Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس، گفت: به طور قطع به جام ‌جهانی قطر صعود می‌کنیم و پرسپولیس و استقلال هم از گروهشان در لیگ قهرمانان آسیا بالا خواهند آمد.

قدس آنلاین: به گزارش ایرنا، «علی‌ پروین» روز یکشنبه در حاشیه دیدار تیم‌های پیشکسوتان سرخابی با تیم رسانه ورزش در خصوص گرفتن میزبانی‌های فوتبال از کشورمان، اظهار داشت: قبل از اینکه AFC میزبان‌ها را مشخص کند باید کاری می‌کردیم اما حالا نمی‌شود اقدامی انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد احتمال صعود تیم ملی کشورمان به جام جهانی و پیش‌بینی خود از وضعیت تیم‌های باشگاهی در لیگ قهرمانان آسیا، گفت: به طور قطع به جام جهانی صعود می‌کنیم و پرسپولیس و استقلال هم از گروهشان در لیگ قهرمانان آسیا بالا خواهند آمد.

سرمربی اسبق تیم پرسپولیس در خصوص قهرمان فصل جاری لیگ برتر فوتبال، بیان داشت: شک نکنید پرسپولیس با ۱۰ امتیاز اختلاف قهرمان لیگ می‌شود.

پروین در خصوص «دراگان اسکوچیچ» سرمربی تیم ملی فوتبال، گفت: تا بازی انجام نشود، نمی‌توان قضاوت کرد. به نظرم اسکوچیچ مربی بدی نیست و با حضور وحید هاشمیان و اضافه شدن یکی دو نفر دیگر به کادر، وضعیت خوبی داریم.

او در مورد رفتن بازیکنان پرسپولیس به استقلال، اظهار داشت: زمان ما رفتن از پرسپولیس به استقلال و بالعکس را عیب می‌دانستند اما حالا فوتبال حرفه‌ای شده و این موضوع مساله خاصی نیست و بازیکنان به راحتی تیم خود را عوض می‌کنند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در اقدامی غیر منتظره میزبانی ادامه دیدارهای گروه ایران در مقدماتی جام‌جهانی را به بحرین سپرد و هیچکدام از باشگاه‌های کشورمان نیز در لیگ قهرمانان آسیا میزبان نشدند.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: علی پروین تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی قطر پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۲۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتبال از دریچه فان؛ کیم مین جائه مقابل رئال مادرید

فقط برای سرگرمی

تنها در اتوبوسی که همه هوادار رئال مادرید هستند

کیت مخصوص بایرن برای دیدار مقابل رئال مادرید حامیان رئال مادرید مقابل حامیان بایرن مونیخ آقای "توپ طلا را به او بدهید" در بازی های این فصل لیگ قهرمانان بلینگام بدون گل جیمی واردی در سال 2014 قهرمان چمپیونشیپ شد، در 2016 قهرمانی لیگ برتر را تجربه کرد، به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان هم رسید، قهرمان اف ای کاپ شد، قهرمان کامیونیتی شیلد شد، بیش از 100 گل در لیگ برتر ثبت کرد، به دسته پایین تر سقوط کرد و "دوباره" قهرمان چمپیونشیپ شد. تمام این ها در دورانی بود که هری کین هیچ جامی به دست نیاورد. 

خلق موقعیت: 0

شوت: 0

های فایو: 11

کیم مین جائه مقابل رئال مادرید:

تونی کروس مقابل بایرن مونیخ:

 

 

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • چهار تیم «فوتبال» را ناامید کردند/«توهین» میلیاردرها به تماشاگران
  • چهار تیم «فوتبال» را ناامید کردند/ «توهین» میلیاردها به تماشاگران
  • امیری: اختلاف یک امتیاز چیزی نیست/ سپاهان بازی را کسل‌کننده کرد
  • مورایس: استقلال از این تساوی سود برد/ ترجیح می دهم ستاره نداشته باشم اما قهرمان شوم
  • فوتبال از دریچه فان؛ کیم مین جائه مقابل رئال مادرید
  • نام استقلال در لیگ قهرمانان آسیا عوض می‌شود!
  • برخی نمی‌خواهند استقلال قهرمان شود/ سه امتیاز مهم است نه چند گل!
  • گفت‌وگوی ویژه با مردی که افغانستان را راهی جام جهانی کرد
  • قهرمانی آسیا ۱۹ ماه بدون پول؛ جام مفتی برای تاج!
  • استقلال برای قهرمانی باید خیلی خوش شانس باشد/ تیم نکونام اصلا فریب پرسپولیس را نخورد