Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر احمد دهقان در گفت­‌وگو با خبرنگار فارس از یزد، با اشاره به این‌که همراهی و همکاری مردم یزد در سال گذشته باعث شد که هیچ حادثه­ای در چهارشنبه ­سوری نداشته باشیم اظهار کرد: امید است در ایام منتهی به پایان سال که همه به نوعی در تکاپو برای آغاز سال جدید هستند نیز حاثه­ای نداشته باشیم.

وی افزود: پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی در آستانه چهارشنبه سوری در سراسر استان آمادگی رسیدگی به مصدومان حوادث احتمالی را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان اورژانس یزد با بیان این‌که بیشترین آسیب‌ها در این زمینه سوختگی است عنوان کرد: تجهیزات سوختگی جهت رسیدگی به مصدومان احتمالی چهارشنبه سوری که عمدتاً دچار سوختگی از ناحیه دست و صورت می‌شوند آماده شده و تمهیدات لازم در این خصوص در نظر گرفته شده است.

وی بیشترین گروه سنی در استفاده از مواد محترقه را سنین ۱۰ تا ۳۰ سال عنوان کرد و با بیان این‌که هیچ نقطه امنی برای چهارشنبه سوری امسال در استان یزد تعیین نشده است، افزود: در این راستا شایع‌ترین صدمات نیز مربوط به ناحیه دست و صورت به ویژه چشم­ها است.

دهقان با تاکید بر لزوم پرهیز از استفاده از وسایل محترقه در آیین چهارشنبه­ سوری اظهار کرد: افراد از پرتاب مواد آتش‌زا بر روی خودروهای عبوری، داخل منازل و جاهای پر تردد پرهیز کرده و از خرید مواد محترقه که در آن ها بیشتر از شیشه استفاده شده است خودداری کنند.

وی با بیان این‌که فرهنگ مردم یزد نمی­‌پسندد که با استفاده از لوازم محترقه جان خود و سایر شهروندان را به خطر بیندازد عنوان کرد: خانواده‌ها نوجوانان و جوانان باید این آگاهی را کسب کنند؛ از والدین می‌خواهیم آگاهی بدهند به کودکان خود، عواقب کار و رفتار را به کودکان بگوییم تا آن رفتار در فرد خاموش شود.

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: چهارشنبه سوری احمد دهقان رئیس سازمان اورژانس یزد حوادث اورژانس استان یزد چهارشنبه سوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۰۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بارش باران از چهارشنبه در استان همدان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز بارش باران از چهارشنبه در استان همدان
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته
  • برقراری ۶۴ هزار تماس با اورژانس تهران در هفته گذشته/ انجام ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز
  • مرگ ۱۷۸ نفر در حوادث هفته گذشته در کشور/ بیش از ۱۳۰۰ تن مصدوم شدند
  • ویسی، در و پنجره‌های فولاد را بست!
  • فوت دو نفر در باشت به علت برخورد خودرو با پایه شبکه برق
  • ۳۵۷ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ در هرمزگان
  • برگزاری مانور آمادگی و پیشگیری از خطرات احتمالی وقوع حوادث غیرمترقبه طبیعی
  • درگیری دوباره در اردوگاه تروریست‌های سوری