Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-06@18:29:43 GMT

ضرب و شتم اسرای فلسطینی در زندان «ریمون»

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۱۲۵۹۲

ضرب و شتم اسرای فلسطینی در زندان «ریمون»

نظامیان رژیم صهیونیستی به صورت وحشیانه به اسرای فلسطینی در زندان «ریمون» یورش بردند و اقدام به ضرب و شتم فلسطینیان کردند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از شبکه الأقصی، سلسله اقدامات خصمانه و تحریک آمیز نظامیان رژیم صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی در زندان‌های این رژیم همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این گزارش، نظامیان رژیم صهیونیستی به صورت وحشیانه به بخش‌هایی از زندان «ریمون» در اراضی اشغالی یورش برده و اسرای فلسطینی را به شدت مورد ضرب و شتم قرار دادند.

رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند که صهیونیست‌ها پس از یورش به زندان ریمون حدود ۹۰ اسیر فلسطینی را از بند‌های خود بیرون کشیده و آن‌ها را بدون هیچگونه دلیلی به بخش‌های دیگر زندان منتقل کردند.

آخرین گزارش‌ها از وضعیت زندان ریمون نیز حاکی از آن است که نظامیان رژیم صهیونیستی عملیات تفتیش گسترده‌ای را در سراسر زندان کلید زده اند. شبکه الأقصی به نقل از اسرای زندان ریمون اعلام کرده است: تحمل وضعیت کنونی در زندان دیگر میسر نیست.

این شبکه همچنین به نقل از اسرای فلسطینی گزارش داده است که سلسله عملیات‌های تفتیش رژیم صهیونیستی در زندان ریمون، فضای تنش آلودی را در این زندان حاکم ساخته است. با این حال، مقامات رژیم صهیونیستی همچنان بر نقض حقوق بشر در زندان‌های خود تأکید دارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اسرای فلسطینی زندان ریمون حمله به فلسطینیان نظامیان رژیم صهیونیستی اسرای فلسطینی زندان ریمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۲۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۴۲ حمله نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست به فلسطینیان در آوریل ۲۰۲۴

به گزارش جام جم آنلاین، این حملات در نابلس، الخلیل و رام الله انجام شد و به شهادت ۵ شهروند فلسطینی انجامید و خسارات زیادی به خودرو‌ها و املاک مردم وارد شد.

در این ماه ۱۷۲ جریب از اراضی روستای عرب التعامره در شرق بیت لحم برای توسعه شهرک صهیونیستی سیدی بار توسط دشمن مصادره شد.

همزمان «بتسلیل اسموتریچ» وزیر دارایی صهیونیستی از تصویب طرح تبدیل ۵ تجمع مسکونی صهیونیستی به شهرک قانونی در کرانه باختری خبر داد.

رژیم صهیونیستی در ماه آوریل ۳۳ تاسیسات فلسطینی، ۸ خانه مسکونی، ۳ خانه غیرمسکونی، ۵ تاسیسات کشاورزی را در قدس، طولکرم، اریحا و الخلیل و ۱۸ خانه و تاسیسات فلسطینی در رام الله، سلفیت و البیره را منهدم کرد.

دیگر خبرها

  • جلوگیری تشکیلات خودگردان برای آزادی اسیر فلسطینی
  • عملیات ترکیبی رزمندگان فلسطینی در نبرد ۱۵ ساعته با اشغالگران
  • ۱۲۴۲ حمله نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست به فلسطینیان در آوریل ۲۰۲۴
  • زخمی شدن یک نظامی صهیونیست در درگیری‌های طولکرم
  • شهادت ۱۵ فلسطینی در حمله‌های رژیم صهیونیستی به غزه در روز جاری
  • پایان یورش بیش از ۱۲ ساعته نظامیان صهیونیست به شمال طولکرم
  • پایان یورش بیش از ۱۲ ساعته نظامیان صهیونیست به شمال طولکرم+ فیلم
  • دفاع رئیس جمهور کلمبیا از قطع روابط با رژیم صهیونیستی
  • تداوم درگیری میان مبارزان قسام و نیروهای اشغالگر در شمال طولکرم
  • اشغالگران در تلاش برای خاموش کردن صدای کرانه باختری هستند