Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-06@23:10:35 GMT

یورش صهیونیست‌ها به اسرای فلسطینی

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۱۱۴۵۸

یورش صهیونیست‌ها به اسرای فلسطینی

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، سلسله اقدامات خصمانه و تحریک آمیز نظامیان رژیم صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی در زندان های این رژیم همچنان ادامه دارد.

بر اساس این گزارش، نظامیان رژیم صهیونیستی به صورت وحشیانه به بخش هایی از زندان «ریمون» در اراضی اشغالی یورش برده و اسرای فلسطینی را به شدت مورد ضرب و شتم قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رسانه های فلسطینی اعلام کردند که صهیونیستها پس از یورش به زندان ریمون حدود ۹۰ اسیر فلسطینی را از بندهای خود بیرون کشیده و آنها را بدون هیچگونه دلیلی به بخش های دیگر زندان منتقل کردند.

آخرین گزارش ها از وضعیت زندان ریمون نیز حاکی از آن است که نظامیان رژیم صهیونیستی عملیات تفتیش گسترده ای را در سراسر زندان کلید زده اند. شبکه الأقصی به نقل از اسرای زندان ریمون اعلام کرده است: تحمل وضعیت کنونی در زندان دیگر میسر نیست.

این شبکه همچنین به نقل از اسرای فلسطینی گزارش داده است که سلسله عملیات های تفتیش رژیم صهیونیستی در زندان ریمون، فضای تنش آلودی را در این زندان حاکم ساخته است. با این حال، مقامات رژیم صهیونیستی همچنان بر نقض حقوق بشر در زندان های خود تأکید دارند.
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی اسرای فلسطینی زندان ریمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۱۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات ترکیبی رزمندگان فلسطینی در نبرد ۱۵ ساعته با اشغالگران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، گردان‌های قسام اعلام کردند که شهدای فلسطینی یک حماسه شریف را در منطقه دیرالغصون واقع در طولکرم رقم زدند. نبرد این شهدا با عناصر اشغالگر دست کم ۱۵ ساعت پی در پی به طول انجامید.

این گردان‌ها همچنین تاکید کردند که علاء ادیب شریتح، تامر عبدالرحمن و عدنان تیسیر سماره از فرماندهان قسام در طولکرم به شهادت رسیدند.

گردان‌های قسام اضافه کردند: شهدای فلسطینی ضربات سهمگینی به دشمن صهیونیستی وارد آوردند. آنها چند عملیات ترکیبی را که برجسته‌ترین آنها عملیات بیت لید و النبی الیاس بود علیه عناصر صهیونیست انجام دادند.

لازم به ذکر است که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی پس از بیش از ۱۵ ساعت تخریب و محاصره خانه‌ای در منطقه «دیر الغصون» در شمال طولکرم عقب‌نشینی کردند.

برخی منابع گزارش داده بودند که یک مبارز فلسطینی در جریان این یورش نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده و پیکر وی از سوی نظامیان صهیونیست ربوده شد.

خبرنگار المیادین گزارش داد که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی چند زخمی و احتمالاً شهید را از منطقه‌های پیرامونی این خانه محاصره‌شده به یک خودرو نظامی منتقل کردند.

کد خبر 6096794

دیگر خبرها

  • برجای ماندن ده‌ها شهید و زخمی در موج حملات هوایی علیه رفح
  • جلوگیری تشکیلات خودگردان برای آزادی اسیر فلسطینی
  • ببینید | یورش نظامیان صهیونیست به دفتر «الجزیره» در قدس اشغالی
  • یورش نظامیان صهیونیست به دفتر «الجزیره» در قدس اشغالی+ فیلم
  • عملیات ترکیبی رزمندگان فلسطینی در نبرد ۱۵ ساعته با اشغالگران
  • بمباران سراسر نوار غزه طی بامداد امروز
  • زخمی شدن یک نظامی صهیونیست در درگیری‌های طولکرم
  • پایان یورش بیش از ۱۲ ساعته نظامیان صهیونیست به شمال طولکرم
  • پایان یورش بیش از ۱۲ ساعته نظامیان صهیونیست به شمال طولکرم+ فیلم
  • یورش گسترده اسرائیل به طولکرم و درگیری با مقاومت فلسطین