Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین گیلان،مهدی رجایی با بیان اینکه به دلیل عملکرد و کارهایی که در دوره اخیر مدیریت شهرداری و شورا انجام شد خوشبختانه مردم از عملکرد این مجموعه رضایت دارند، گفت: عملکردهای مثبت شهرداری و انجام پروژه‌های خوب حاصل تلاش‌های مهندسان و برنامه‌ریزی تیم مدیریت است که البته باید تلاش کنیم تا همه توان خود را برای انجام کارهای بهتر به کار بگیریم و نقاط ضعف را برطرف کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار لنگرود با بیان اینکه شهرداری و مردم، لازم و ملزوم هم هستند و در هرلحظه با یکدیگر ارتباط دارند، افزود: باید تلاش کنیم تا رضایت‌مندی مردم نسبت به عملکردهای شهری بیشتر شود و در طی این چند سال همواره از نظرات مردم و تیم‌های کارشناسی نیز بهره بردیم که این نشان‌دهنده توجه ویژه به نظرات مردمی است.

رجایی با بیان اینکه عملکرد شهرداری و شورای شهر لنگرود در دوره اخیر مورد تمجید مقامات استان قرارگرفته، تصریح کرد: احمد آقایی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان چندی پیش در جلسه‌ای که با حضور مدیران کل استان و شهرداران و دیگر مسئولان برگزار شد عملکرد مدیریت شهری لنگرود را تحسین کرد که توانست با اقداماتی که با توجه به شرایط سخت فعلی کشور انجام شد رضایت مردم را نیز به همراه داشته باشد.

وی با بیان اینکه همه تلاش ما خدمت شبانه‌روزی برای مردم است، گفت: سعی شد در طول چهار سال گذشته بتوانیم اقدامات خوبی را در خور شان مردم انجام دهیم و کارهای زیربنایی خوبی نیز انجام‌شده که ثمره آن را مردم خواهند دید.

شهردار لنگرود با بیان اینکه یکی از عملکردهای خوب تیم مدیریت شهری بهبود وضعیت زباله و پیشرفت کارخانه کمپوست بود، افزود: در دو دهه گذشته شاهد دپو و دفن زباله در تالاب کیاکلایه بودیم و وعده‌های برای احداث کارخانه کمپوست داده شد که در دوره اخیر تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا حمل روزانه زباله به آلمان لنگه انجام شود که این کار با نظارت شورا و دیگر مسؤولین تاکنون انجام‌شده و ادامه دارد.

رجایی با بیان اینکه شهرداری لنگرود علاوه بر حمل روزانه زباله به آلمان لنگه، زباله‌های انباشت در تالاب کیاکلایه از سال‌های گذشته را نیز جمع‌آوری کرده است، تصریح کرد: طی پیگیری‌های انجام‌شده در دوره اخیر، پیگیری‌های لازم برای احداث کارخانه کمپوست انجام و اکنون با پیشرفت خوبی همراه است و بخش بنای ساختمان این کارخانه تکمیل‌شده و در حال پیگیری برای ورود تجهیزات و دستگاه‌های خریداری‌شده این کارخانه از کشور آلمان هستیم که این کار نیز در مراحل پایانی خود قرار دارد و امیدواریم تا پایان عمر مدیریتی این دوره شهرداری و شورا این کار نیز به پایان برسد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: مهدی رجایی شهرداری لنگرود لنگرود کارخانه کمپوست دوره اخیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۲۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه غنایم جنگ اوکراین در مسکو/تسلیحات ۱۲کشور مقهورارتش روسیه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، براساس اعلام کاخ کرملین، تجهیزات و تسلیحاتی که ارتش روسیه در جریان جنگ بیش از ۲ ساله با اوکراین، به غنیمت گرفته است، در نمایشگاه «پوکلونایا هیل/ تپه تسلیم» در مسکو به نمایش درآمد.

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین با اشاره به آغاز به کار این نمایشگاه، گفت که انتظار می‌رود مردم علاقه و اشتیاق وافری به این نمایشگاه نشان دهند زیرا آنها باید با چشمان خود نظاره‌گر تجهیزات مغلوب دشمن باشند.

این نمایشگاه در «ویکتوری پارک» پوکلونایا هیل که مقابل موزه «ویکتوری» قرار دارد، برپا شده و در آن تسلیحات ۱۲ کشور شامل آمریکا، انگلیس، آلمان، فرانسه، ترکیه، سوئد، جمهوری چک، آفریقای جنوبی، فنلاند، استرالیا، اتریش و اوکراین به نمایش درآمده است.

برگزارکنندگان این نمایشگاه ۳۱ واحد تجهیزات را به نمایش گذاشته‌اند. در بین این تجهیزات تانک لئوپارد ۲A۶ و زره‌پوش پیاده‌نظام «ماردر» آلمان، زره‌پوش «بردلی» آمریکا، نفربر زرهی M۱۱۳ APC و .. به چشم می‌خورد.

کد خبر 6094115

دیگر خبرها

  • از دجله تا راین!/کدام کشور اروپایی رکورددار تجهیز صدام به تسلیحات شیمیایی بود؟
  • تسلیحات اهدایی ناتو به اوکراین، سر از نمایشگاه مسکو درآورد+ عکس
  • اقامتگاه مدیرعامل کارخانه مشهور اسلحه‌سازی آلمان به آتش کشیده شد!
  • نمایشگاه غنایم جنگ اوکراین در مسکو/تسلیحات ۱۲کشور مقهورارتش روسیه
  • برنامه ریزی برای تولید سوخت حاصل از زباله در شهر تبریز
  • خریداری ۲۸ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین
  • تجهیزات بیمارستان گچساران خریداری شد
  • خط سوم تولید کمپوست در تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • سعدمحمدی: خریداری ۱۵ دستگاه تراک یکصد تنی برای معدن جانجا
  • ممنوعیت ورود موتورسیکلت‌ به بازار اصفهان از ۱۷ اردیبهشت/بودجه مرمت بازار ۵ برابر شد