Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از کرایم؛ متهم "ویلیام والاس " اهل کالیفرنیای آمریکا شب کریسمس سال 2011 میلادی همسرش را کشته و تلاش کرده تا به فرزندانش وانمود کند که او زنده است تا بتواند به فرزندانش هدیه شب کریسمس را بدهد سپس در نخستین روز کریسمس جنازه همسرش را در منطقه جنگلی و گوری کم عمق به خاک سپرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

روز گذشته با دادرسی به پرونده این جنایت هولناک روشن شد که این زوج مدتها با یکدیگر درگیری داشته و بارها همسایگان قربانی شاهد کتک خوردن وی از همسرقاتلش بوده اند.

در پرونده این پدر بی رحم و شوهر قاتل آمده متهم پس از جنایت هولناکش به فرزندان خود هدیه کریسمس را داده و به آنها گفته مادرتان مشروب خورده و خوابش گرفته و شب کریسمس مان را خراب کرده اما شما نگران نباشید من برایتان هدیه خریده ام و او هم روی مبل نشسته و چرت می زند همه چیز به زودی درست می شود.

در پی این جنایت هولناک متهم به جرم قتل بی رحمانه همسرش بازداشت و روز گذشته پرونده وی برای رسیدگی مجدد و تعیین حکم بازگشایی شد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: قتل بی رحمانه همسر شب کریسمس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۲۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حبس و جزای نقدی بیش از ۷۴ میلیارد ریالی دو متهم پرونده اخلال در نظام توزیع دارویی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،دکتر ناصر عتباتی با اعلام این خبر بیان داشت: برابر گزارش و تحقیقات نهاد‌های امنیتی استان مبنی بر فعالیت باند گسترده و سازمان یافته قاچاق دارو در سطح استان دو نفر از عناصر اصلی و توزیع کننده خارج از شبکه دارو در سطح استان و برخی مناطق کشور مورد شناسایی قرار گرفت و متهمین دستگیر و تحت نظر مقام قضایی قرار گرفتند. 
عتباتی ادامه داد: با پایان تحقیقات مقدماتی، موضوع اتهامی در یکی از شعب دادگاه انقلاب ارومیه مورد رسیدگی قرار گرفته که رئیس شعبه با استناد به دلایل و مدارک موجود در پرونده بزه ارتکابی توسط متهمین محرز و هر یک از متهمین را به مجازات‌های حبس و بیش از ۷۴ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم نمود.

دیگر خبرها

  • عامل جنایت گاندی نمی‌دانست قاتل است | گفت و گو با متهم
  • درخواست اعدام برای عاملان تعرض به پسر نوجوان
  • اقدام آفریقای جنوبی علیه صهیونیست‌ها نشان داد آرمان‌های نلسون ماندلا زنده است
  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • حبس و جزای نقدی بیش از ۷۴ میلیارد ریالی دو متهم پرونده اخلال در نظام توزیع دارویی آذربایجان غربی
  • (ویدئو) درخشش خیره کننده مهدی قایدی در امارات؛ بی‌توجهی آقای فوتبالیست به مهریه میلیاردی
  • سوسانو چگونه از دنیا رفت و جومونگ چه بلایی سر او آورد؟
  • دستگیری عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران
  • نظرسنجی هاروارد چگونه تعبیر شد؟/ عواقب اصرار بر جنایت
  • جنایت مرد نقاش | او همسر و پسر ۱۱ ساله خود را آتش زد!