Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور بازرگانی و توسعه صادرات اداره کل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت:از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۲ هزار و۸۴۰ تن کالای اساسی شامل شکر، روغن، گوشت، مرغ، شکر ،قند و برنج با قیمت تظیم بازار در استان توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛امیر تیمور موسویان در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: این میزان کالا در ۷۰ فروشگاه زنجیره ای و واحدهای صنفی منتخب کهگیلویه و بویراحمد بین مصرف کنندگان توزیع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بدون اشاره به آمار اضافه کرد:میزان توزیع کالاهای اساسی در استان امسال نسبت به پارسال افزایش چشمگیر یافته است.

موسویان عنوان کرد:این میزان کالای اساسی تنظیم بازار برای کنترل قیمت کالاهای اساسی در بازارهای استان توزیع شده است.

معاون امور بازرگانی و توسعه صادرات اداره کل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد همچنین از شروع توزیع کالاهای اساسی تنظیم بازار شب عید از روز بیست و هفتم اسفند خبر داد.

موسویان ابراز داشت: ۴۰۰ تن میوه شامل پرتقال و سیب،۳۵۰ تن برنج تایلندی،۱۰۰ تن مرغ،۲۵ تن گوشت قرمز برای شب عید در مناطق مختلف استان توزیع خواهد شد.

معاون امور بازرگانی و توسعه صادرات اداره کل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد  بیان کرد: همچنین ۵۳۰ تن شکر در بازارهای استان در حال توزیع است.

موسویان در مورد روغن گفت: برای کالای روغن سهمیه ای ابلاغ نشده و به میزان مورد نیاز مواد اولیه در اختیار کارخانه روغن گچساران قرار می گیرد.

معاون امور بازرگانی و توسعه صادرات اداره کل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد  با یادآوری اینکه کارخانه روغن کشی گچساران روزانه ظرفیت تولید ۱۰۰ تن روغن دارد و هم اکنون روزانه ۳۰ تن محصول تولید می کند گفت: هیچ کمبودی درباره این کالا وجودندارد.

موسویان عنوان کرد: از ابتدای مهر ماه تاکنون بالغ بر چهار هزار تن انواع روغن  دربازارهای استان توزیع شده است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا در مورد مطرح شدن کمبود روغن در برخی موارد تاکید کرد: این مساله بیشتر روانی است و به دلیل خرید بیشتر از نیاز خانوار است.

معاون امور بازرگانی و توسعه صادرات اداره کل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا درباره چگونگی اطمینان به رسیدن این محصولات به دست مصرف کنندگان با قیمت مصوب تاکید کرد: فروش کالاهای تنظیم بازار با کارتخوان های ویژه و درج شماره ملی انجام می شود تا زمینه راستی آزمایی برای مسئولان فراهم شود.

وی با اشاره به انتشار ویروس کرونا ابراز داشت: امسال نمایشگاه های پایان سال برای خریدهای شب عید برپا نمی شود.

موسویان تصریح کرد: جشنواره خریدهای اینترنتی با تخفیف های ویژه از برنامه های امسال برای تحقق خریدهای نوروزی ضمن پیشگیری از انتشار ویروس کروناست.

وی بیان کرد: متقاضیان می توانند برای انجام خریدهای اینترنتی برنامه های مورد نیاز را روی گوشی های تلفن همراه خود نصب کنند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد نیز درباره این موضوع گفت: هیچ نوع کمبود کالای اساسی در شب عید وجود ندارد.

سالار حسین پوردر مورد قیمت میوه شب عید اظهار داشت: نرخ میوه شب عید پس از برگزاری کمیته راهبری مشخص خواهد شد اما۲۰ تا ۲۵درصد از کمتر از سطح عمومی قیمت ها در بازار خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه میوه های شب عید خریداری و در سردخانه ها ذخیره شده است افزود: کیفیت محصولات خریداری شده مطلوب است.

حسین پور در مورد مکان های توزیع میوه شب عید تاکید کرد: برای نظارت بهتر توزیع میوه در غرفه هایی پیش بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه مشکلی از بابت تامین مواد اولیه تولید روغن وجود ندارد ابراز امیدوار کرد: عرضه روغن به زودی به وضعیت عادی برگردد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تنظیم بازار معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد تنظیم بازار استان توزیع شب عید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۰۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار

سرهنگ محمد محمدپور رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: ماموران اداره اطلاعات و عملیات پلیس امنیت اقتصادی استان در پی اقدامات اطلاعاتی مبنی بر بارگیری و حمل گندم خارج از شبکه توزیع از محور کیاسر به مقصد شهرستان جویبار موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی طی هماهنگی با مرجع قضائی به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت و اداره غله شهرستان جویبار در حالی که خودرو‌های فوق قصد تخلیه گندم در یک انبار نگهداری کالا در شهرستان جویبار را داشتند آن را توقیف کردند.

سرهنگ محمدپور از کشف ۲۸ تن نهاده دامی (گندم) خارج از شبکه توزیع در بازرسی از خودرو‌های مورد نظر خبر داد و گفت: ارزش کالای توقیف شده بالغ بر ۷ میلیارد ریال برآورد شده است.

رئیس پلیس امنیت اقصادی مازندران افزود: با توجه به عدم ارائه مدارک از جمله حواله تخلیه و حمل و همچنین عدم اعلام موجودی کالای مورد نظر به مبادی مربوطه کالای مورد نظر به استناد تبصره ۴ ماده ۱۸ قانون مبارز ه با قاچاق کالا و ارز محموله مکشوفه به عنوان کالای قاچاق توقیف و در این خصوص ۲ متهم دستگیر و موضوع در دست رسیدگی است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • توقیف ۲۸ تن گندم خارج از شبکه توزیع 
  • توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار
  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • کهگیلویه و بویراحمد نیازمند آمبولانس آفرود است
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد