Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بنیاد مسکن کشور در بازدید از مناطق زلزله زده سی سخت گفت:در ایام عید تعطیل نیستیم و همچنان روند ساخت واحدهای مسکونی مردم ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛علیرضا تابش در جمع خبرنگاران به اقدامات بنیاد مسکن در زلزله سی‌سخت اشاره کرد و گفت: امیدواریم زمینه رضایت مقام معظم رهبری که خواستار تسریع در کار زلزله‌زدگان بود را فراهم کنیم لذا همه براساس دستور ایشان سرعت عمل لازم را داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تابش با بیان اینکه در کمتر از یک ماه از وقوع زلزله ۲۹ بهمن سی‌سخت اقدامات خوبی صورت گرفته ، افزود: در طول این مدت ارزیابی تمام خانه‌های خانه‌های تخریبی صورت گرفته و تشکیل پرونده داده شد.

رئیس بنیاد مسکن کشور با بیان اینکه در روزهای پایانی ارزیابی هستیم، گفت: تسهیلات ارزان قیمت هر واحد ۱۰۰ میلیون و بلاعوض  ۱۰ میلیارد پرداخت کردیم، ۱۲۶۰ پرونده مسکن تشکیل شد که ۶۸۰ واحد شهری و بیش از ۵۰۰ واحد روستایی است.

وی با بیان اینکه ۲هزار و ۹۰۰ واحد تعمیراتی هستند و نیازی به تشکیل پرونده نیست، گفت: ۲۳۰۰ واحد معیشتی است، ضمن اینکه سر جمع اعتبارات ۴۲۰ میلیارد تومان است که به سی‌سخت اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه بعد از ساخت واحدها اقدامات عمرانی از جمله احداث کوچه‌ها و خیابات‌ها صورت می‌گیرد، گفت: سیمان رایگان توسط بنیاد مستضعفان تامین شده و میلگرد از کارخانه ذوب‌آهن اصفهان خریداری و با قیمت مناسب  در اختیار مردم قرار داده است.

این مسئول بیان کرد: هیچ مشکلی سر راه نمی‌بینم  و امیدواریم با همت و تلاش مسئولان و همکاری مردم در مدت زمان مشخص شده کار به نتیجه برسد و خانه‌ها در اختیار مردم قرار گیرد.

تابش با بیان اینکه در ایام عید تعطیل نیستیم و همچنان روند ساخت واحدهای مسکونی مردم ادامه دارد، افزود:  در ایام عید تعطیلی نداریم هوا مساعد است و گفتیم همه باید پای کار باشند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بنیاد مسکن کشور سی سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۲۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درحال ساختن بودن۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی گفت: هم‌اکنون در حاشیه شهر مشهد ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین و افراد کم‌درآمد مانند مددجویان کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی درحال ساخت است.

سید خلیل منبتی افزود:همچنین علاوه بر این، عملیات عمرانی ۳۵۰۰ واحد دیگر نیز در سرتاسر استان در دستور کار قرار دارد و در تلاش هستیم تا حتی با حداقل آورده سرپرستان خانوار، خانه و سرپناهی برای آن‎ها فراهم شود.

وی گفت: بنیاد مسکن در خصوص کلانشهر مشهد طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی بسیاری را در شهرستان‌های زیر ۵۰ هزار نفر، روستاهاو بخشداری‌هادر دست اجرا دارد.

مدیر کل بنیاد مسکن خراسان رضوی یکی از ویژگی‌های بنیاد مسکن را درآمد هزینه برشمرد و افزود: ما همچون شهرداری هیچ بودجه‌ای از دولت دریافت نمی‌کنیم و این یک امتیاز محسوب می‌شود. امیدواریم دست در دست هم و با مشارکت و همکاری سایر نهاد‌ها بتوانیم گره از کار مردم بگشاییم و بیشتر در خدمت مردم باشیم.

 

دیگر خبرها

  • سنگ تمام مردم خراسان جنوبی برای بازسازی عتبات عالیات
  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • ساخت هزار و ۵۰۰ مسکن برای خانواده های کم درآمد مشهدی
  • ساخت ۱۵۰۰ واحد مسکن محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • درحال ساختن بودن۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • اسلامشهر رتبه برتر مشارکت در بازسازی عتبات عالیات در استان
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • مقاوم سازی پنج هزار واحد آذربایجان‌غربی به برنامه بنیاد مسکن اضافه شد
  • واگذاری ۳۰ هزار قطعه زمین روستایی در آذربایجان غربی