Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم و محافل حرم مطهر حضرت معصومه(س) در آخرین هفته سال ۱۳۹۹ با محوریت جشن‌هایی به مناسبت میلاد امام حسین(ع)، حضرت عباس(ع) و امام سجاد (ع) دنبال می‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف، جزئیات محافل حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) در آخرین هفته سال ۱۳۹۹ اعلام شد. مراسم خطبه‌خوانی خادمان حرم مطهر حضرت معصومه (س) هر روز صبح ساعت ۷.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳۰ دقیقه از شنبه ۲۳ تا پنج شنبه ۲۸ اسفندماه با نوای محمود رشیدی، مهدی حیدرزاده، علی بهادری، حسن اسدالهی، سید داوود حاجی حسینی، یاسر محمدی دنبال می‌شود.

 

محفل معارفی قبل از نماز ظهر و عصر نیز با سخنرانی حجت‌الاسلام داوود وندی، حجت‌الاسلام یاسر خلیلی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید کمال حسینی، حجت‌الاسلام ناصر خلج، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا محمدی و حجت‌الاسلام والمسلمین منتظرین از شنبه ۲۳ اسفند تا پنج‌شنبه ۲۸ اسفند برگزار می‌شود.

 

همچنین در هفته جاری زیارتنامه حضرت معصومه (س) هر روز بعد از نماز ظهر و عصر از شنبه ۲۳ اسفند تا چهارشنبه ۲۷ اسفند با نوای حجت‌الاسلام مقدسی، حسینی، حجت‌الاسلام بحرانی، ناصر آبیار، علی حبیب‌زاده و حسن پاکزمان قرائت می‌شود.

 

محفل معارفی قبل از نماز مغرب و عشاء نیز از شنبه ۲۳ اسفند تا چهارشنبه ۲۷ اسفند با سخنرانی حجت‌الاسلام علی خادمی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن سعیدی، حجت‌الاسلام والمسلمین دادسرشت طهرانی، حجت‌الاسلام والمسلمین فاطمی ابهری و حجت‌الاسلام والمسلمین صادق گلزاده و در روز پنج شنبه ۲۸ اسفند نیز محفل قرآنی با حضور گروه تواشیح قمر بنی هاشم برگزار می‌شود.

 

محافل معارفی بعد از نماز مغرب و عشاء نیز از شنبه ۲۳ اسفند با درس اخلاق آیت‌الله مهدی احدی آغاز می‌شود و تا پنج‌شنبه شب ۲۸ اسفندماه به ترتیب با سخنرانی حجج‌اسلام والمسلمین حبیب‌الله فرحزاد، لونی، سید حسین مؤمنی و علی نظری منفرد و سید مهدی میرباقری دنبال خواهد شد.

 

در هفته جاری در محفل معارفی قبل از نماز مغرب در روزهای سه شنبه ۲۶ اسفند و چهارشنبه ۲۷ اسفند به ترتیب جعفری دستجردی و سید مهدی موسوی، در محفل بعد از نماز عشاء حسن حیدرزاده، رضا ایزدی و علی مالکی‌نژاد از سه شنبه ۲۶ اسفند تا پنج‌شنبه ۲۸ اسفندو در محفل معارفی قبل از نماز ظهر چهارشنبه و پنج‌شنبه رحیم ابراهیمی و غلامرضا محمودنژاد به مداحی خواهند پرداخت.

 

همچنین، صبح روز جمعه ۲۹ اسفندماه دعای ندبه با نوای حجت‌الاسلام محمدپور، محفل معارفی ظهر با مداحی سید رضا جدا و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین صمدی یزدی، محفل معارفی قبل از نماز مغرب با مداحی محمد ریحانی و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد عصاری و محفل بعد از نماز عشاء نیز با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین تراشیون و مداحی محمدجواد احمدی دنبال می‌شود.

 

در روز شنبه هفته آینده ۳۰ اسفندماه نیز محفل معارفی قبل از نماز ظهر با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین هادی عباسی خراسانی، محفل معارفی قبل از نماز مغرب با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین علی اصغر ظهیری و سخنرانی شب توسط حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی قزوینی دنبال می‌شود.

 

خاطرنشان می‌شود، میلاد امام حسین علیه‌السلام، حضرت عباس علیه‌السلام و امام سجاد علیه‌السلام به ترتیب از ۲۷ تا ۲۹ اسفندماه مصادف با سوم تا پنجم ماه شعبان مهم‌ترین مناسبت‌های هفته جاری است.

 

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: آستان حضرت معصومه س مراسم خطبه خوانی ماه شعبان سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سخنرانی حجت الاسلام شنبه ۲۳ اسفند دنبال می شود حضرت معصومه بعد از نماز نماز ظهر پنج شنبه ۲۸ تا پنج شنبه ۲۸ اسفند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۱۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آینده شغلی طلبه تداوم کار انبیاء است

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام والمسلمین نادر حقیقی، در جمع طلاب مدرسه علمیه حاجی آباد با اشاره به روایت از حضرت امیرالمومنین (ع) گفت: فرصت همان طوری که ابر می‌گذرد، به سرعت می‌گذرد؛ پس از فرصت‌های نیکو بهره ببرید. همانند این فرصت در روایت مذکور «فرصت سربازی امام زمان(عج) و فرصت جوانی است» که ما باید قدر آن را بدانیم و ارزش آن را بفهمیم.
 
حجت الاسلام والمسلمین حقیقی با اشاره از هدف اولیه ورود طلبه به حوزه علمیه، این هدف را شناخت خداوند متعال، خودسازی و خدمت به خلق عنوان کرد.
 
وی با بیان اینکه طلبگی، شغل نیست و ما از به کاربردن این تعبیر، پرهیز و احتراز داریم، اضافه کرد: شغل در عرف انصراف به منبع و محل درآمد دارد، طلبگی مسیری برای پول در آوردن نیست، بلکه نقش ویژه‌ای است که روزی پیامبران به آن اهتمام داشتند. از طرف دیگر طلبگی کاری فوق‌العاده جدی است و باید برای آن سرمایه خاص وضع شود در حالی که شغل، زمینه‌ای برای مشغولیت و صرف وقت است.
 
مدیر حوزه علمیه هرمزگان تأکید کرد: پس آینده شغلی طلبه، تداوم کاری است که انبیاء انجام می‌دادند.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • نظارت ویژه بر پرونده‌های اقتصادی در دستور کار است
  • اعلام مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته جاری‌
  • ماجرای نسبت فامیلی علیرضا قربانی با داور «محفل» از زبان احمد ابوالقاسمی + فیلم
  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • آینده شغلی طلبه تداوم کار انبیاء است
  • تجلیل از سردار رادان در حرم حضرت معصومه(س)
  • فساد و مفسد در دولت سیزدهم تحمل نخواهد شد
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • برکت عمر انسان در سایه عمل حسنه است
  • حجت‌الاسلام والمسلمین خاتمی؛ خطیب این هفته نماز جمعه تهران