Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، احمد قنبری روز یکشنبه در جلسه ستاد قرارگاه فرماندهی مقابله با ویروس کرونا افزود: سه بانک سپه شعبه مرکزی ، صادرات و پست بانک فعال در مرکز شهر خلخال برغم هشدارهای قبلی همچنان در با عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی ، بی‌توجهی به ازدحام جمعیت و عدم ارائه خدمات مناسب به مراجعان به شیوع ویروس کرونا دامن می‌زنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مسئولان و کارکنان این بانک‌ها خود نیز پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا را رعایت نمی‌کنند، اظهارکرد: ادامه این گونه فعالیت‌های اداری و اقتصادی منجر به افزایش کرونا موجب توقف و تعطیلی فعالیت این سه بانک خواهد شد. 

معاون فرماندار خلخال با تاکید بر اینکه خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم از جمله وظایف مسئولان در نظام اسلامی ایران است، گفت: علاوه بر تهدید سلامت مردم و مراجعان از سوی برخی بانک‌های منطقه اصل تکریم ارباب رجوع موجب افزایش نارضایتی مردم شده است.

وی گفت: همچنین بررسی‌های انجام شده حاکی از بی‌توجهی گردانندگان پایانه مسافربری خلخال به موارد پیشگیرانه از کرونا بوده و در صورت ادامه این روند ترمینال مسافربری تعطیل و پلمب خواهد شد.

وی از انجام آزمایش و تست کرونای مسافران نوروزی ورودی به روستاهای خلخال خبرداد و افزود: انتظار از مسئولان دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی حضور بهورزان در خانه‌های بهداشت روستایی و همکاری دهیاران در اجرای این طرح با ستاد قرارگاه زیستی خلخال است.

قنبری تشریح کرد: با توجه به افزایش جمعیت شهرستان خلخال در تعطیلات نوروز بویژه بازگشت خلخالی‌های شاغل در مناطق مختلف کشور به زادگاه ، لازم است که تمهیدات لازم برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از سوی دانشکده علوم پزشکی اندیشیده شود.

او افزود: ستاد قرارگاه زیستی در نحوه توزیع میوه شب عید و جلوگیری از تجمع و ازدحام جمعیت در محل‌های توزیع میوه با اداره تعاون روستایی همکاری خواهد داشت.

خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا خلخال مسافرت استان اردبیل بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا خلخال مسافرت ویروس کرونا خلخال مسافرت استان اردبیل بهداشت و سلامت اخبار کنکور ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۰۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت بهداشت: سهمیه دارویی داروخانه‌ها براساس وضع حجاب تعیین می‌شود!

به گزارش خبرآنلاین، سیدحیدر محمدی، رئیس سازمان غذا و دارو درباره رسیدگی به وضعیت حجاب در داروخانه‌ها گفت: سازمان غذا و دارو از نخستین مجموعه‌هایی بود که به موضوع رعایت پوشش ورود کرد و به همین دلیل اصول رعایت پوشش در داروخانه را ابلاغ کرد.

مهر در خبری نوشت: محمدی ادامه داد: اگرچه اصول مربوط به پوشش در داروخانه‌ها ابلاغ شده اما ناهنجاری‌هایی در این زمینه گزارش می‌شود. موضوع رعایت هنجارها جزو مواردی است که در مواردی مانند سهمیه داروخانه‌ها نقش دارد. اگر یک داروخانه نسبت به رعایت هنجارها اقدام نکند، در وهله نخست تذکر داده می‌شود و اگر تذکر تأثیری نداشته باشد موارد بازدارنده در خصوص داروخانه متخلف اجرا می‌شود. اگر موارد بازدارنده نیز مثمر ثمر نباشد متخلفان به مراجع قانونی معرفی می‌شوند.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903434

دیگر خبرها

  • وزارت بهداشت: سهمیه دارویی داروخانه‌ها براساس وضع حجاب تعیین می‌شود!
  • آنروا درباره وقوع اپیدمی در غزه با آغاز فصل گرما هشدار داد
  • قاچاق سوخت تهدید جدی برای شیوع مالاریا در شرق کشور
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • چند ساعت در شبانه‌روز بشینیم، بایستیم و بخوابیم؟
  • روزانه چند ساعت بشینیم، بایستیم و بخوابیم؟
  • امداد رسانی به ۵۵ نفر حادثه دیده سیل و آب گرفتگی در خلخال
  • امدادرسانی به ۵۵ نفر حادثه دیده سیل و آب گرفتگی در خلخال
  • ضرورت افزایش ظرفیت استخدام ماما در بخش بهداشت و درمان
  • نقش مهم رسانه ملی در ترویج فرزندآوری