Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز؛ مهدی اقراریان  در نشست خبری اولین رویداد ملی رقابت تیم‌های دانشجویی در کرسی‌های آزاد اندیشی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: گفت‌وگو در بین اهل فکر مهمترین ابزار برای حرکت به سمت دانشگاه اجتماعی و حل مسئله است.

وی  درباره تعداد تیم‌های شرکت‌کننده در این رویداد گفت: هزار و ۴۵۰ تیم در این رویداد شرکت کردند و در هر تیم ۴ نفر حضور داشتند که ۲ نفر به عنوان شرکت‌کننده و ۲ نفر هم به عنوان پژوهشگر نقش داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دبیرخانه اولین رویداد ملی رقابت تیم‌های دانشجویی در کرسی‌های آزاد اندیشی دانشگاه آزاداسلامی ادامه داد: از کل تیم‌های شرکت‌کننده ۳۳۶ تیم بر اساس سهمیه‌بندی استانی و محورهای ۶گانه به سطح ملی رویداد راه پیدا کرده‌اند.

وی درباره نحوه برگزاری رویداد  گفت: به جز استان خوزستان که در وضعیت قرمز کرونایی قرار داشت، در سایر استان‌ها رویداد به صورت حضوری برگزار شد.

اقراریان درباره محورهای رویداد ملی رقابت تیم‌های دانشجویی در کرسی‌های آزاد اندیشی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این رویداد در ۶ محور سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، هنر ومعماری و سلامت برگزار شد که بیشترین میزان مشارکت تیم‌ها در حوزه اجتماعی بود.

رئیس دبیرخانه اولین رویداد ملی رقابت تیم‌های دانشجویی در کرسی‌های آزاد اندیشی دانشگاه آزاداسلامی افزود: در حوزه سیاسی ۳۱۹ تیم، در حوزه اجتماعی ۴۶۴ تیم، در حوزه اقتصادی ۱۱۹ تیم، در حوزه فرهنگی ۳۹۳ تیم، در حوزه هنر و معماری ۵۴ تیم و در حوزه سلامت ۱۱۱ تیم شرکت داشتند.

وی در پایان به نقش استادان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی در برگزاری اولین رویداد ملی رقابت تیم‌های دانشجویی در کرسی‌های آزاد اندیشی این دانشگاه اشاره کرد و گفت: بیش از ۸ هزار نفر از اعضای هیئت علمی و مدرسین با این رویداد همکاری داشته و نقش داوری را بر عهده داشتند.

انتهای پیام/

اسماعیل والی کد خبر: 1090951 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی کرسی‌های آزاداندیشی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی کرسی های آزاداندیشی دانشگاه آزاد اسلامی اولین رویداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۰۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشجویان خوزستانی ازاعتراض دانشجویی درآمریکا ضد صهیونیست

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز شنبه جمعی از دانشجویان و استادان دانشگاه شهید چمران اهواز با تجمع مقابل در این دانشگاه حمایت خود را از اعتراضات دانشجویان و استادان آزادی خواه آمریکایی ضد رژیم صهیونیستی در غزه اعلام کردند.

شرکت کنندگان در این تجمع با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل ضمن حمایت از دانشجویان و استادان معترض آمریکایی به جنایات اشغالگران، خواستار پایان جنایات صهیونیست‌ها در غزه شدند.

همچنین دانشجویان و دانشگاه شرکت کننده در این تجمع که پرچم‌های مقدس کشورمان، فلسطین و جبهه مقاومت را در داشت داشتند، خواستار رسیدگی به جنایات اشغالگران قدس از سوی مجامع بین‌المللی شدند.

کد خبر 6090239

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • حمایت دانشجویان خوزستانی ازاعتراض دانشجویی درآمریکا ضد صهیونیست
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • چالش‌ تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • مهم‌ترین چالش‌ و مشکلات تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • افول تشکل‌های دانشجویی، بدنه اجرایی کشور را تضعیف می‌کند
  • شهرداری همدان ۵۰ میلیارد تومان به حوزه پژوهش اختصاص داد
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه