Web Analytics Made Easy - Statcounter

سامانه نوین بیمارستان سیار دفاع زیستی نیروی زمینی سپاه با رویکرد مقابله با بیماری کووید ۱۹ رونمایی شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، این سامانه بیمارستانی سیار با ظرفیت ۱۲۸ تخت بیمارستانی و ترکیبی از سامانه‌های کانکسی، کانتینری و چادری است که در کنار آن سامانه بیمارستانی اتوبوسی نیروی زمینی سپاه برپا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
در این بیمارستان روزآمدترین تجهیزات پزشکی تخصصی و فنی استفاده شده و دارای بخش‌های مختلف بیمارستان تخصصی با رویکرد دفاع زیستی و سامانه‌های ام آر آی و سی تی اسکن سیار، سامانه مخابراتی شیلتر و سامانه تهویه سیار است.

این بیمارستان در نوع خود در منطقه آسیای غربی بی نظیر است و سازه این بیمارستان سیار را متخصصان بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه ساخته اند.

قدرت تحرک، سرعت و دقت در ارائه خدمات تخصصی در شرایط بحران، بهره وری موثر سامانه، خوداتکایی در ارائه خدمات تخصصی بدون وابستگی به امکانات شهری از ویژگی‌های این سامانه است.  
همچنین بومی سازی سازه مبتنی بر اقتصاد دانش بنیان، ارائه الگوی موفق بیمارستانی کنترل کووید ۱۹ در مناطق پرخطر، مدیریت بحران و دفاع زیستی با رویکرد کووید ۱۹ و انعطاف پذیری در استقرار و توسعه در شرایط اضطرار از دیگر ویژگی‌های این سامانه است.

در مراسم رونمایی از این سامانه سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی حضور داشت.  
وزیر بهداشت در این مراسم گفت : سه‌شنبه واکسن ملی سپند در وزارت دفاع رونمایی می‌شود . به گفته دکتر نمکی ، این واکسن تست انسانی خود را از پس فردا ‌آغاز خواهد کرد. برچسب ها: بیمارستان سیار ، دفاع زیستی ، نیروی زمینی سپاه ، سامانه

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: بیمارستان سیار دفاع زیستی نیروی زمینی سپاه سامانه نیروی زمینی سپاه بیمارستان سیار دفاع زیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۱۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط اف-۱۶ نیروی هوایی سنگاپور

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، براساس اعلام وزارت دفاع سنگاپور، یک فروند جنگنده اف -۱۶ متعلق به نیروی هوایی این کشور در پایگاه «تنگاه» سقوط کرد و خلبان جان سالم به‌در برد.

وزارت دفاع سنگاپور اعلام کرده است که این جنگنده هنگام برخاستن دچار نقص فنی شد و اندکی بعد سقوط کرد. خلبان نیز بلافاصله با پیروی از پروتکل اضطراری، از جنگنده خارج شد.

به نوشته وزارت دفاع سنگاپور، خلبان هشیار و قادر به راه رفتن است. تحقیقات درباره این حادثه جریان دارد و اطلاعات درباره آن به‌روزرسانی خواهد شد.

گفته می‌شود جنگنده مذکور یک فروند اف -۱۶ سی تک‌سرنشین بوده است. از زمان ورود این جنگنده به ناوگان نیروی هوایی سنگاپور در اواخر دهه ۱۹۸۰، این چهارمین فروند اف -۱۶ از دست‌رفته این کشور محسوب می‌شود.

کد خبر 6100175

دیگر خبرها

  • آی پدهای اپل رونمایی شدند/تراشه نوین اپل متمرکز بر هوش مصنوعی
  • سقوط اف-۱۶ نیروی هوایی سنگاپور
  • مراکز سیار کانون امسال توسعه می یابد
  • واکنش دولت غزه به حمله زمینی رژیم صهیونیستی به رفح
  • مراسم اربعین شهدای حادثه کنسولگری ایران برگزار شد
  • امیر حیدری: هیچ‌کس قادر به تهدید جمهوری اسلامی و منافع ملی کشور نیست
  • ماموریت در نیمکره جنوب زمین
  • آیین تشییع شهید گمنام در نیروی زمینی ارتش برگزار شد
  • مراسم تشییع شهدای گمنام در نیروی زمینی ارتش در تهران
  • نیروی زمینی ارتش ۴۶ هزار شهید تقدیم نظام کرده است