خلا مدیریتی فدراسیون فوتبال سوءاستفاده شده است. از نظر ما مسئولیت این بی تدبیری متوجه شخص شیخ سلمان است. برای ابطال تصمیم تلاش می‌کنیم و رایزنی‌ها در حال پیگیری است.

256 251

کد خبر 1495516

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: رضا صالحی امیری کنفدراسیون فوتبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۰۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست جدید جیانی اینفانتینو کنار مهدی تاج؛ تبریک به ایران + عکس

جیانی اینفانتینو رئیس فیفا با انتشار عکسی از خودش در کنار مهدی تاج در اینستاگرام قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران را تبریک گفت.

طرفداری | اینفانتینو پست جدیدی را کنار مهدی تاج منتشر کرده است.

تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی مقابل تایلند به مقام قهرمانی جام ملتهای آسیا رسید. پس از این اتفاق اینفانتینو رئیس فیفا با انتشار عکسی از خودش کنار مهدی تاج، این قهرمانی را به رئیس فدراسیون فوتبال ایران تبریک گفت.

Caption

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • اقدام عجیب فوتبال فرانسه برای مقابله با نمادهای اسلامی
  • نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
  • جدیدترین پیام رئیس برای انصرافی‌های تیم ملی
  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • پست جدید جیانی اینفانتینو کنار مهدی تاج؛ تبریک به ایران + عکس
  • رئیس اینجاست: در شهر مدعی اول میزبانی بزرگ
  • ممبینی: فردا درمورد پاداش تیم ملی فوتسال تصمیم می‌گیریم
  • پیام تبریک اینفانتینو و شیخ سلمان برای قهرمانی فوتسال ایران در آسیا + عکس