Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،حجت الاسلام و المسلمین جعفری معاون امور فرهنگی کمیته امداد در آئین آغاز به کار خانه مدیریت بحران هلال در سراسر کشور با عنوان «طرح ملی یاس» اظهار کرد: امروز شیرین‌ترین و خاطره انگیز‌ترین روز خدمت من در کمیته امداد است.

او با بیان اینکه شأن و جایگاه عزت دختران را تکریم می‌کنیم نه به حیض اشتغال و تحصیل، گفت: دختر در دین ما دارای شأن و احترام است؛ همان طور که حضرت معصومه به عنوان دختر کامل بزرگان دین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حجت الاسلام و المسلمین جعفری بیان کرد: طرح یاس هم بر همین مبنا پای ریزی شده است و همه دختران در همه سنین می توانند در این مراکز فعال باشند.

بیشتر بخوانید

عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد/ وقتی «میتوانم» شد کلید حل همه مشکلات

او با بیان اینکه برای راه اندازی ٢٠٠ مرکز مدیریت بحران هلال احمر هدف گذاری شده بود، اما این مراکز به ٣٠٠ مرکز افزایش یافت، افزود: دختران می‌توانند با کمک این مراکز توانمند شوند و در حوزه اشتغال کمک‌هایی به آن‌ها شود.

او با بیان اینکه در روز میلاد حضرت معصومه (٢٢ خرداد) تعداد این مراکز را به ٢ هزار مرکز خواهیم رساند و در پایان سال آینده به تعداد بیشتری خواهد رسید،گفت: همه دختران تحت حمایت کمیته امداد می‌توانند به این مراکز بیایند تا بتوانیم از بحران‌ها به راحتی عبور کنیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی اشتغالزایی جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۲۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ۶۴۴۰ معلم کرمانی از ایتام کمیته امداد

 

     به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت معلمان علاوه بر تعلیم و تعلم، آموزگار مهرورزی نیز هستند ومعلمان و اقشار مختلف برای شرکت در طرح اکرام ایتام و محسنین می‌توانند از طریق ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ یا مراجعه به سایت اکرام به نشانی ekram. emdad. irحمایت مادی و معنوی ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان را بر عهده بگیرند.

عسکری نژاد افزود: ۲۷ هزار و ۵۴۸ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند که ۴۴۱ نفر از این ایتام فاقد حامی و نیازمند حمایت خیران هستند.

 

دیگر خبرها

  • بهره برداری از مرکز نیکوکاری امام رئوف (ع) شهر سین برخوار
  • معلم بیرجندی با ۱۱ فرزند معنوی
  • حمایت ۶۴۴۰ معلم کرمانی از ایتام کمیته امداد
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • ۸۵۰ هزار دانش‌آموز دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هستند
  • زاکانی: ورود اولین نمونه قطار چینی در خرداد به تهران | تمام قراردادهای ما ضمانت بانکی دارد | می خواهند قراردادمان با چین را منحل کنند اما نمی توانند
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد
  • نشست تخصصی کمیته امداد استان گلستان با دانشگاه آزاد اسلامی برگزارشد