Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایمان عالمی معتقد است نباید کیفیت آرمان رمضانی را با عملکردش در نیم فصل اول سنجید

ایمان عالمی پیشکسوت استقلال درباره شرایط آبی پوشان و پیوستن آرمان رمضانی به این تیم صحبت کرد.

 

به گزارش طرفداری، ایمان عالمی در خصوص جذب آرمان رمضانی توسط باشگاه استقلال و این که خیلی ‌ها به این انتخاب انتقاد می ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند، به فارس گفت:

باید ببینید سرمربی با توجه به تاکتیکی که انتخاب کرده چه مسائلی را در سر دارد و او از بازیکنی که جذب کرده چه می‌خواهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رمضانی در تیم‌هایی که بازی کرده بازیکن باکیفیتی بوده و فقط در پرسپولیس نتوانسته خودش را نشان بدهد وگرنه از لحاظ فنی او بازیکن خوبی است.

عالمی افزود:

استقلال در خط حمله دیاباته، قائدی و مطهری را دارد و باید ببینید استراتژی سرمربی تیم چیست. مثلا پیش از این مرتضی تبریزی در استقلال حضور داشت اما جواب نداد و حالا یک بازیکن در همین پست جذب تیم شده است.از نظر من استقلال در حال حاضر در خط هافبک نیاز به یک بازیکن بازی‌ساز دارد که بتواند به این تیم کمک کند. نمی‌دانم کادر فنی روی این مسأله برنامه‌ای دارد یا خیر، اما اگر یادتان باشد سال گذشته علی کریمی به دلیل این که دیر به اردوی استقلال اضافه شد، در بازی با الشرطه عراق یک نیمه بازی نکرد، اما در نیمه دوم همه چیز برگشت و با حضور وی عملکرد تیم در کل عوض شد. الان هم که میلیچ به دفاع چپ برگشته توازن در این تیم برقرار شده و به نظرم تیم خوبی شکل گرفته است.

مهاجم اسبق تیم استقلال با اشاره به این که نباید معیار سنجش عملکرد یک بازیکن را فقط به خاطر یک نیم فصل مورد ارزیابی قرار داد، گفت:

ممکن است یک مربی در پرسپولیس جواب ندهد، ولی در استقلال موفق شود. همین محمد نادری به تیم استقلال اضافه شده و فوتبالش را بازی می‌کند. شاید مربی قبلی نتوانسته باشد از کیفیت فنی و توانایی‌اش یک بازیکن خوب استفاده کند. استقلال در سه جبهه می‌جنگد و هرچه نیمکت این تیم قوی باشد، شرایط بهتر خواهد شد.

عالمی افزود:

تصور من این است که آرمان رمضانی برای این جذب شده که در دقایق حساس و مهم بازی به کار گرفته شود، یا مثلاً وقتی دیاباته، قائدی و مطهری محروم یا مصدوم هستند جای آنها را بگیرد. رمضانی بازیکنی است که از لحاظ فنی خودش را ثابت کرده و می‌تواند به تیم کمک کند، حتی اگر استقلال بازیکنی مثل امین قاسمی ‌نژاد را جذب کند ایرادی ندارد چون رقبا در آسیا بسیار قوی هستند و با تیمی قوی باید به مصاف آنها رفت.

اخبار داغ 

پایان کار محمد دانشگر در استقلال؟ آرمان رمضانی؛ مازاد یحیی محبوب فرهاد! / تعجب نکنید، مجیدی او را قبل از یحیی می خواست حمله بوکسور ایرانی به 3 متجاوز دختر 15 ساله + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت پپ گواردیولا: حالا دو فینال در لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی در پیش داریم فرانچسکو توتی: از پرتاب آب دهان روی پولسن و لگد زدن به بالوتلی پشیمان هستم 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: آرمان رمضانی ایمان عالمی یک بازیکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۲۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دست نکونام در خط حمله بازتر شد

آفتاب‌‌نیوز :

یکی از غایبان استقلال برای دیدار برابر تراکتور، آرمان رمضانی بود که به دلیل مصدومیت، این بازی را از دست داد. مهاجم بلند قامت آبی‌ها که از ناحیه مچ پا دچار آسیب دیدگی شده بود با وجود همراهی تیم در تبریز، اما فرصت حضور در زمین مسابقه را به دست نیاورد.

رمضانی که با وجود آسیب دیدگی با کاروان تیم راهی تبدیل شده بود، تمام ۹۰ دقیقه را از روی نیمکت ذخیره‌ها تماشا کرد و در شرایطی که استقلال نیازمند تقویت در بخش هجومی بود، اما عملاً دست نکونام جهت انجام تغییرات بسته بود.

حالا و با گذشت دو روز از دیدار با تراکتور، آسیب دیدگی رمضانی نیز رو به بهبود است و این بازیکن در تمرینات گروهی امروز نیز شرکت کرد تا نشان دهد مشکلی برای دیدار حساس روز دوشنبه برابر ذوب آهن ندارد.

استقلال که با وجود توقف برابر تراکتور به لطف تساوی پرسپولیس و سپاهان توانست همچنان صدرنشین لیگ برتر باقی بماند، در دیدار بعدی برابر شاگردان محمد ربیعی چاره‌ای جز پیروزی و کسب سه امتیاز ندارد تا به صدر نشینی خود و حفظ فاصله‌اش با پرسپولیس ادامه دهد.

آبی‌ها برای پیروزی در این مسابقه نیازمند استفاده از تمامی نفرات هستند که با بازگشت رمضانی حالا می‌توان گفت که دست نکونام در بخش هجومی کمی بازتر از قبل خواهد بود.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • دست نکونام در خط حمله بازتر شد
  • خیال نکونام بابت خط دفاعی راحت شد (عکس)
  • شرم‌آورترین جستجوی سرمربی در تاریخ بایرن!
  • ایمان برای انسان مؤمن امنیت به ارمغان می‌آورد
  • لیدر سابق پرسپولیس موثرترین بازیکن این فصل استقلال!
  • مصدومیت آرمان رمضانی برطرف شد
  • بازگشت مهاجم استقلال به تمرینات بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت
  • مدافع سنگالی بازیکن کلیدی استقلال!
  • سلیمی تراکتور را رفت و برگشت کرد!(عکس)
  • افسوس مطهری از نتیجه بازی استقلال (عکس)