Web Analytics Made Easy - Statcounter

قایدی به تشریح فعالیت‌ها و خدمات ارائه شده توسط موکب شهدای اندیمشک از سال ۱۳۹۳ تا کنون در مرز چذابه پرداخت و گفت: خوشبختانه با یاری خیرین و هیئت امنای این موکب، احداث آن حدود ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

«رضا قایدی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، با اشاره به اینکه موکب شهدای اندیمشک در سال ۱۳۹۳ با پیگیری و تلاش‌های «حجت‌الاسلام نعمت‌الله خدامی» امام جمعه وقت شهرستان، در مرز چذابه جهت پذیرایی از زائران امام حسین (ع) در ایام اربعین حسینی تاسیس شد اظهار کرد: این موکب سال به سال با وسعت بیشتر از نظر مکانی و همچنین با سرویس‌دهی بهتری، به خدمت‌رسانی به عشاق‌الحسین (ع) در ایام اربعین می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول موکب شهدای اندیمشک افزود: استقبال بسیار گرم مردم شهرستان اندیمشک موجب شد که این موکب انواع و حجم خدمات‌دهی خوبی داشته باشد و آن را به عنوان یکی از مواکب نمونه مرز چذابه مطرح کند.

 

وی در رابطه با انواع سرویس‌دهی و خدمات‌رسانی موکب شهدای اندیمشک اذعان کرد: پخت و توزیع وعده‌های غذایی، پذیرایی از زائران حضرت اباعبدالله (ع) با چای، شربت، میوه و...، اسکان شبانه به بیش یک‌هزار نفر در هر شب، تمیز کردن لباس زوارالحسین (ع)، حمل ساک و وسایل سنگین زائران، برپایی نماز جماعت، برگزاری مراسمات روضه‌خوانی و توزیع بروشورهای فرهنگی از جمله اقدامات و خدمات این موکب بوده‌اند.

 

قایدی تصریح کرد: از سال ۱۳۹۳ تا کنون با سازماندهی و برنامه‌ریزی ستاد عتبات استان خوزستان، محل مواکب در مرز چذابه ۲ بار جابه‌جا شده‌اند که در محل کنونی با اخذ سند زمین مذکور، اقدام به ایجاد بنا کرده‌ایم و خوشبختانه با یاری خیرین و هیئت امنا موکب شهدای اندیمشک، احداث آن حدود ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و امیدوار هستیم با همت محبان امام حسین (ع) و خیرین، ادامه این بنا نیز تکمیل شود تا در اربعین سال آینده در صورت رفع ویروس کرونا و برگزاری پیاده‌روی اربعین بتوانیم بهتر از قبل به زائران حضرت سیدالشهدا (ع) خدمات‌دهی کنیم.

 

وی در پایان یاد آور شد: شهیدان سردار «علی‌محمد قربانی» و «محمد کیهانی» از شهدای مدافع حرم، زنده‌یادان «غلامحسین نادری»، «هوشنگ روبه‌خدا» و «جهانبخش گودرزی» از جمله افرادی بودند که در سال‌های گذشته در موکب شهدای اندیمشک فعالیت چشمگیری داشتند، خالصانه برای زائران امام حسین (ع) نوکری کردند و با کوله‌باری از اجر خدمت با لقب خادم‌الحسین آسمانی شدند و به مهمانی ارباب خود شتافتند.

 

پایان پیام/661

منبع: شبستان

کلیدواژه: رضا قایدی موکب شهدای اندیمشک خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی مرز چذابه اربعین حسینی اندیمشک موکب شهدای اندیمشک مرز چذابه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۱۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی آبادان در نخستین نشست ستاد برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی ۱۴۰۳ دانشگاه علوم پزشکی آبادان در اربعین حسینی گفت: ۱۰ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرکز شهید سلیمانی شلمچه مستقر خواهند شد.
اسماعیل ویسی به استقرار هواپیمای بیماربر در منطقه و نقطه گذاری هفت محل برای ایجاد سالن‌های سرد برای رفاه حال زائران اربعین حسینی اشاره کرد و افزود: نیرو‌های دانشگاه علوم پزشکی آبادان از پانزدهم مردادماه سال‌جاری با استقرار نیرو‌های خدمات‌رسان حوزه سلامت آغاز و تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت.
نشست‌های ستاد رابعین حسینی دانشگاه علوم پزشکی آبادان با فواصل زمانی هر ۲ هفته یکبار، نیاز‌ها و پیشنهادات خود را برای خدمات رسانی به زائران مورد بررسی قرار می‌دهد و از سوی دبیرخانه اربعین حسینی جمع‌بندی و به معاونت توسعه مدیریت و منابع اعلام می‌کند.
وی با اشاره به اینکه شرایط دانشگاه علوم پزشکی آبادان برای خدمت به زائران اربعین نسبت به سال گذشته امکانات بیشتر پیش‌بینی کرده است گفت: نیاز‌های دارویی و درمانی زائران در مرکز شهید سلیمانی شلمچه تامین خواهد شد.
در ادامه، اعضای حاضر در این نشست برنامه‌های خود را برای برگزاری مراسم اربعین حسینی سال‌جاری تشریح کردند و همچنین به بیان نیاز‌ها و چالش‌های احتمالی پیش رو پرداختند.

بر اساس تقویم رسمی کشور چهارم شهریور برابر با ۲۰ صفر ۱۴۴۵ هجری شمشی اربعین حسینی است.

دیگر خبرها

  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • احداث ۱۰ هزار مترمربع سایبان در مرز مهران
  • عملیات ساخت پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» آغاز شد
  • آغاز عملیات احداث باند دوم محور اهواز خرمشهر
  • پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی بیمارستان شهدای ملکشاهی
  • پیشرفت فیزیکی ۸۶ درصدی تصفیه خانه شرقی بندرانزلی