Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@03:03:40 GMT

قرارگاهی برای کمک به نیازمندان

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۱۱۴۶۵

قرارگاهی برای کمک به نیازمندان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،روابط عمومی گروه جهادی سجادیه مازندران اعلام کرد: مهربانی و همدلی در میان مردم ما همواره زبانزد است، اما در روز‌های کرونایی بیشتر جلوه‌گر شده و مردم ما نشان دادند هر زمان همنوعشان در رنج باشند دریغ نخواهند کرد و همواره در کنارشان هستند.

در این روز‌های افرادی هستند که طی یک سال گذشته خستگی برایشان معنا نداشته و برای برآورده کردن نیاز و احتیاجات همنوعان شب و روز برایشان تفاوتی ندارد که شنیدن حرف‌های خالی از لطف نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به سراغ یحیی دنیاگرد مسئول قرارگاه جهادی سجادیه مازندران و همچنین مدیر هیات سجادیه شهرستان بابل رفتیم که طی ماه‌های گذشته خدمات بسیار خوبی از کمک‌های مومنانه گرفته تا اقدامات درمانی ارائه شده است.

او می‌گوید: این قرارگاه در سال ۹۷ با ۱۴۰ پزشک و پرستار با خدمات درمانی به زائران کربلا ارائه داده است که می‌توان گفت در نوع خود بزرگ‌ترین قرارگاه مردمی درمانی در کشور عراق بوده است.

دنیاگرد ادامه داد:در کنار این خدمات هیاتی برای حفظ ارزش‌های دفاع مقدس و آرمان‌های امام محفلی با عنوان" هم عهدی با شهدا " را تشکیل دادیم تا  به گسترش فرهنگ ایثار و شهادت کمک کنیم.

او می‌گوید: در کنار اقدامات درمانی و فرهنگی بحث ساخت‌ و ساز را در زلزله سرپل ذهاب در ساخت ۳۹ باب منزل زلزله‌ زدگان مشارکت کردیم.

دنیاگرد افزود:در کنار این خدمات از زمانی که کرونا شیوع پیدا کرد با توجه به مشکلات نیازمندان با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری طی چندین مرحله در ایام ماه مبارک رمضان، عید فطر، ماه محرم و سایر کمک مومنانه داشتیم و درحال حاضر در تدارک جمع‌آوری بسته‌های مومنانه نوروزی در قالب عیدانه با عنوان " بهار مهربانی" هستیم.

مسئول قرارگاه جهادی سجادیه مازندران ادامه داد:همچنین ۸۰۰ بسته کمک مومنانه در زمان سیل سیستان و بلوچستان بین نیازمندان توزیع کردیم و برای عید نوروز نیز توزیع چهار هزار بسته معیشتی را در دستور کار داریم.

او افزود: با توجه به روز‌های کرونایی، ۲۵۰ نفر را تحت پوشش قرار دادیم که باتوجه به مشکلات مردم در مضیقه قرار نگیرند.

دنیاگرد ادامه داد:این روز‌ها نیز در تدارک تهیه ۴هزار بسته معیشتی عیدانه هربسته به ارزش ریالی حدود۸۰۰ هزار تومان هستیم که توزیع آن از ۲۳ اسفند ماه آغاز شد.

او افزود:طی این ایام از توزیع نان گرفته تا ارایه خدمات مختلف ازجمله پرداخت حدود ۳۵۰ میلیون تومان اشتغال خانگی برای زنان سرپرست خانوار، تهیه جهیزیه، دارو و درمان و سایر را در دستور کار داشتیم.

تهیه  ۴ هزار بسته معیشتی برای  در ماه رمضان

مسئول قرارگاه جهادی سجادیه مازندران گفت:این کمک‌های مومنانه همچنان ادامه خواهد داشت و برای ماه مبارک رمضان نیز تهیه و توزیع ۴۰۰۰ بسته معیشتی برای خانواده‌های نیازمند در دستور کار قرار دارد.

بانی و بنیانگزار این کار‌های خیر فرزندش علیرضا دنیاگرد است که یک ساختمان نیز درمرکز شهرستان بابل در۲ طبقه بمساحت ۲۶۰متر مربع وقف امورخیریه و قرارگاه جهادی سجادیه مازندران کرده است.

او باوجود اینکه فوت شده، ولی از وی به نیکی یاد می‌شود و این همه نیکی تبدیل به خیر ماندگار شده است.

بیائیم با کمک‌های خود هر چند ناچیز، روشنی بخش نور امید در دل‌های صبور مردم نیازمند و محروم باشیم.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا کمک های مومنانه بسته معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۱۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر قرارگاه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی هرمزگان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در هرمزگان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده در حکم خود، آورده است: در گام دوم انقلاب اسلامی، در چارچوب «نظریه‌ی نظام انقلابی» و با «تلاش و مجاهدت جوانان ایران اسلامی» به‌سوی تحقق آرمان «ایجاد تمدّن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی (ارواحنافداه)» باید گام مهمی برداشته شود؛ لذا نظر به تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم شما را به سمت «دبیر قرارگاه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی استان هرمزگان» منصوب می‌نمایم.

اهم وظایف محوله به جنابعالی به شرح ذیل می‌باشد: پیگیری تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری (حفظه‌الله) در حوزه‌های مختلف در استان هرمزگان و ارائه گزارش مستمر، فعال‌سازی و سازماندهی جریان جوان مطالبه‌گری استان هرمزگان، شناسایی و حمایت از جریان نخبگانی استان هرمزگان، پیگیری تحقق سند مهندسی فرهنگی استان هرمزگان، تقویت و ترویج فرهنگ و گفتمان اقتصاد دریا محور و پشتیبانی از جوانان انقلابی و گروه‌های جهادی استان هرمزگان

لزوم همراهی و همکاری تمامی ادارات، دستگاه‌ها و مجموعه‌های مستقر در استان هرمزگان مورد تاکید و انتظار است.

امید است با توکل به خداوند متعال و با رویکرد تحول‌گرایی، شاهد رقم خوردن فصل جدیدی از تحول در این استان باشیم.

کد خبر 6099714

دیگر خبرها

  • دبیر قرارگاه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی در هرمزگان منصوب شد
  • قرارگاه توسعه صنعت پتروشیمی تشکیل می‌شود
  • سندهای به روز شده رفسنجان به دست مردم بومی قشم رسید
  • دبیر قرارگاه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی هرمزگان منصوب شد
  • توزیع ۶ میلیارد تومان زکات فطریه میان نیازمندان استان ایلام
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • ساخت مسکن‌های «استطاعت پذیر» در تهران به کجا رسید؟
  • قرارگاه جهاد آسفالت در کرمان راه اندازی شد
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان