Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@15:00:35 GMT

آغاز واکسیناسیون جانبازان قم علیه کرونا

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۱۲۵۷۰

آغاز واکسیناسیون جانبازان قم علیه کرونا

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، حجت الاسلام والمسلمین حسن هنرمند،مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم گفت: در ادامه برنامه واکسیناسیون کووید ۱۹ با توجه به اولویت بندی‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، طرح واکسیناسیون جانبازان قم آغاز شد.

او افزود: در این طرح ۲۸۰ دوز واکسن به جانبازان و خانواده شهیدان قم تزریق می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنرمند ادامه داد: این طرح از روز ۲۴ اسفند ماه در قم آغاز شده و تا ۲۷ اسفند ادامه دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم اعلام کرد: واکسن کووید ۱۹ در ۲ پایگاه امام علی النقی (ع) منطقه نیروگاه و شهید نجاتی خیابان جمهوری تزریق خواهد شد.

او تصریح کرد: ایثارگرانی که واکسن کرونا را دریافت می‌کنند باید تا پایان واکسینه شدن تمام افراد جامعه علیه این بیماری همچنان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

هنرمند اضافه کرد: در این مرحله جانبازان پر خطر مانند جانبازان شیمیای، نخاعی، بصیر از ۲ چشم، قطع ۲ اندام، ۷۰درصد و همچنین والدین چند شهید واکسن دریافت می‌کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم گفت: مرحله دوم این طرح نیز برای سایر جامعه ایثارگر در سال ۱۴۰۰ صورت می‌گیرد.

هنرمند بیان کرد: برای آن دسته از ایثارگرانی که امکان حضور در مراکز بهداشتی نیست، با هماهنگی اداره بهداشت استان تزریق واکسن در منزل انجام خواهد گرفت.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسن کرونا بنیاد شهید و امور ایثارگران ویروس کرونا کرونا در قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۲۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اولین اردوی جهاد دامپزشکی در خرم‌دره

ایسنا/زنجان رئیس اداره دامپزشکی شهرستان خرم‌دره گفت: اولین اردوی جهاد دامپزشکی خرم‌دره در سال جدید با حضور گروه‌های عملیاتی در روستای انجلین برگزار شد.

 مهدی حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به برگزاری اولین اردوی جهاد دامپزشکی خرم‌دره، اظهار کرد: در این اردوی جهاد دامپزشکی بیش از ۲۲۵۰ راس دام سبک شامل گوسفند و بز علیه بیماری‌های طاعون نشخوارکنندگان کوچک و بیماری برسلوز تحت پوشش کامل واکسیناسیون قرار گرفتند.

وی با اشاره به ارائه خدمات رایگان دامپزشکی در این اردوی جهادی، گفت: خدماتی مانند واکسیناسیون دام‌ها در روستاهای هدف علیه بیماری‌های واگیردار دامی و مشترک بین انسان و حیوان، سم‌پاشی دام‌ها و اماکن نگهداری دام، معاینه، ویزیت و پایش بیماری‌های دامی و برگزاری دوره آموزشی ترویجی درباره بیماری‌های دامی ویژه دامداران در منطقه برگزار شد.

حیدری با اشاره به واکسیناسیون بالغ بر ۵۰۰ قطعه طیور بومی علیه بیماری نیوکاسل، بیان کرد: حدود ۱۵ راس دام سبک و سنگین به‌طور رایگان توسط دامپزشکان جهادی ویزیت و درمان شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند
  • واکسیناسیون بیش از ۷۰ هزار راس دام علیه بیماری آبله در هفتکل
  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته
  • واکسن ها در ۵۰ سال گذشته جان ۱۵۴ میلیون نفر را نجات داده اند
  • تقویم نجومی امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • حقوق کدام یک از ایثارگران امسال افزایش داشت؟
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + آخرین اخبار افزایش حقوق جانبازان
  • برگزاری اولین اردوی جهاد دامپزشکی در خرم‌دره
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد