Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی ضیا از ۲۸ اسفند ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۰ شبکه یک را با آیتم‌های گوناگون و حضور چهره‌های محبوب اجرا می‌کند. شبکه دو نیز با «صبح فروردین» با اجرای محمد سلوکی و نجمه جودکی به استقبال بهار می‌رود.

 فرمول ۱۴۰۰ یکی از آیتم‌های نوستالژیک ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۰ است که در آن خوانندگانی چون مجید اخشابی، فریدون آسرایی، امیر تاجیک، حمید حامی آهنگ‌های قدیمی شان را در فضایی بازسازی شده خوانده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمول کمدی که یکی از آیتم‌های محبوب سری جدید «فرمول یک» به حساب می‌آید، در ویژه برنامه تحویل سال نیز با حضور کمدین‌ها فضای شادی را برای مخاطبان رقم می‌زند.

این ویژه برنامه در سه قسمت شب‌های ۲۸ و ۲۹ اسفند در ساعت ۲۲:۱۵ و روز ۳۰ اسفند از ساعاتی پیش از تحویل سال با اجرای علی ضیا پخش می شود.

«صبح فرردین» ویژه‌برنامه نوروزی شبکه دو شد

برنامه تحویلِ سال نوِ شبکه دو به نام صبح فروردین با اجرای محمد سلوکی و نجمه جودکی از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۱۶:۰۰ روز شنبه ۳۰ اسفند سال ۱۴۰۰ به استقبال بهار خواهد رفت.
به گزارش روابط عمومی شبکه دو؛ این برنامه به تهیه‌کنندگی امیرحسین آذر با بخش‌های متنوع نوروزی روانه آنتن خواهد شد. همچنین مهمانانی در حوزه‌های مختلف اعم از چهره‌های هنری، فرهنگی، ورزشی، اجتماعی، خانواده کادر درمان و شهدای مدافع سلامت در این برنامه حضور خواهند داشت.
از جمله بخش‌های در نظر گرفته شده برای این برنامه اجرای موسیقی زنده با حضور خوانندگان مختلف و پرداختن به آئین‌های نوروزی در اقوام ایرانی و نوروز در کشورهای دیگر به ویژه تاجیکستان وافغانستان خواهد بود.
این برنامه به کارگردانی مسعود مرعشی و نگار حسینی در روز ۳۰ اسفند از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۱۶:۰۰ از شبکه دو سیما روانه آنتن خواهد شد./ایرنا

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: برنامه تحویل ویژه برنامه تحویل سال سال ۱۴۰۰ شبکه دو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۲۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهمیت ویژه به پاسداشت زبان و ادبیات فارسی ، شعر و موسیقی اصیل ایرانی در شبکه آموزش

به گزارش جام‌جم‌آنلاین، محمد مهدی قاسمی مدیر شبکه آموزش سیما و علیرضا قزوه مدیر دفتر شعر و موسیقی و سرود با هم دیدار و گفتگو کردند. 
در این نشست به جایگاه ویژه میراث پرشکوه شعر فارسی که گنجینه بی نظیر معرفت واخلاق و زیبایی و معنویت است، جایگاه شایسته شعر در بخش‌های گوناگون، موسیقی ملی و آیینی و انقلابی در برابر ابتذال اشاره و در جهت تولید و ارتقاء آثار مرتبط و همکاری گسترده تر فی مابین بحث و گفتگو شد.
در ادامه قاسمی گفت: با عنایت به اهمیت زبان و ادبیات فارسی و ضرورت سیاست گذاری و برنامه ریزی در این خصوص و با توجه به اهداف، ماموریت‌ها و اولویت‌ها، شبکه آموزش سیما آمادگی دارد تا در خصوص ادبیات فارسی ، شعر و موسیقی اصیل ایرانی هر گونه همکاری لازم با دفتر شعر و موسیقی و سرود و دیگر مجموعه ها و نهاد ها را به عمل آورد.
همچنین گسترش فرهنگ و ادبیات فارسی، بهره گیری از ظرفیت اقوام و موسیقی فولکلور و محلی،آواز،تصنیف و مناجات خوانی،ارتباط و تعامل با شبکه نوای موسیقی و شعر اداره کل، پایش و تولید برنامه های جدید، تخصصی و فاخر در این حوزه ها و آموزش صحیح و تخصصی شاعری، نویسندگی و برنامه ریزی برای تولید مشترک برنامه شیر و شکراز دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مورد بحث و گفتگو و در دستور کار طرفین قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • بازگشت «خوش نمک» به تلویزیون با مجریان جدید
  • انتقاد شدید باشگاه تراکتور از مجریان شبکه تلویزیونی «سهند»
  • اهمیت ویژه به پاسداشت زبان و ادبیات فارسی ، شعر و موسیقی اصیل ایرانی در شبکه آموزش
  • اجرای ۴۰ ویژه برنامه دهه کرامت در گیلان
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان
  • اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲
  • اجرای بیش از ۲۰ ویژه برنامه درهفته عقیدتی سیاسی
  • «پاسخ»؛ ویژه‌برنامه شبکه باران برای پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردم
  • زوج شاهنامه‌خوان بام ایران در شهر‌های ایران خوان خرد می‌گسترانند
  • اجرای ۱۲ عنوان برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان در پایانه‌های مسافربری