Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-30@12:23:43 GMT

نکاتی برای خرید تیشرت زنانه

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۱۱۷۰۹

نکاتی برای خرید تیشرت زنانه

تیشرت یک لباس چهارفصل متنوع و محبوب در استایل خانم‌ها است که ترکیب‌های جذابی را با پیراهن‌های دکمه‌دار، مانتو و حتی سویشرت در استایل بهاره بانوان، می‌سازد. با توجه به مدل‌های متنوع تیشرت، هنگام خرید این لباس پرکاربرد، باید به نکاتی توجه کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. در این مقاله تلاش کرده‌ایم نکاتی درباره‌ی تیشرت دخترانه و زنانه ارائه دهیم تا هنگام خرید به آن‌ها توجه کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

انواع مختلف تیشرت به چه شکل هستند؟

طراحان مد، هرساله مدل‌های جدیدتری از تیشرت‌ها را طراحی و روانه بازار می‌کنند؛ این تنوع در مدل تی‌شرت‌ سبب بیشتر شدن قدرت انتخاب شما می‌شود؛ تنوع در تیشرت‌ها را در تفاوت‌ آستین‌ها، یقه، راحتی یا جذب بودن و طرح‌های روی تیشرت می‌توان مشاهده کرد. در ادامه با انواع تیشرت آشنا می‌شوید:

·        تیشرت یقه‌گرد

·        تیشرت یقه‌هفت

·        تیشرت آستین‌بلند

·        پولو شرت

·        تیشرت کلاه‌دار

·        تیشرت ساده

·        تیشرت طرح دار

·        تیشرت جذب

·        تیشرت گشاد

·        تیشرت جیب‌دار

 

هنگام خرید تیشرت دخترانه به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

برای آنکه هنگام خرید تیشرت انتخاب مناسبی داشته باشید نیاز است که به چند نکته توجه کنید. نکته اول توجه به جنس تی‌شرت است که ضروری است جنس‌های مرغوب و الیاف‌های طبیعی را انتخاب کنید تا از بروز حساسیت‌های پوستی جلوگیری کنید. نکته دیگر اندازه و سایز تی‌شرت است که نباید زیادی تنگ یا بیش‌ازحد گشاد باشد. لباس‌ها باید احساس راحتی به شما بدهند؛ همچنین توجه به مدل‌ها و رنگ‌های مختلف تیشرت‌ها از دیگر نکات مهم در انتخاب تی‌شرت به شمار می‌رود.

·        رنگ‌های روشن اندام شما را درشت‌تر نشان می‌دهد و استفاده از لباس‌هایی با رنگ‌های تیره شما را لاغرتر نشان می‌دهد؛ بنابراین رنگی را انتخاب کنید که مناسب اندامتان باشد.

·        اگر پایین‌تنه درشتی دارید، از تیشرت جذب استفاده نکنید. تیشرت گشاد و آزاد مناسب افرادی است که پایین‌تنه بزرگ‌تری به نسبت به بالاتنه دارند.

·        اگر پاهای لاغری دارید تیشرت‌های بلند را انتخاب کنید.

·        تیشرت‌هایی که یقه‌های بلند دارند برای افرادی که قد کوتاهی دارند، مناسب نیستند.

·        تیشرت یقه قایقی انتخاب مناسبی برای افرادی است که صورت کشیده دارند.

·        برای افرادی که صورت‌های گرد یا مربعی دارند، تیشرت یقه هفت انتخاب مناسبی است.

·        تیشرت‌هایی از جنس الیاف پلاستیک را نپوشید تا از بروز حساسیت پوستی جلوگیری کنید.

·        اگر همیشه فقط از یک مدل تیشرت استفاده کرده‌اید، انتخاب متفاوتی داشته باشید و مدل جدیدی از تیشرت‌ها را انتخاب کنید.

 

تیشرت‌ یقه گرد، محبوب‌ترین تیشرت‌ زنانه

خرید تیشرت زنانه یکی از جذاب‌ترین آیتم‌ها در سبد خرید لباس بانوان است. بیشتر خانم‌ها معمولاً از تیشرت‌های یقه‌گرد و طرح‌دار استفاده می‌کنند. این مدل تیشرت در استایل راحتی بانوان بیشترین استفاده را دارد و با شلوار راحتی و شلوارک‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرد. طرح‌های جذاب تیشرت‌های دخترانه سبب می‌شود انرژی زیادی در استایل شما به چشم بیاید.

از کاربردهای دیگر این تیشرت در استایل خانم‌ها، پوشیدن آن به همراه پیراهن دکمه‌دار زنانه است که بازگذاشتن دکمه‌های ‌پیراهن جلوه تیشرت در استایل شما را بیشتر می‌کند. در این استایل اگر از پیراهن جین دکمه‌دار استفاده می‌کنید پیشنهاد می‌دهیم، شلوار مام استایل و کتانی راحتی را به این ترکیب لباس‌ها اضافه کنید.

تیشرت‌ یقه‌هفت، انتخابی خاص برای خانم‌های شیک پوش

تیشرت یقه هفت مردانه یک مدل تی‌شرت پرطرفدار میان آقایان است که در این سال‌های اخیر خانم‌ها نیز از این مدل تیشرت در استایل خود استفاده کرده‌اند. دلیل طراحی تیشرت‌های یقه هفت این بود که اگر زیر این لباس، زیرپوش بپوشید، یقه آن معلوم نشود. گردنبندهای کوچک انتخاب درستی برای هماهنگ کردن با این مدل تیشرت است.

 

خرید تیشرت از سایت خرید آنلاین را تجربه کنید

در هنگام خرید اینترنتی لباس شما می‌توانید نکات مهمی که در انتخاب تیشرت ضروری است را کامل بررسی کنید و انواع تی‌شرت را باهم مقایسه کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. استفاده ازنظر کاربران و مشخصات محصول و همچنین استفاده از راهنمای سایز سایت، کمک بزرگی به شما در خرید لباس موردنظرتان می‌کند.

 تنوع بالای تیشرت در کمد لباس شما، انتخاب لباس برای استایل کژوال را راحت‌تر می‌کند. در هنگام خرید تیشرت به تنوع کمد لباس خود فکر کنید و لباس جدید را به گونه‌ای انتخاب کنید که تنوع لباس‌های شما را بالا ببرد. در این مقاله تلاش کردیم نکاتی را برای انتخاب و خرید تیشرت زنانه، ارائه دهیم تا برای خرید تیشرت جدید به آن‌ها توجه کنید؛ همچنین برای خرید جدیدترین مدل‌ تیشرت دخترانه می‌توانید به مرکز خرید آنلاین بانی‌مد مراجعه کنید.

 این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.   

منبع: ساعت24

کلیدواژه: تیشرت در استایل انتخاب کنید داشته باشید هنگام خرید خرید تیشرت مدل تیشرت توجه کنید تیشرت یقه تیشرت ها لباس ها خانم ها یقه هفت تی شرت مدل تی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۱۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا پاسپورت برای آیلتس لازم است؟ نکاتی که باید بدانید!

پاسپورت؛ مدرکی ضروری برای ثبت نام در آزمون آیلتس

شرکت در آزمون آیلتس به‌عنوان معتبرترین تست بین‌المللی زبان شرایط ویژه‌ای دارد. علاقه‌مندان به شرکت در این آزمون باید کاملا با مراحل ثبت نام و مدارک لازم آشنا باشند. نقص مدارک در زمان بارگذاری آن‌ها یا همراه نداشتن برخی سندهای هویتی مانند پاسپورت، امکان شرکت در آزمون آیلتس را از آن‌ها سلب می‌کند. از سوی دیگر همراه داشتن پاسپورت برای آیلتس یک موضوع ضروری است و شرکت‌کنندگان این تست، باید با برخی نکات درباره این سند هویتی را بدانند. بر همین اساس در این مطلب به بررسی نکات و استانداردهای یک پاسپورت معتبر برای شرکت در آزمون آیلتس می‌پردازیم.

در میان تمام مدارک لازم برای آیلتس، پاسپورت اهمیت بیشتری دارد

مدارک فراوانی برای شرکت در آزمون آیلتس مورد نیاز هستند که در میان آن‌ها داشتن پاسپورت یا جایگزین‌های آن اهمیت بیشتری دارد. اعتبار پاسپورت برای آیلتس بسیار مهم است؛ زیرا در زمان اخذ کارنامه نهایی، شماره این سند در آن درج می‌شود. پاسپورت متقاضی شرکت در آیلتس باید حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشد. بهتر است قبل از شرکت در آیلتس نسبت به گرفتن پاسپورت اقدام کرده یا اگر اعتبار آن رو به اتمام است، بعد از تمدید اعتبار در این آزمون شرکت کنید.

سایر مدارک لازم برای شرکت در آزمون آیلتس نیز عبارت‌اند از:

فرم تکمیل‌شده ثبت نام آزمون آیلتس ((IELTS Aplication Form

اسکن رنگی از برگ اول و دم پاسپورت متقاضی

اسکن رنگی از کارت ملی داوطلب (اگر کارت ملی او هوشمند نیست، می‌تواند از اسکن شناسنامه یا گواهینامه هوشمند استفاده کند)

اسکن عکس پرسنلی

دقت کنید که پاسپورت یا مدارک جایگزین آن حتما باید در روز آزمون همراهتان باشند. با توجه به شرایط موجود برای شرکت در آزمون آیلتس، درصورتی‌که سن شما کم‌تر از 18 سال است، باید علاوه بر ارائه پاسپورت در زمان ثبت نام، فرم‌های consent form for minors و consent formرا نیز پر کنید.

مدارک جایگزین‌ پاسپورت‌ آقایان برای شرکت در آزمون آیلتس‌ آکادمیک

خانم‌ها برای شرکت در آیلتس مشکلی برای دریافت پاسپورت ندارند و حتما ارائه پاسپورت برای آیلتس از طرف آن‌ها ضروری است. در مقابل بسیاری از داوطلبان آقا برای شرکت در آزمون آیلتس، به دلایل مختلف مانند دانشجو بودن، نداشتن کارت پایان خدمت یا دلایل دیگری پاسپورت ندارند. این افراد می‌توانند فقط برای اخذ مدرک آیلتس آکادمیک از برخی مدارک جایگزین به‌جای پاسپورت استفاده کنند. توجه داشته باشید که آقایان برای ثبت نام در آزمون آیلتس جنرال حتما باید پاسپورت داشته باشند و هیچ مدرک جایگزینی پذیرفته نیست.

مدارک زیر را می‌توان به‌جای پاسپورت‌ در زمان ثبت نام آیلتس‌ آکادمیک ارائه کرد:

تاییدیه اشتغال به تحصیل

نامه فراغت از تحصیل

گواهی سازمان نظام وظیفه (پلیس 10+)

نکات مهم در زمان اسکن پاسپورت برای ثبت نام در آیلتس

در زمان اسکن پاسپورت در سایت باید نکات مهمی را مد نظر قرار داد. مرکز آیلتس استرالیا (IDP) و بریتیش کانسیل به‌عنوان طراحان این آزمون، سخت‌گیری بالایی را برای وضوح و کیفیت مدارک اسکن شده اعمال می‌کنند. به همین دلیل در صورت عدم کیفیت مناسب برای اسکن پاسپورت، احتمال رد شدن درخواست یا حتی لغو شدن آزمون برای شما وجود دارد.

توجه به نکات زیر به شما در اسکن پاسپورت برای آیلتس کمک می‌کند:

فایل پاسپورت ارسالی باید در فرمت JPG باشد. سایر فرمت‌های ذخیره عکس مانند PNG یا GIF پذیرفته نمی‌شوند

فایل ارسالی باید کاملا واضح و خوانا باشد و بتوان تمام نوشته‌ها و شماره‌های درج‌شده در آن‌ها را بدون دردسر خواند

منظور از اسکن صفحه اول و دوم همان برگ اول پاسپورت است

نیازی به امضای صفحه دوم پاسپورت ندارید؛ اما برای اطمینان این کار را انجام دهید. این امضا به هیچ تاییدیه خارجی نیاز ندارد

توجه به تاریخ اعتبار پاسپورت بسیار مهم است. مرکز IDP پاسپورت‌های فاقد اعتبار را نمی‌پذیرد

در زمان ثبت نام آیلتس به کامل بودن مدارک توجه کنید

توجه به کامل بودن مدارک و بارگذاری باکیفیت و دقیق آن‌ها در سایت مربوطه، فرایند مهمی است که در صورت وجود کوچک‌ترین نقصی می‌تواند مانع از حضور شما در آزمون آیلتس شود. بنابراین پیش از اقدام برای ثبت نام در این آزمون، ابتدا تمام تاریخ‌های مدارک لازم مانند پاسپورت و کارت ملی را چک کرده و در زمان خواسته‌شده آن‌ها را در سایت بارگذاری کنید. همچنین اسکن پاسپورت ارسالی حتما باید گذرنامه خودتان باشد تا در زمان اخذ کد آن در کارنامه مشکلی برای شما به وجود نیاید.

حال که اطلاعات کافی برای شرکت در آزمون دارید باید بفکر تقویت مهارت های خود بپردازید. برای این کار بهتر است به یک مرکز آموزش آیلتس معتبر و با کیفیت مراجعه کنید. مراکز زیادی در حال آموزش و برگزاری دوره های آیلتس هستند اما ما بعنوان مرکز آیلتس آفاق لیستی از بهترین آموزشگاه های آیلتس را برای شما معرفی کردیم تا تصمیم گیری در این باره برای شما ساده تر باشد.

سوالات متداول آیا برای‌ شرکت در آزمون آیلتس‌ پاسپورت‌ نیاز است؟

بله. داشتن پاسپورت معتبر در زمان ثبت نام و همراه داشتن آن در روز آزمون برای درج کد در کارنامه الزامی است.

من هنوز سربازی نرفته‌ام، چطور می‌توانم بدون پاسپورت‌ در آزمون آ‌یلتس ‌شرکت کنم؟

نامه اشتغال به تحصیل، مدرک فراغت از تحصیل یا نامه پلیس 10+ مدارک جایگزین برای شما در این زمینه به‌شمار می‌روند.

آیا می‌توانم از مدارک جایگزین پاسپورت ‌برای‌ شرکت در آزمون جنرال آیلتس‌ استفاده کنم؟

خیر. مدارک جایگزین پاسپورت‌ فقط در آزمون آکادمیک کاربرد دارند.

دیگر خبرها

  • متفاوت ترین فروشگاه زنانه گوچی (عکس)
  • عکس/ ترور با لباس زنانه!
  • دستبند دخترانه اسپرت، زنجیری، النگویی و ساده در زودیکا
  • راهنمای جامع انتخاب و خرید دزدگیر منزل
  • برای ثبت شرکت خدماتی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟
  • ارسال گل اینترنتی با 3 کلیک
  • آیا پاسپورت برای آیلتس لازم است؟ نکاتی که باید بدانید!
  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی
  • انواع اتصالات لوله داربستی و نکاتی که باید بدانید
  • چرا افراد معروف برای خرید فالوور، خرید فالوور اینستاگرام را انتخاب می‌کنند؟